KLAAG TOPIC (jaja,.. hier mag het even!!)

A

Anoniem

Guest

Hoi mama's,

Zoals de topic al aangeeft, dit is een klaagtopic!! Niet alles gaat altijd zoals het moet gaan. Je kleine wil niet slapen, net de laatste paar schoenen in maat 38 waren voor je neus weggekocht, regen op je weekendje Centre Parks of voor de zoveelste keren vliegen de kidneybonen langs de luier van je baby tegen de nieuwe broek aan.. Ja mama's dat is balen!!!

Hier zit je dan precies goed! Je mag hier alles, maar dan ook álles neer zettten, schrijven, schreeuwen, vertellen wat je ook maar wil. Je mag zelfs ongegeneerd taalgebruik gebruiken..

Met andere woorden;

Gooi al je frustratie er uit!!

Wie weet kunnen we er strakjes, of over een tijdje,  stiekem toch nog om lachen

Esmé mv Kay

HEEEEEEEEEEEEEY

IK VOEL ME K*T......

ZO DAT IS ER UIT

DANK U!!!!!

LIEFS TOBI

Ik wil even klagen over mijn ongelooflijk gore, lelijke, vieze, klote (..en als klapper op de vuurpijl)  KUT  kwabbelbuik!!! Jeetje mina wat is dat een brok ellende onder die riem Grmbl,..

Ow en ook wordt ik gefrustreerd van het feit dat een paar simpele boodschappen tegenwoordig al gemiddeld 35 euro kost!!! Beste meneer de winkelhouder, ik doe dan wel mee aan de staatsloterij, maar dat betekend nog niet dat ik hem al gewonnen heb!!!

Zo,.. dat lucht op
Wie volgt??

Esmé mv Kay

Heej Tobi,.. voel je je KUT??

Ps: Sterretjes worden in deze topic niet getolereerd!!

Ik kom even klagen omdat Tobi mijn  stripje met die koe in de GELUKKIG topic   niet leuk vond!! Ik vond hem namelijk wél leuk!!  

ik wil even klagen over die tang van een arts op het c.b.
je komt binnen het eerste wat ze zegt het ziet er allemaal
goed uit maar....en dan komt het ...het verhaal dat ze altijd ophangt
over wat allemaal niet mag en dat is veel en wat blijkt mijn voorganger
heeft het zelfe verhaal gehoord en degene na mij ook en ga zo maar
door ze kan het beter op een bandje zetten spaart ze haar stembanden

nou mevrouw de dokter ik weet het nu wel hoor!!!!!!!!!!!

groetjes
Bianca mv Lorenzo

Terug
Bovenaan