Klaar voor de 1e..wie schrijft er gezellig mee?

Even voorstellen; ik ben Suzanne , 31 jaar en sinds drie maanden samen met vriendlief actief bezig met onze kinderwens. Nadat ik 15 jaar aan de pil ben geweest, blij dat ik kan zeggen dat mijn cyclus regelmatig is op 28/29 dagen. Vorige maand was ik mijn eisprong aan het zoeken met ovulatietesten, maar waarschijnlijk te laat begonnen :) vorige week wel gevonden met sensitest en dus lekker bezig geweest!

Nu afwachten....duurt lang!!

Wie is er nog meer bezig voor de eerste en alles aan het ontdekken? Zou het leuk vinden als je meeschrijft!

Groetjes
 
Heey Suzanne! Wat leuk. Spannend dat je meteen regelmatig bent en je eisprong had gevonden.

Wij gaan komende week de laatste strip vd pil in, dus beginnen met foliumzuur..

Vind je t ook zo spannend?
 
hey zuzanne

ik ben ook pas gestopt met de pil en nog maar net bezig dus erg spannend.

ga er vanuit dat het nog wel even duurt alleen hoop je natuurlijk dat het zo snel als mogelijk allemaal wilt lukken .











 
Hi Nooopies en Siebel88,



@ Siebel88 Ja superspannend en alsof je een groooot geheim hebt ;) vind het daarom ook wel leuk om hier onze spannende momenten te delen!

Je gaat ervan uit dat het niet vanaf het eerste moment raak is, maar ergens hoop je dat wel...mijn vriend heeft daar mogelijk nog meer last van als ik. Wat ik vooral lastig vind is dat je na pilgebruik je eigen lichaam niet herkent met 'normale cycluskwaaltjes' waardoor alles lijkt alsof je zwanger zou kunnen zijn...heb jij dat ook Nooopies?
 
Hoi Suzanne, Nooopies en Siebel88,

leuk om hier meiden te treffen die ook net begonnen zijn of bijna beginnen.

Mijn man (30) en ik (29) zijn nu 3 jaar getrouwd en zijn ook deze maand begonnen. Merk dat ik nog veel aan het lezen ben over alles wat er mee te maken heeft, ips nog in een vreemde spannende wereld. Wel inderdaad al de vitamines gestart  on zwanger te worden met foliumzuur. Over kleine 2 weken zou ik weer ongi moeten worden dus ben benieuwd.



Merk eigenlijk dat ik mijn eigen lichaam nooit zo in de gaten heb gehouden met de eisprong ed.

Voor nu wens ik jullie veel succes.
 
nou ben nu 4 weken gestopt en had wel veel last van me buik.. misschien ook wel omdat mij lichaam geen pil mee kreeg ofzo ..(normaal weinig last toen ik de pil slikte) ik heb een app op mijn telefoon en kan je van alles instellen ook je menstruatie en dan kan je ook je vruchtbare dagen zien. mijn moeder en 2 goede vrienden van ons die weten dat we begonnen zijn heb jij nog helemaal niemand iets verteld suzanne ?



@ik1

wij zitten dan in de zelfde periode van de  menstruatie denk ik zit ook over 1.5 week zoiets maar lijkt me sterk dat het meteen raak was.

(spannend ,...!!!)
 
Ik kon het niet helemaal voor me houden 😂 dus mijn zusje en schoonmoeder en mijn vriend z'n beste vriend zijn wel op de hoogte..

ik1 en Nooopies volgens mij gaan we redelijk gelijk op dan..ik over ongeveer 10 dagen (hopelijk niet) ongi..die app heb ik ook ideaal!!
 
Tis ook zo moeilijk om over zoiets speciaals je mond te moeten houden! Ik ga morgen met foliumzuur beginnen. Was t maar vast een paar maanden verder. Zodat ik mijn lichaam nog beter ken.
 
Terug
Bovenaan