KLAAG TOPIC (jaja,.. hier mag het even!!)

weet je waar ik van baal.
Ben je zwanger van deel 2 helemaal trots. vertel je dat aan je ouders en schoonouders enz. Krijg je nu al die wijze raad:
Kijk je uit want van een tweede word je sneller dik hoor en krijg je het er minder makkelijk af.
offe je bent nu 2 keer de eerste maand gelijk  zwanger geworden kijk je uit dat je straks niet ineens een derde krijgt terwijl je dat niet wilt.
jezus waar bemoeien ze zich mee. Ik slik al jaren de pil ben nog nooit zwanger geweest terwijl ik dat niet had gepland dus kan het echt wel en anders is het welkom!!!

zo dat lucht ff op.

kus wen

P.s: erg leuke topics trouwens hihi sorry te positief voor hier hihi

Ik baal enorm dat ik een paar mensen een belangrijke mail heb gestuurd met het verzoek erin snel te reageren en dat ik nu 5 dagen later nog niks gehoord heb!!!!! JULLIE ZIJN NIET DE ENIGE DIE ANDERE DINGEN TE DOEN HEBBEN HOOR!!!!! (ik bedoel niet jullie hoor)
Nelleke

Whaaaaaah wat irritant zeg!! schut die collega's door elkaar!!!   in gedachten dan hihi

Whaaaahhh bemoeiende moeders!!!!! BLEEEHHH

zo das eruit en nu aan t werk stelletje luilakken!   haha (dat vind ik gewoon een leuk om te zeggen)

Ik word schijtziek van mensen die denken alles beter te weten! Het ONS kind en wij voeden haar op zoals wij dat willen!!! Als je het zo graag beter weet, produceer er zelf dan eentje en voed haar of hem op zoals jij dat zo graag wilt!!

En dat zogenaamde, "ik begrijp je helemaal" !!!!!

O ja en de Tokkies van een blok verder:   MENSEN ZITTEN VOOR HUN RUST BUITEN, ZET DIE KUTMUZIEK WAT ZACHTER!!!

Zo, dat was lekkerrrrrrrr!!

Hihi, zijn niet de echte Tokkies hoor,maar mensen die er sprekend op lijken, net zo asociaal!!

Ik moet zometeen om 13:30 uur gaan werken tot 22:00 uur, morgen ook. Dat betekend om 11:30 uur vertrekken en om 23:00 uur pas thuis,.. Ik heb er een SCHURFTHEKEL aan want dan kan ik mijn kleine mannetje niet naar bedje doen!!!!

Daarbij ben ik erg moe van de afgelopen nachten waarin Kay niet super heeft geslapen omdat hij ziekjes was. Ik heb gisteren maar 2 uurtjes geslapen en vandaag hoogstens  4, ben moe en moet nog gaan werken tot 22:00 uur. WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!

Ik heb me toch veel te klagen!

Punt 1: ben een paar dagen afwezig op het forum, moet ik 5 pagina's teruglezen!!!

Punt 2 (en het langste) : We zijn afgelopen weekend naar het Vennenbos in Hapert (Landal Greenparcs) met mijn schoonfamilie geweest. Best leuke schoonouders en schoonbroers maar in een te kleine bungalow is het best krap! Gevolg: Tessa sliep bij ons op de kamer (leuk zo'n pratertje snachts!), Ons Neefje van 3 is een scheetje, maar mag alles, krijgt altijd zijn zin, wil alleen snoep en koekjes eten (en krijgt die dan van zijn moeder ook, zelfs als ontbijt) en gaat alleen naar bed als hij bijna omvalt. (2 dagen dus pas om !!!!: 23:00!  Gevolg: een ontzettend moe en dan ook heel vervelend kind! Wil niet zeggen dat wij alles goed doen met onze Tessa maar een voorbeeld hoe het niet "moet" hebben we nu ook weer een heel weekend gezien!
Verder heeft Tessa zich prima vermaakt, lekker rondgecrossed in haar nieuwe buggy, gezwommen, en goed geslapen. Alleen kwam haar boventandje dus nu net dit weekend door en daar moest ze soms zooooo om huilen...Ze werd met 9 personen getroost!
Maar het ergste wat ze zeiden (en na vandaag vergeet ik de opmerking maar, wordt er nog kwaad over):
ze vonden dat we te streng voor Tessa waren!!!       Dus ik meteen vol in de aanval dat Tessa bij ons weet waar ze aan toe is: is ze moe, dan gaat (mag) ze lekker naar bedje. En dat een middagdutje erbij inschiet als we in het zwembad zijn, oké, maar we gaan haar niet extra wakker houden omdat de hele familie wil dat ze mee gaat naar een terasje of zo! Dus mijn hubbie begon meteen over rust en regelmaat en dat dat Tessa echt geholpen heeft om lekker te slapen en dat ze heerlijk uitgerust is overdag. (en wij dus ook goed slapen)
Echt het  hele weekend is  het het gesprek van de dag  geweest! Iedere kik die Tessa in bed gaf, dan stonden er meteen 4 op met de mededeling: Tessa huilt, ze moet uit bed. Nou de eerste keren ga  je nog bij de deur luisteren (ze praat lekker in bed) maar daarna stonden we nog niet eens meer op! Nou dat kon toch echt niet!    Mijn jongste schoonbroer wilde wel een kindje net als Tessa, dus die gaf ons gelijk, maar de andere schoonbroer (van ons neefje) die vond het allemaal maar belachelijk, waarschijnlijk omdat zij al 3 jaar ellende hebben met slapen van hun kind. Ik was blij dat we maandagmiddag weer thuiswaren! Mijn schonmoeder belde wel sá vonds meteen dat ze het zo niet bedoeld hebben en dat iedereen zelf moet weten hoe ze de kinderen opvoeden....tja, achteraf lullen is altijd wel makkelijk..........

Zo, mijn frustatie is eruit! Bedankt voor het klaagtopic!

Lisenka mv Tessa (10-9-2006)

Terug
Bovenaan