Kindje voelen?

Vandaag heb ik het wel bewust gevoeld. Het zijn hele kleine bobbeltjes in de buik, nog niet aan de buitenkant.
Zo'n eerste kindje is wel spannend, je hoopt zo snel mogelijk, zoveel mogelijk te voelen.
(maar als ik de reacties om me heen een beetje goed peil, dan is dat ook zo als het niet je eerste kindje is)

haha.. echt leuk. Ik ben heel beniewd wanneer ik het ga voelen. Heel herkenbaar, dat je het zo graag wilt voelen, dat je bij alles denkt, is dit het?
Maar dat je ook heel snel weer denkt, neeeeeeeeeeeeeeeee dit is wat anders!!

ik heb die van mij ook al vroeg gevoeld. Ben voor de 2de keer zwanger en dit keer is het een tweeling, dus 2x zoveel kans op gebubbel! Ik denk dat het rond de 14 weken was. Nu is het al veel duidelijker en ben nu 17 weken.
Met 15 weken voelde ik 'de onderste baby' ook al van de buitenkant, heel bijzonder..
Bij de eerste was ik zo rond de 18 weken en toen lag de placenta ook aan de achterkant, dat helpt!

Ik ben 17 weken en voel het al anderhalve week. Het is zo'n ander gevoel dan rommelende darmen o.i.d. Sterker nog, ik kan het aan de buitenkant ook soms al voelen (mijn man heeft het 1 x gevoeld, helemaal trots!!). Twijfelde natuurlijk of ik niet gek geworden was, maar volgens de v.k. is het echt mogelijk! Heb 2 echo's gehad en hartje geluisterd en alle drie de keren was het kindje heel druk. Kan dus wel kloppen dat ik het zo goed voel!

Echt helemaal geweldig.

Ik ben 17 weken en voel het al anderhalve week. Het is zo'n ander gevoel dan rommelende darmen o.i.d. Sterker nog, ik kan het aan de buitenkant ook soms al voelen (mijn man heeft het 1 x gevoeld, helemaal trots!!). Twijfelde natuurlijk of ik niet gek geworden was, maar volgens de v.k. is het echt mogelijk! Heb 2 echo's gehad en hartje geluisterd en alle drie de keren was het kindje heel druk. Kan dus wel kloppen dat ik het zo goed voel!

Echt helemaal geweldig.

Terug
Bovenaan