Hoi Dames!
Leuk weekend gehad allemaal? Hier ging het allemaal zijn gangetje, rustig maar wel gezellig, zeg maar.
Met mijn blaasontsteking gaat het heel goed. Ik moet nog wel mijn antibioticakuurtje afmaken maar in principe is het volgens mij helemaal over. Mijn vriend en ik zijn alleen nog niet aan het klussen geweest. Ik vond het namelijk nog wel een beetje eng, ik ben helaas een expert op het gebied van blaastontsteking en heb dan ook wel eens meegemaakt dat we iets te vroeg hadden gejuicht. Maar ik geloof dat het nu wel weer kan. Mijn eisprong is morgen als ik me niet vergis dus als we deze maand nog iets willen dan moet het toch vanavond gebeuren... Ik ga er dus maar niet al te veel vanuit dat het deze maand raak is. Aan de andere kant, ik ben er deze maand een heel stuk minder mee bezig (door die blaasontsteking) misschien dat dat wel eens goed is.
We zien allemaal wel!
Mees, welkom terug van vakantie trouwens. Fijn dat je weer lekker uitgewaaid bent. Heb jij niet nu nog een weekje vrij? Lekker!!! Het wordt de hele week mooi weer. Ik ga daar onwijs van genieten op de dagen dat ik vrij ben.
En Bri, misschien heb je toch wel een cadeautje voor je man... achteraf. Als blijkt dat je toch deze maand zwanger bent dan is dat toch gebeurd rond je mans verjaardag..., toch? Mijn vriend is donderdag jarig en ik heb morgen als het goed is dus mijn eisprong... En mijn NOD is 13 sept., een dag na mijn verjaardag. Ik hoop dus stiekem toch op een onverwachts verjaardagscadeautje...!
Kim, waar ben je?????? Al een tijdje niks meer van je gelezen meis! What's up?
Heel veel liefs Nicole