Klaagtopic

Ik klaag even dat mijn schoonzus zo,n muts is echt ik krijg geen hoogte van die meid
Verder momenteel niets te klagen
Gr monique

Hahaha, leuk zo'n klaagtopic!

Ik baalde eerst dat ik geen badje had om Senne (nu het eindelijk mooi weer wordt!! Jippie!!) in te laten spetteren, dus ik snel naar de hema voor een babybadje.

En nu baal ik dat ik niet goed op de verpakking heb gekeken, want het is écht een babybadje, wel 66 hele centimeters doorsnede, en Senne past er liggend dus niet in.

Ach, als dat alles is om over te klagen..

voor Ilona: waarom ik een panty draag met dit weer? Dat moet van mijn baas...Werk op de luchthaven en daar mogen we niet met blote benen lopen onder onze nette outfit....Ja dit bedrijf is waarschijnlijk opricht door een man, net zoals de panty waarschijnlijk is uitgevonden door een man. ondingen

groetjes Diana

Voor de schoonmoederklagers onder ons:

http://www.klachtenboek.nl/schoonmoederboek.html

Ik baal ervan dat het nu mooi weer is en Mattijs en ik allebei misselijk zijn en diarree hebben en allebei het bed in willen duiken en hij straks gáát terwijl ik bij Laura moet blijven. Wees dan solidair en blijf bij me (oh nee, toch maar niet want dan kom ik straks klagen dat hij al heel de dag zielig doet).

O ja en dan voor Diana baal ik er ook nog even van dat mannen bedrijven hebben opgericht en kledingstukken hebben uitgevonden. Laat ons lekker met ons blote (zwaar behaarde) benen op de luchthaven rondlopen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nou is het bij Mattijs over en ik heb er nog last van BAH!!!! Straks wil hij uit eten en ik wil ook wel, maar ik ben MISSELIJK.

Wie is dat? en waarom is het haar schuld?
Ben nu wel benieuwd hoor.

gr linda

Terug
Bovenaan