Kindje voelen?

Bij mijn eerste zwangerschap voelde ik de kleine ook al rond 17 weken, schijnt inderdaad vroeg te zijn (dat zei de verloskundige toen).

Nu voelde ik het afgelopen zondag heel duidelijk, was toen precies 14 weken zwanger. Heb t daarna niet meer gevoeld, maar ook nog niet echt bewust 'ervoor gaan liggen/zitten'. Het is zo wonderlijk, zo'n klein mini-mensje dat in je beweegt. Na de bevalling van de eerste miste ik dat best wel, altijd met z'n 2-en zijn :) Maar nu gelukkig nog heeel lang genieten van die kleine in m'n buik!!

Bij mijn eerste zwangerschap voelde ik de kleine ook al rond 17 weken, schijnt inderdaad vroeg te zijn (dat zei de verloskundige toen).

Nu voelde ik het afgelopen zondag heel duidelijk, was toen precies 14 weken zwanger. Heb t daarna niet meer gevoeld, maar ook nog niet echt bewust 'ervoor gaan liggen/zitten'. Het is zo wonderlijk, zo'n klein mini-mensje dat in je beweegt. Na de bevalling van de eerste miste ik dat best wel, altijd met z'n 2-en zijn :) Maar nu gelukkig nog heeel lang genieten van die kleine in m'n buik!!

Mijn eertse voelde ik ook ergens tussen de 17 en 20 wk,niet echt bewust,dacht namelijk ook dat het darmgerommel was, Sens19 :) Kan heel goed je kleine wurm zijn hoor. De 2de voelde ik voor 18 wk ook afentoe,maar met een kleine van net een jaar had ik minder tijd om er op te letten en vanf 18wk voeld ik hem heel duidelijk! Nu voel ik vanf 14 wk zo afentoe wat en begin het nu steeds meer te voelen,maar voelt nog een beetje als een soort gekriebel en plopjes,kan niet wachten tot de kleine groter wordt en het gevoel steeds aanweziger wordt. Alleen bij mijn 2de vond ik het soms minder prettig,die deed me vaak echt pijn en dan als ik wilde gaan slapen,dan was hij flink actief whaahaha.
Het blijft toch wonderlijke en een bijzonder ervaring,dat zijn echt de momenten dat ik blij ben een vrouw te zijn.

Ben nu bijna 17 weken zwanger van de tweede maar voel nog niks. Wel wat pruttels, maar dat zijn volgens mij mijn darmen.

Ze zeggen dat je het bij een 2e veel eerder herkend...nou ik twijfel bij elk prutteltje weer hoor :D!

Ben nu bijna 17 weken zwanger van de tweede maar voel nog niks. Wel wat pruttels, maar dat zijn volgens mij mijn darmen.

Ze zeggen dat je het bij een 2e veel eerder herkend...nou ik twijfel bij elk prutteltje weer hoor :D!

hoi leuk topic!!

ben nu 18 weken zwanger en ik heb ook al een paar weken dat ik kleine zachte plopjes en kriebeltjes voel. denk wel dat et de kleine is.
en nu lijkt het erop alsof ik van de week een klein schopje voelde in mijn buik.
vooral s avonds als je op de bank zit of in bed ligt dan kan je het vaak goed voelen!
dus meiden hoop dat jullie het allemaal snel mogen voelen. want het is zo bijzonder..

Liefs, Christien

Terug
Bovenaan