Kinderwens maar nog moeten wachten

Ik heb twee implantaten die verwijderd moeten worden  en dan gaan ze ook iets met donorbot weer terug plaatsen. Maar het zou dan als het goed is gewoon daar bij die implantoloog zijn. Ik zit in een heel proces samen met ook een beugel enzo, en nu door de corono wordt dit verwijderen van die implantaten al uitgesteld dus nog langer daarop wachten is ook niet echt wenselijk. Zit er al zo lang mee namelijk. 
Je kan je gebruikersnaam aanpassen als je gaat naar 'Mijn ouders van nu' in de instellingen bovenin bij het menu.

@linda, dit is misschien iets wat je telefonsich kan vragen aan de assistente. Zo weet je gelijk hoe zij er tegen aan kijken. 

@gebruiker, he jammer dat ook de verloskundigen in jouw omgeving het niet doen. Inderdaad nu accepteren, dat is moeilijk. 

De afspraak ik straks, ik hoop dat het lukt. Vorige keer bij het wisselen van mijn spiraal was hij zo veel verschoven dat het draadje zoek was en ik uiteindelijk naar de gynaecoloog moest. 
We wachten nog een maandje om te kijken hoe mijn cyclus is. Daarna start het proberen, erg spannend!

Ik heb de implantoloog gemaild met mijn vraag, het antwoord heeft ook geen haast namelijk. We wachten hoe dan ook nog deze maand af voordat we besluiten of dan de spiraal eruit gaat of niet. 
@Foodforthought: ik hoop dat het verwijderen van de spiraal gelukt is! Laat je even weten hoe het voor jou voelde? Daar kan ik me niks over inbeelden namelijk, kan ik me vast voorbereiden haha.

@Linda, slim dat je hebt gemaild!

Het is gelukt, super blij. En het stelt niks voor. Als het draadje zichtbaar is, is het echt zo gedaan. Ik vond het niet pijnlijk. 

@Linda, ah ja, dat is een iets uitgebreidere ingreep dan ik dacht. Goed dat je het even navraagt!
En dankje, nu heb ik mijn gebruikersnaam aan kunnen passen. Staat toch iets persoonlijker/vriendelijker :)

@Foodforthought: fijn dat het gelukt is. Spannend ineens allemaal! Een verloskundige gaf me nog mee dat het een spannende/lastige tijd is om zwanger te worden of zijn, dat vond ik wel attent van haar. Maar goed, ik kan dat nu dus ook nog niet ;-)

Wat ik me nog afvroeg, maakt het nog uit waar in je cyclus je je spiraal laat verwijderen? Want je krijgt een (menstruatie?) bloeding toch vaak een paar dagen na het verwijderen? Is dat dan weer de eerste dag van je nieuwe cyclus? Ook al ben je bijvoorbeeld daarvoor ook alal ongesteld geweest in de week ofzo daarvoor?

Ik denk het niet, maar je cyclus kan zich wel een beetje aanpassen natuurlijk. Toen ik belde (en er eerst nog wel een afspraak gemaakt leek te kunnen worden), zei ze dat het geen probleem was als ik toevallig zou menstrueren. Maar met een spiraal bouw je niet zoveel slijmvlies op als normaal, dus bij mij is dat toch al heel minimaal. Ze heeft niets gezegd over een bloeding na het verwijderen. Volgens mijn huisarts was het echt een fluitje van een cent. Dus ik denk dat je cyclus gewoon verder gaat met hoe ze was, maar net als met de pil kan het ook wel een beetje ontregeld zijn, denk ik. Biologisch gezien zou ik alleen verwachten minder ontregeld dan na de pil.

Terug
Bovenaan