Kindje voelen?

bijna 16 weken... maar voel nog niet echt wat...

Af en toe denk ik idd zoals andere al zeggen.... zou het????

Vooral 's morgens als ik (voor de wekker) nog een half uur lig te staren naar het plafond....
Maar kan het me ook inbeelden.... Ik wil het ook zooooo graag voelen hahaha....

net zoals iedereen hier denk ik ;)

Succes

(leuk topic)

Vandaag precies 18 weken en ook ik voel nog (denk ik) helemaal niks.
Ik merk wel dat ik naar het moment snak.
Je hoort heel veel wisselende verhalen over het aantal weken dat je de kleine voelt.
En wat moet je voelen, he...
Ik heb af en toe een idee, maar dat kan oik geroomel zijn van mijn darmen.

Ik heb ook even bij de andere maanden- mama`s gekeken en daar las ik dat ze bij veel wel al rond de 17 a 18 weken de kleine konden voelen..
Tja ik heb net zo een eigenwijze als Truckerbabe, want die van mij was op beide echo`s spoorloos verdwenen...hahahha.

Ik neem nu iedere avond stiekem een moment voor mezelf op de bank...
Ze zeggen dat je het dan kan voelen.

Geloof me lady`s zodra ik de kleine UK kan voelen dan zijn jullie een van d eerste die het weten. :)

Vandaag precies 18 weken en ook ik voel nog (denk ik) helemaal niks.
Ik merk wel dat ik naar het moment snak.
Je hoort heel veel wisselende verhalen over het aantal weken dat je de kleine voelt.
En wat moet je voelen, he...
Ik heb af en toe een idee, maar dat kan oik geroomel zijn van mijn darmen.

Ik heb ook even bij de andere maanden- mama`s gekeken en daar las ik dat ze bij veel wel al rond de 17 a 18 weken de kleine konden voelen..
Tja ik heb net zo een eigenwijze als Truckerbabe, want die van mij was op beide echo`s spoorloos verdwenen...hahahha.

Ik neem nu iedere avond stiekem een moment voor mezelf op de bank...
Ze zeggen dat je het dan kan voelen.

Geloof me lady`s zodra ik de kleine UK kan voelen dan zijn jullie een van d eerste die het weten. :)

Vandaag ben ik 18 weken zwanger en ik heb de kleine nu twee keer gevoeld. Afgelopen donderdag voor het eerst (17 weken en 1 dag zwanger) en daarna zaterdag nog een keer.
Donderdag zat ik heerlijk in de tuin in het zonnetje en ik voelde het plotseling kriebelen in mijn buik. Het was zo'n wonderlijk gevoel. De weer ervoor twijfelde ik af en toe of ik de baby al voelde (dacht inderdaad ook dat het mijn darmen ook wel eens konden zijn), maar donderdag wist ik het zeker: dit is ons kleine ukje!
17 weken schijnt vrij vroeg te zijn bij een eerste, dus voor wie nog niks voelt: geen zorgen maken hoor! Ik heb gelezen dat sommigen het de eerste keer pas na 22 weken voelen.

Liefs Elin

Terug
Bovenaan