Kindje voelen?

Ik ben nu 15 weken zwanger van mijn tweede kindje en voel het al zeker 2 weken; veel eerder dus dan bij de eerste (toen voelde ik het pas rond 15/16 weken).
Wie voelt het nog meer?

Hoi
ik ben nu ook 15 weken zwanger van de 2de.denk ook al dat ik hem soms voelt,sinds een week,maar weet het niet zeker gaat heel snel en dan denk ik:was het het nu wel of niet?en ook niet elke dag,kan niet wachten tot ik hem vaker en duidelijker gaat voelen de 1ste voelde ik bij 17 weken maar hadt toen ook de placenta voor de baby liggen,toen zei de verloskundige pas rond 22 weken maar voelde ze al veel eerder.
liefs

Hey,

Ben vandaag ook 16 weken zwanger, maar van de eerste. Dus schijnt logisch te zijn dat ik nog niets voel. Of misschien wel, maar weet ik nog niet dat dát het is...
Ik wacht geduldig af... Onze kleine is al eigenwijs in alles (wilde neit stilliggen voor de echofoto, konden eerste keer het hartje niet horen, tweede keer zwom hij steeds weg) dus zou me niks verbazen als ik hier ook lang op moet wachten ;) (of juist niet, als hij niet stil wil liggen)...

Liefs,

T

@Truckerbabe: Dan lopen we precies tegelijk en voor allebei de eerste..
Lekker eigenwijs jouw kleine, leuk!!

Even iets anders.. Ik las dat jij al een brief had gehad voor mvm, met de laatste ophaaldag. Ik heb nog niks gehoord en normaal worden op vrijdag de flessen bij mij opgehaald. Komen ze deze week voor het laatst bij jou? Of wanneer is bij jou de laatste ophaaldag?

Groetjes, Liselotte

@Truckerbabe: Dan lopen we precies tegelijk en voor allebei de eerste..
Lekker eigenwijs jouw kleine, leuk!!

Even iets anders.. Ik las dat jij al een brief had gehad voor mvm, met de laatste ophaaldag. Ik heb nog niks gehoord en normaal worden op vrijdag de flessen bij mij opgehaald. Komen ze deze week voor het laatst bij jou? Of wanneer is bij jou de laatste ophaaldag?

Groetjes, Liselotte

hier 16+ weken zwanger, en soms denk ik zou dit het zijn? maar dat weten we waarschijnlijk pas later dat een bepaald gevoel het is.
Wel raar bedacht mij dat ons kindje al 15 cm is deze week. Dat is best groot voor maar weinig buik.

gr. nath

Terug
Bovenaan