KKimm en Mees79

He Mees, wat vreselijk!!! Ik weet hoe het voelt! Echt niet leuk inderdaad. Tuurlijk gun je het hun wel, maar tegelijk doet het pijn! Wel fijn dat je er met hun over kon praten of niet??? Lucht zeker wel op?!

Ik heb het aan mijn ouders verteld. Het was heel moeilijk, maar omdat ik nu ook naar de gyn ga, had ik toch besloten om het te vertellen. Ze reageerden ook heel lief. Ze hadden het totaal niet verwacht (wel grappig, ik had verwacht dat ze wel iets vermoedden), maar vonden het wel heel leuk!!!

Hopen dat voor ons de gyn snel duidelijk geeft!!! Nou ik moet snel weer gaan, spreek jullie hopelijk snel weer....
Liefs mij

Ben vanmorgen naar de gyn geweest. Erg aardige vrouw, wilde natuurlijk alles weten wat betreft roken, gezondheid etc, de van zelfsprekende weetjes voor een intake.
Kreeg een inwendige echo waarbij gekeken werd naar mijn baarmoeder en eierstokken. Ik en mijn vriend konden op een een tv-tje meekijken!! Erg interessant zoiets....
De gyn kon zien dat ik mijn eisprong al had gehad, had zelf die gedachte ook al. Ik probeerde te ontfutselen of ze kon zien of het bevrucht was, maar daar gaf ze niet echt een antwoord op. As maandag moet ik bloed laten prikken, zij vertelde dat dit was om te zien of de eisprong inderdaad al was geweest. Manlief moet ook zijn zaad laten onderzoeken (hebben wel lol gehad hoor zo met 2-en op stap). Moesten hierna een nieuwe afspraak gaan maken op de poli ivf. Ze vertelde mij dat dit niets zij over de toekomst, maar zij behandeld op die poli alleen vrouwen bij wie het kinderen krijgen niet vanzelf gaat/ niet gemakkelijk gaat. Dit om te voorkomen dat je steeds vrouwen met baby's of dikke buiken ziet. Fijn he dat zo'n ziekenhuis ook meedenkt!

Dus 12 sept moet ik terug naar het ziekenhuis om bloed te laten prikken en 21 sept moeten we samen terug voor de uitslag. Voor die tijd moet ook het sperma onderzocht zijn. We zijn dus erg benieuwd!!!

Heb me erg druk gemaakt voor het bezoek, maar meiden het stelt ECHT niets voor! Het was voor mij het eerste inwendige onderzoek en het is me 100% meegevallen!

Dus meiden vooral je zelf niet druk maken! Alles komt goed, heb het idee dat ik heel de wereld weer aan kan!
x Mees

Ik krijg helemaal de kriebels als "inwendig onderzoek" zie. Heb ik een heleboel van gehad, niet alleen tijdens mijn zwangerschap...
Anyway, haihai!
Gelukkig mees, dat het allemaal mee viel. Inderdaad attent van haar wat die poli betreft. Ik hoop echt van harte voor jullie dat alles los loopt. Jammer dat ze zo vaag was over die eisprong. Vaag in de zin van, het kan wel of niet bevrucht zijn of vaag omdat ze misschien niet keihard durfde te zeggen of het eitje niet  bevrucht is?
Bij ons niks bijzonders momenteel. We zitten weer in afwachtfase maar ik voel niks bijzonders, niet eens gevoelige borsten wat ik normaal wel heb in deze fase... We wachten af!

Liefs Nicole

Hoihoi,

Fijn dat het onderzoek meeviel. Ik ben vrijdag aan de beurt en volgens mij gaan ze dan ook een inwendig onderzoek doen. Ik zag er erg tegen op, maar dat is nu een stuk minder!!!! Het leek me ook zo pijnlijk maar het valt dus mee Mees?! Kan ze op de echo ook zien hoe de eileiders zijn, want die zijn toch vaak verstopt als zwanfger worden niet zo goed lukt??? Nou we houden elkaar weer op de hoogte....

liefs mij

Terug
Bovenaan