KLAAG TOPIC (jaja,.. hier mag het even!!)

Ik heb WEER veel pijn en harde buiken en ik heb WEER bloedverlies!
GRRRRRRRR! Ben er momenteel echt doodmoe van, terwijl ik ook niet zoveel doe!
Ik voel me gewoon hartstikke,,,,,,,kut!

Zo dat lucht op!

Groetjes Hanneke

AAAaaaaaaaahhhhhhhhh!

Ik ben mijn telefoon op het werk vergeten
Dat voelt als een amputatie,..
Alle nummers staan er in, zo ook mijn afspraken en agenda.. shit..

Zaterdag moet ik pas weer werken dus tot die tijd moet ik proberen met mijn afkickverschijnselen om te leren gaan..

Ik woon te ver van mijn werk om het even te gaan halen..
Snik,.. (en zenuwtrekje aan het oog)

HELP!!

Esmé mv Kay

Dat je dat kan Esme, ik zou nog 400km rijden om hem op te halen, ben een echte sms-freak en bel te veel met vriendinne, zou hem dus echt niet kunnen missen. Snap dus wat je bedoelt!!

Gr. Marieke

Ben ik net opgeknapt van de buikgriep die we vorige week alledrie hebben gehad, zit ik vanavond bij de dokterspost met een giga jeuk plakaat van een of andere klotendaas die me 3 nachten geleden te pakken heeft gehad!
Gebeten (echt, gebeten, er mist gewoon een stukje huid!) net boven de enkel en  de pijn en jeuk zaait uit naar mijn bovenbeen. Koorts erbij. Ja het gaat weer lekker.
10 daagse peniciline keur mee gekregen. Hoop maar dat het aanslaat.
Oh ja, zei de huisarts, als bijwerking kun je diarree krijgen. Ja hoor, toe maar weer!
Nou ja, wel goed voor de kilo's! (Oh sorry, dat mag ik natuurlijk niet zeggen in een klaagtopic!).

Ellen mv Julian

Ik wou dat die Jente gediskwalificeerd werd!! Hij krijgt mij teveel stemmen! En alleen maar omdat ie in een geweldig mooie zonsondergang half met zijn rug naar ons toezit, zodat we toch nog wat van dat verschrikkelijke lekkere bekkie van hem zien!!!!

En ik had al zo'n mooi onderwerp voor de volgende wedstrijd!!!

Cissy mv Fabio (weet je wel? dat lekkere ventje op de surfplank!)

Terug
Bovenaan