KLAAG TOPIC (jaja,.. hier mag het even!!)

hoi

weet je waar ik me zo aan kan ergeren..

aan de liedjes, (lees..........zelfverzonnen, onzinnige, vreemde , rare, niet normale zogenaamde liedjes.....)
van mijn vriend.......

niet om aan te horen.....en dan snachts..

en een lol dat hij er zelf om heeft.....

liefs tobi

enne esmeeke sorry hoor.. maarre ik houd niet van chocolade ijsjes....

Ik hou ook niet zo van chocoladeijsjes, maar iemand die een hoorntje onder een koe z'n ster houd en het nog mooi weet rond te draaien ala een ijsje vind ik humor hahaha.. ow nee,.. lachen moet in die andere topic!

Maar eh.. balen dat je je KUT voelt door de zelfverzonnen 36-delig coupletten songs van je vriend. Misschien eens een druppeltje bisonkit op z'n lip doen tijdens zijn  slaap?

Ik heb geen zin om te werken en heb pijn in mijn onderrug
en ik krijg de plooien in mijn rok niet meer goed grrrrrrrr
zo dat was het even van vandaag
liefs Esther

Ik baal ervan dat ik weer niet lekker heb geslapen! Tyche slaapt lekker door maar moeders ligt te draaien! Ook baal ik van de enorme berg was waar ik nu eigenlijk aan moet beginnen!

aaaaaaahhhhhhh nick was vanmorgen al om half vijf wakker (wordt je niet echt vrolijk van) en de computer is zoooooooooooooooo traag (wordt je ook niet vrolijk van)

Groetjes sandra

YOËLL GILT HIER DE TENT BIJ ELKAAR OMDAT HIJ NIET AAN DE GITAAR MAG ZITTEN GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

Oh ja en ik baal als een stekker van dit huis! Verhuizen zit er nog even niet in...

Jaaah en ik baal als een stekker dat ik een mega kast vol kleren heb waar ik nondeju niet in pas!! En Sep is al 9 maanden, het gaat veeel te snel!! En ik vind t belachelijk dat de zon nu niet schijnt!!

zo haha

Terug
Bovenaan