KKimm en Mees79

Nou, ik was er inderdaad ook bang voor, wat die antibioticakuur betreft. Mijn eigen huisarts heeft vakantie dus ik stond een beetje onwennig met mijn potje plas aan de balie. En de dokter stond toevallig aan de bali dus heb ik meteen gezegd dat we aan het proberen zijn zwanger te worden. Hij zei dat er kuurtjes zijn die geen kwaad konden. Gelukkig maar! Ik hoor het vanmiddag!
Liefs Nicole

Hoi, hoi, hier ben ik weer............lekker uitgewaaid. Kimm ben ergggggggggggg benieuwd, hoe is het?? Brengt ronde 10 geluk?
Ik heb een heerlijke vakantie gehad. We zijn nog bijna een week thuis (1 september weer beginnen), dus kan nog lekker uitrusten.

Nicole wat vervelend  van je blaasontsteking, ik ben daar gelukkig niet bekend mee dus weet ook niet hoe het voelt. En met Bri gaat het daar ook allemaal goed mee?

Zoals ik al eerder schreef moet ik as maandag naar de HA. Ben erg benieud wat ze me te zeggen heeft. 2 maanden terug heeft ze mijn zus naar de gyn doorgestuurd. Zij was 2 jr terug gestopt met de pil omdat haar relatie uitging. Daarna een enkele x ongesteld geworden. De gyn heeft een onderzoek gedaan en zag niets verontrustends wel vertelde hij haar dat ze haar weer terug zou zien als ze een kinderwens had. Want de kans was groot dat dit een probleem kon gegeven. Nu is het zo dat ik wel een beetje zenuwachtig ben, ik ben nl een 1-eiige tweeling dus hoop niet dat het bij mij ook het geval is. 1 ding is wel verschillend, ik heb gelukkig wel een regelmatige cycles. Maar goed ik wacht gewoon af wat de HA te melden heeft.

Ik hou jullie op de hoogte!
xx mees

Heb eergister een heel verhaal getypt en nu staat het er niet op!!!???
Maar goed ik ben weer terug van een weekje zee. Heerlijk zo onder het motto: "alles mag en niets moet".
Kim, ik ben ontzettend nieuwsgierig hoe de stand van zaken is!
Morgen naar de HA, ben erg benieuwd en vind het allemaal wel een beetje spannend!
Ik hou jullie op de hoogte!
x-Mees

En nu staat het en ineens wel op....... Ben toch helmaal uitgerust terug gekomen?!?

hahahahahaHAHAHAHA grappig....

met mij gaat alles goed.
ik heb vorige maand vertelt aan mijn vriendin waar ik de eerste keer tegelijk mee zwanger was dat we voor een 2e gingen.
zij wilde ook heel graag maar haar man niet.
en nu vertelde ze me gister dat het er naar uit ziet dat we misschien weer tegelijk zwanger zullen zijn.......vind ik echt onwijs leuk!!!!!!
maar zit nu inmiddels op dag 10 van mijn cycles en moeten nu maar eens met het echte werk gaan beginnen
morgen is mijn man jarig ....helaas kan ik hem geen "speciaal" kadootje geven....
dan maar een private sleepoverpartyhahahaha

maar ik ben wel benieuwd wat de huisarts gaat zeggen
hoop dat je een beetje aardige huisarts hebt.
je leest soms verhalen van hele botte dokters maar soms ook van hele begripvolle.....dus ben benieuwd tot welke categorie die van jou behoort.

nou succes danmaar en we horen het wel...geniet nog ff van je vakantie..

liefs bri

Hoi Dames!
Leuk weekend gehad allemaal? Hier ging het allemaal zijn gangetje, rustig maar wel gezellig, zeg maar.
Met mijn blaasontsteking gaat het heel goed. Ik moet nog wel mijn antibioticakuurtje afmaken maar in principe is het volgens mij helemaal over. Mijn vriend en ik zijn alleen nog niet aan het klussen geweest. Ik vond het namelijk nog wel een beetje eng, ik ben helaas een expert op het gebied van blaastontsteking en heb dan ook wel eens meegemaakt dat we iets te vroeg hadden gejuicht. Maar ik geloof dat het nu wel weer kan. Mijn eisprong is morgen als ik me niet vergis dus als we deze maand nog iets willen dan moet het toch vanavond gebeuren... Ik ga er dus maar niet al te veel vanuit dat het deze maand raak is. Aan de andere kant, ik ben er deze maand een heel stuk minder mee bezig (door die blaasontsteking) misschien dat dat wel eens goed is.
We zien allemaal wel!
Mees, welkom terug van vakantie trouwens. Fijn dat je weer lekker uitgewaaid bent. Heb jij niet nu nog een weekje vrij? Lekker!!! Het wordt de hele week mooi weer. Ik ga daar onwijs van genieten op de dagen dat ik vrij ben.
En Bri, misschien heb je toch wel een cadeautje voor je man... achteraf. Als blijkt dat je toch deze maand zwanger bent dan is dat toch gebeurd rond je mans verjaardag..., toch? Mijn vriend is donderdag jarig en ik heb morgen als het goed is dus mijn eisprong... En mijn NOD is 13 sept., een dag na mijn verjaardag. Ik hoop dus stiekem toch op een onverwachts verjaardagscadeautje...!
Kim, waar ben je?????? Al een tijdje niks meer van je gelezen meis! What's up?

Heel veel liefs Nicole

Oh Mees! Heel veel sterkte vandaag bij de huisarts. Ik duim voor je!

hoi hoi,

nee mijn man is vandaag jarig en ik zit vandaag op dag 11 en mijn vorige cycles was 41 dagen dus zit niet eens in de buurt van mijn eisprong!!!
nog ff afwachten dus...

gelukkig is je blaasontsteking alweer zowat over!!
kan je weer voor het echte werk gaan

we gaan straks met z'n drietjes naar speeltuin/kinderboerderij.....als mijn man nog besluit uit bed te komen.......hahaha

have a nice day!!!

groetjes bri

Terug
Bovenaan