Klaagtopic

quote: _in_diaantje reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('03-08-2007 12:51:14'));

ik baal dat ik net zie dat er een ladder in mijn panty zit. grrrrr

ff nieuwsgierig... Waarom heb je met dit weer een panty aan?

ik  moet ook ff klagen. Ben net 8 hele minuten weggeweest en er zijn bijna geen nieuwe reacties geplaatst! Hoe moet ik komende uur doorkomen als jullie stilvallen??

Hoi!
Ook ik baal er wel eens (heel vaak) van... dat ik me er toch echt niet toe kan zetten om eventjes te stofzuigen, dat mijn buik na 2 keizersneden toch echt op die van een hangbuikzwijn lijkt (ook al zegt manlief van niet...), dat mijn peuterzoon echt aan het puberen is, dat ik bijna al mijn niet-moeder-vriendinnen nooit meer spreek/zie, omdat ik er van baal dat zij nooit interesse hebben getoond/tonen in mijn gezinnetje, dat ik gewoon geen tijd meer heb voor mijn mooie bloempjes in de tuin en dat we daarom binnenkort maar een heeeeel groot terras gaan aanleggen, maar ik ben helemaal gelukkig met mijn kindjes, die al mijn zelfgemaakte eten zo naar binnen lijken te schuiven! YEAH!

Zo dat lucht op!
Groetjes, Ingrid

Oh, heerlijk, ik ben zo goed geworden in klagen, ha, ha  

Ik baal van MSN omdat ze mijn space (met weblog en foto's) hebben gesloten!!! Ik had een waarschuwing gekregen dat er "seksueel getinte foto's" aanwezig waren en ik de gedragscode overschreed. Ik zoeken, inderdaad een (geweldig leuke!) foto waar je in de verte de blote billetjes van Christian zag (had ik gewoon niet bij nagedacht), dus netjes verwijderd zoals gevraagd, binnen 48 uur. Sluiten ze me toch nog af, GRRRRRRRRR! En ik heb nog geen antwoord gekregen of het ooit opnieuw open gezet kan worden!

Ik baal dat Christian nu echt weer aan een volgend sprongetje is begonnen. We zijn er maar druk mee vandaag (en vannacht, en de nacht daarvoor, en de nacht daarvoor...). Waar blijven die nieuwe vaardigheden!!

Groetjes, Karin

Bij een ander topic heb ik al geklaagd over mijn ene buren. Die jengelen, huilen en mopperen bij de vleet. En roddelen... Tis niet voor niks een kapster van beroep...
Maar de andere buren hebben van die K*T keffertjes!!! Grrrrrrr

Zij wil graag kinderen, hij niet. Hij heeft gezegd: dan neem je maar een hond! Dat heeft ze dus gedaan en het beessie mag ALLES, ook de he-le-dag keffen. En ik mag er niks van zeggen, want het is haar kindje. En als ze een hele dag weggaan, hebben ze geen zin om terug te komen voor de honden. Ze doen dan de schuifdeur op een kier en kunnen de honden dus uitgebreid de hele dag en vaak ook deel van de nacht (gaan graag naar festivals en feesten) keffen. Niet dat het iets uitmaakt dat ze niet thuis zijn, hoor. Anders zeggen ze er ook niets van.
Mijn poes kan niet eens buiten komen als die mormels in de tuin zijn. dan blaffen ze haar weer angstig naar binnen. En weetje.... het ligt aan onze kat volgens hun! Die heeft nameklijk zo'n belletje.... en daar blaffen honden nu eenmaal naar...

Alsof je honden niet af kan richten!?!

Ik hou helemaal niet meer van honden hierdoor!!!!!!!!!!!!!!
(ik had het een keer opgenomen omdat ze ons niet serieus nemen. Ze hadden van 22.00 tot 1.30 non stop geblaft. spreken ze af om te komen, komen ze gewoon niet opdagen.... Voor niks gewacht. Het kan ze echt niets schelen. K*T buren)

oja, ze hebben wel een poging gedaan om er iets aan te doen:
EEN TWEEDE HOND, AAARRRGGGHHHH!!!!!

Die was goed afgericht, maar een jaar in dit gezin heeft van hem ook een keffer gemaakt.

Ik baal ook van onze buren, die praten altijd HARD!!!! Alsof ze ruzie hebben. Elk moment van de dag. Ligt mijn meisje te slapen, laten ze de visite uit, schreeuw schreeuw. Moet ik haar raam dan dicht houden????
Het zijn echt hele lieve mensen, kregen zelfs een enorm slecht gespelde kerstkaart van ze (wonen net in Nld en zijn zelf moslim) dus het zijn echt schatjes. Ik wil er niets van zeggen want ze zijn echt heel aardig alleen dat harde praten.... ook gerust 's avonds in de tuin..........

Verder baal ik natuurlijk van mijn schoonmoeder.

En ik baal van de kinderarts die vandaag begon over groeihormonen omdat ons mopje heel erg klein is. Ze ontwikkeld zich prima, is heel tevreden, haar organen zijn al getest, maar er wordt telkens maar niets gevonden. Ik denk dat ze gewoon gezond is maar heel klein (die kleintjes moeten er toch ook zijn?). Ik wil geloof ik geen groeihormonen voor mijn meisje. Waarom kunnen we die medische mallemolen niet uit?

Pfffffffffffffffffffffff

Terug
Bovenaan