Klaar voor de 1e..wie schrijft er gezellig mee?

haha wannebemom

ik wil het ook steeds zeggen tegen iedereen mja als het lang duurt krijg je allemaal van die vragen is denk ook niet heel erg leuk te horen.

vind het wel apart want bij elk klein dingetje denk je ook dat heb ik normaal nooit maar afwachten is het enige wat we kunnen doen he



 
Grappig dat we met drie meiden rond de zelfde periode zitten.

Hier heb ik het nog aan niemand verteld dat we zijn begonnen, al heeft een bevriend koppel wel wat in de gaten.. Denkend aan foto's die ze ineens sturen van een ooievaar met een routebeschrijving naar ons huis.

Het wordt wel lastiger als mensen er naar vragen merk ik, dan word ik een beetje giebelig.
 
Hoihoi

wat leuk zo'n forum, ik ben hier helemaal nieuw :)

ik ben Anne-Marie, 29 jaar, al vanaf januari gestopt met de pil vanwege lichamelijke klachten! Onregelmatige cyclus 29/35 dagen. Ik ben nu ongi, over 8 dagen ga ik starten met ovulatie testen en gaan we beginnen aan onze 1e poging! Erg spannend allemaal!
 
Hi meiden!

Wat leuk (en fijn) om ervaringen te delen!

Ik ben Joyce, 26 jaar. Vanaf december gestopt met de pil en sinds 3 maanden proberen mijn man en ik zwanger te raken. Sinds ik gestopt ben eigenlijk gelijk een regelmatige cyclus gehad van zo'n 28 dagen.

Afgelopen maand voor het eerst (een week) overtijd, pijnlijke borsten, misselijk etc. Tests waren negatief, maar je blijft (misschien wel tegen beter weten in) de hoop behouden. Gisteravond dan toch ongesteld geworden. Aan ene kant natuurlijk enorm teleurgesteld, aan de andere kant opluchting dat ik nu niet meer in die onzekerheid zit. Want wat een spanning geeft die onzekerheid en dat wachten zeg! Op naar de volgende ronde.
 
JJ1989 wat balen! Hopelijk op de volgende ronde, minst leuke van het proberen zijn die twee ellendige wachtweken..met een negatief resultaat..

Anne-Marie succes met je eerste poging!! Superspannend!!

Lekker blijven giebelen hoor ik1, anders heb je straks iedereen die elke maand op de hoogte is van je cyclus en vraagt...en en en is het al gelukt? ;)
 
@Wannebemom: Die wachtweken lijken ook extreem langzaam te gaan, maar ik denk dat we dat gevoel allemaal wel hebben. Als je eenmaal iets graag wilt, duurt wachten altijd te lang ;-)

@Ik1: Ik zou ook lekker blijven giebelen hoor. Wij hebben het ook tegen niemand gezegd en ik merk ook inderdaad dat het steeds lastiger is om over het onderwerp heen te praten (ik kan ook echt totaal niet liegen). Maar zoals Wannebemom al zei, anders gaat iedereen straks alles van je bijhouden. En mocht het niet gelijk lukken om zwanger te raken (ik hoop natuurlijk van wel!), is dat alleen maar frustrerend.

Meiden, hopelijk laat een (goede!) zwangerschap niet lang op zich wachten!!
 
Omg.. Vandaag op pad geweest met mijn zusje en de honden! Die was echt enorm aan het vissen. Zegt ze ineens, ik weet het zeker, je bent gewoon zwanger, maar je wilt nog niks zeggen.

Ik lachen, maar heb niks gezegd dat we bezig zijn. Dat was best moeilijk.
 
Terug
Bovenaan