KKimm en Mees79

Vandaag naar de huisarts geweest, heeft me door verwezen naar de gyn. Ben dus erg benieuwd............. valt toch een last van mijn schouders, eindelijk het idee dat er wat gaat gebeuren. Maar goed wie weet verteld zij wel dat we gewoon door moeten gaan met klussen en dat we geduld moeten hebben...............

Mijn HA was erg aardig, begreep dat we langskwamen (gezien het verhaal van mijn 2-ling zus). En na afloop hoopte ze ons snel terug te zien, maar dan om te vertellen dat we zwanger waren. Echt een toffe vrouw!!

Nog steeds niets van Kim gehoord, hopelijk is ze al inkopen aan het doen bij Prenatal!!
Hoop niet dat er iets aan de hand is...............

xx Mees, enne Nicole su6 met klussen!!

Heeee! is even geleden, maar helaas toch weer de rode duivels !!!! Vandaar ook dat ik even niet iop dit forum was, weer beetje teleurgesteld!!! Nu maar wachten op de afspraak met de gyn. Ga ik me daar maar op richten, misschien helpt het. Nou goed, geen goed nieuws dus dames..... Hoop snel weer wat van jullie te horen

Dat doe je snel trouwens Mees, a.s. maandag al naar de gyn! Ik pas volgende week vrijdag. Dan kun je me wel vast vertellen hoe het gaat, wat voor onderzoekjes enz.

Sorry nog trouwens dat ik hier even niet was, maar ik was echt even teleurgesteld en wilde daarom even niet op het forum komen om ook even aan iets anders te denken dan zwanger worden; sorry! Volgende keer zal ik jullie niet zo in spanning laten hoor.

doeiii groetjes

He kim, wat balen he meis!! Ja erg snel he naar de gyn, kon eigenlijk as donderdag (1sept) al terecht! Maar moet dan een dagje op curcus van het werk.
Natuurlijk hou ik jullie op de hoogte!! Moet zeggen dat ik het enorm spannend vind! Ook mijn vriendje krijgt al wat kriebels. Hij gaat zich beseffen dat het ook aan hem kan liggen denk ik......

x-mees

hoihoi!

Jammer hoor Kim, ronde 10 was dus nog niet succesvol. En meis, ik kan heel goed begrijpen dat je daar even ontzettend teleurgesteld van was/bent. Dus je hoeft je echt niet te verontschuldigen hoor als je het even rustig aan doet met het forum enzo.
Mees en jij nu dus beide naar de gyn. Ik ga voor jullie beiden duimen dat er niks bijzonders aan de hand is. Houd  me wel op de hoogte want als het bij  ons niet gauw lukt laten wij ons ook doorverwijzen nl. Dan weet ik al zo'n beetje wat me te wachten staat. Fijn is dat hè als je een aardige huisarts hebt, tot voor kort had ik ook een geweldige ha (man). Maar toen gingen we naar een andere plek verhuizen, waar ik verschrikkelijk blij om was hoor, maar mijn ha mis ik gigantisch. Nu heb ik weer een man en op zich is hij wel aardig maar toch voel ik me nog niet helemaal op mijn gemak bij hem. Gelukkig werkt er ook een parttime vrouwelijke ha, die heb ik voor Mika een paar keer gehad en dat is een lieve vrouw. Dus tegen de tijd dat wij ons door laten verwijzen ga ik wel even uitzoeken wanneer zij werkt.
Ik heb waarschijnlijk vandaag mijn eisprong. Ik dacht dat hij gisteren al zou komen maar vanmorgen had ik nog een heel lage temp dus ik verwacht dat hij vandaag komt. En dat komt heel goed uit want dan kunnen mijn mannetje en ik vanavond nog even... Gisteren was hij helemaal kapot na de voetbal dus dat werd niks meer.
Bri, hoe was de verjaardag van je man? Die van mij is morgen jarig, heb je nog ideeen? Die vraag geldt trouwens voor iedereen die dit leest. Hij is niet vrij en 's avonds moet hij nog voetballen, het wordt morgen dus niet uitgebreid gevierd maar ik moet nog wel een cadeautje voor hem kopen.

Liefs Nicole

Hoi meiden, gister een enorme klote dag! Heb voor het eerste eens echt een potje zitten janken. Waar ik (sorry) erg bang voor was is gebeurd............. kreeg gisterochtend vroeg het bericht dat vrienden van ons zwanger waren! Begrijp me niet   verkeerd vind het echt super leuk en fijn voor hen, maar het doet toch een beetje zeer.
Ronde 2 was het bij hen raak, mijn vriend en ik hebben toch maar besloten ons verhaal aan hen te vertellen. Ze reageerden heel meelevend en als we erover wilden praten konden we bij hen terecht! Wat lief he!

x-mees

Terug
Bovenaan