kinderwagen kopen??

haha.. als je ook nog moet kijken, zag net een topic bij de aprilmoeders hier over met heel veel info

Ik moet nog gaan oefenen, maar als ik op internet kijk, dan lijkt de maxicosi mura mij wel heel handig...

Tja, denk dat ik echt moet zien en uitproberen en ermee crossen over die baan hihi....

Heb zowiezo al zoveel leuke dingetjes gezien allemaal....

*zucht*

ben verliefd :D

liefs

Belangrijk is of de wagen ingeklapt in jullie achterbak past! Neem je auto mee naar de winkel en probeer het gewoon. Wij hadden een X-adventure uit 2007, een superwagen. Heel soepel, makkelijk inklapbaar, degelijk en niet te duur (minder dan 500 euro). Hij staat nu op Marktplaats, want we verwachten dit keer een tweeling!
Persoonlijk vind ik een bugaboo net een poppenwagentje... Maar goed dat smaken verschillen ;-)

Belangrijk is of de wagen ingeklapt in jullie achterbak past! Neem je auto mee naar de winkel en probeer het gewoon. Wij hadden een X-adventure uit 2007, een superwagen. Heel soepel, makkelijk inklapbaar, degelijk en niet te duur (minder dan 500 euro). Hij staat nu op Marktplaats, want we verwachten dit keer een tweeling!
Persoonlijk vind ik een bugaboo net een poppenwagentje... Maar goed dat smaken verschillen ;-)

Maxicosi wandelwagen is wel fijn, maar het onderstel is niet erg klein inklapbaar. Vrienden van ons hebben m. Hij loopt overigens wel super!

Wij hebben zelf een Quinny Buzz (of Speedy, dat weet ik niet zeker. In ieder geval hebben we 4 wielen, dan kantelt ie niet zo makkelijk. Banden op lucht lopen makkelijk, maar je hebt wel sneller een lekke band (tja, bedenk dat maar eens van te voren, als je op een parcours bij de babywinkel loopt waar de vloer lekker glad is, haha). Wat voor ons ook belangrijk was dat de hoogte van de stang waar je mee duwt (kan t even niet anders bedenken), mijn man is namelijk een kop groter.

En wat ik fijn vind, is dat bij de Quinny de buggy van je af en naar je toe gezet kan worden, als ze nog klein zijn, kan de wereld nog erg eng zijn en is het misschien fijner naar mama/papa te kijken. In ons geval vond mama dat gewoon gezelliger :) Op een gegeven moment zat meneer bijna met zijn hoofd achterstevoren te kijken naar de wijde wereld en toen moest mama toch echt de buggy omdraaien, haha!

Er zijn veel voorkeuren en iedereen vindt iets anders belangrijker, dus ik zeg: lekker lopen op het parcours en uitproberen wat je fijn vindt.

We hebben nu een Bugaboo Cameleon.
Maar eerst had ik Quinny Speedy en dan Quinny Buzz. Maar ik vond het toch onhandige wagens Speedy kon ik toen heel lastig van slaap naar zit positie doen (was met een soort van touwtje) En Buzz is zwaar maar uitklappen ging super goed.

Ik heb mijn Bugaboo maar 1 jaar gebruikt maar ben super blij dat ik die toch heb gekocht. Voor deze kleitje wil ik wel een buggy extra hebben. En dat is ook erg lastig. Weet niet welke ik nemen moet.

Pfffff hahaha wat een tips en (leuke) verhalen allemaal

I'm Totally confused!

Denk dat dit heel erg persoonlijk is.... :D

We zullen het over een paar weken wel zien, idd iets om bij na te denken lekke banden enz.... had ik nog nieteens aan gedacht :S

liefs

Terug
Bovenaan