Maxicosi wandelwagen is wel fijn, maar het onderstel is niet erg klein inklapbaar. Vrienden van ons hebben m. Hij loopt overigens wel super!
Wij hebben zelf een Quinny Buzz (of Speedy, dat weet ik niet zeker. In ieder geval hebben we 4 wielen, dan kantelt ie niet zo makkelijk. Banden op lucht lopen makkelijk, maar je hebt wel sneller een lekke band (tja, bedenk dat maar eens van te voren, als je op een parcours bij de babywinkel loopt waar de vloer lekker glad is, haha). Wat voor ons ook belangrijk was dat de hoogte van de stang waar je mee duwt (kan t even niet anders bedenken), mijn man is namelijk een kop groter.
En wat ik fijn vind, is dat bij de Quinny de buggy van je af en naar je toe gezet kan worden, als ze nog klein zijn, kan de wereld nog erg eng zijn en is het misschien fijner naar mama/papa te kijken. In ons geval vond mama dat gewoon gezelliger
Op een gegeven moment zat meneer bijna met zijn hoofd achterstevoren te kijken naar de wijde wereld en toen moest mama toch echt de buggy omdraaien, haha!
Er zijn veel voorkeuren en iedereen vindt iets anders belangrijker, dus ik zeg: lekker lopen op het parcours en uitproberen wat je fijn vindt.