klaagtopic

Snottebellen, buikkrampen, werken tot 13.00 uur en straks die rot echo van mijn borst en oksel, mis mijn nieuwe vriend, die lekker met zijn kont op Aruba zit tot volgende week en dan uiterst bruin terugkomt, terwijl mijn pigment inmiddels tot ver onder het 0 punt is gezakt.

Dan baal ik ook nog van de notaris!! Waar om moeten die altijd zo veel centen hebben???? Hebben ze niet al genoeg????? Heb gisteren dat pand eens bekeken waar ze in zitten en volgens mij komen die niets te kort! Ik hoef heus maar 4 zinnen in mijn testament/ Voogdij regeling hoor! En volgens mij hebben ze die brieven gewoon in een standaard format.

Ik baal dat ik al een week ziek thuis ben, erg verkouden en een knallende koppijn.
Net van de ha de zoveelste neusspray voorgeschreven gekregen met de hoop dat ik mijn reukvermogen weer terug krijg (al maanden weg!!!)
En ik ben ook zo moe, al weken geleden dat ik een nacht door heb kunnen slapen.
Of het is Roos die alles op haar kamer niet leuk en eng vindt en bij mama wil zijn, of Linde die vannacht om 04:00uur zei dat ze een "fles" wilde, ook wel schattig maar waarom om dat tijdstip en dan ook nog na de fles gaan liggen kletsen en zingen!!!

Een pluspuntje: Roos is op school en Linde bij opa en oma en ik verwacht ze allebei pas vanavond weer thuis, heerlijk even alleen!!!!

verder ben ik niet zo van het klagen maar wel lekker om even van me af te schrijven.

groetjes Daniëlle.

Ik baal ervan dat de kabouters nog niet aan het werk zijn gegaan dit week-end en dus van de grote gang die vol ligt met was (past niet meer in de wasmand) en de gewassen was die op zolder ligt te wachten opgevouwen en gestreken te worden.

Ik baal nog meer dat het mijn eigen schuld is en dat ik nog steeds op m'n zachte, zelf gekweekte  kussentjes achter de computer zit!

Liefs NElleke

Manlief is al 2 jaar voornemens om het plafond in de douche te behandelen. Je raadt het al: het moet nog steeds gebeuren. Als ik het kon zou ik het zelf doen.

Ik baal verschrikkelijk dat ik momenteel niet meer kan werken in de kinderopvang, het werd helaas te zwaar. Niemand heeft  mij 2 jaar geleden  verteld dat je niet alleen tijdens de zwangerschap "last" van je bekken kunt hebben.

Zo, nu genoeg zelfmedelijden. Weer aan het werk!

Groetjes,
Nelly.

haha wat herkenbaar allemaal !!

dan mag ik nu ook even klagen he

ik baal dat we nog steeds geen plinten en drempels hebben
en dat ik geen leuke niet al te dure lamp voor op de slaapkamer kan vinden.
En dat onze kat kasper zijn mooie sterretjes behang kapot heeft gekrabt.

liefs pauline mv kasper

Baal dat nuchterheid sinds geboorte van Sep ver te zoeken is soms haha.. Poosje niet op forum geweest, lees 1e onderwerp en hups.. janken haha ohhh wat erg.

xx Bianca mv Sep

Ik baal dat we voor de vierde keer in een jaar tijd al buikgriep hebben gehad...pfff ik weet niet waar die virusjes vandaan komen (waarschijnlijk van kdv) maar ik word er zo onderhand niet goed van! Wel goed voor de toiletpapierfabrikanten haha!
Maarre, als iemand tips heeft hoe dit te voorkomen? (Ik was al tien keer per dag mijn handen!)

Liefs, Marcia mv Puck

Terug
Bovenaan