[quote quote=10298214]Heel herkenbaar! Ik zat ook met rammelende eierstokken en mijn man was er ook al helemaal klaar voor. Helaas moest ik ook nog eerst afstuderen. We hebben afgelopen jaar vooral gebruikt om echt nog te genieten van de we-time. Spontane etentjes, leuke feestjes, weekendjes weg, allerlei dingetjes die we met een kindje niet zo snel/makkelijk meer zouden doen. Wij deden sowieso elke maand minimaal één keer iets en voor m’n gevoel is het jaar voorbij gevlogen. Hierboven is het ook al gezegd, maar op tijd beginnen met een gezonde levensstijl heeft ook even nodig. Door daar mee bezig te zijn, had ik persoonlijk ook het idee al bezig te zijn met zwanger worden. Dat hielp denk ik ook wel. Het idee was dat ik vandaag mijn scriptie in zou leveren. Dat in ons achterhoofd gehouden zijn we in oktober gestopt met anticonceptie. Ik had een koperspiraaltje maar kreeg wel het advies om m’n baarmoeder eerst twee maanden te laten aclimatiseren. Dat is overigens niet gelukt want in november was ik al zwanger. Een stuk sneller dan we hadden gedacht, zeker omdat ik ervan overtuigd was dat ik zo vruchtbaar was als een dode cactus, maar toch niet; YAY. Door een paar stomme fouten van mezelf moet ik m’n scriptie nu toch in juni inleveren, wat betekend dat ik dus toch redelijk hoogzwanger ga afstuderen. Lang verhaal kort; hou jezelf bezig met elkaar en de voorbereiding op je zwangerschap en probeer te focussen op je studie. Ik heb continue in m’n hoofd tegen mezelf gezegd; het komt wel, de tijd gaat sneller dan je wilt.[/quote]
Zo fijn om te lezen dat meer mensen dit hebben. Hier haal ik veel uit, dankje.