Klaar voor de 1e..wie schrijft er gezellig mee?

Hahaha lekker irritant, maar hopelijk heeft zij gewoon gelijk en blijk je straks hartstikke zwanger :)

Ik ben aan het werk, maar concentratie is minimaal...ik heb sinds 2 dagen allemaal vage kwaaltjes die allemaal bij een normale cyclus kunnen horen, maar stiekem hoop ik dat het hoort bij zwanger zijn...al zou dat wel belachelijk vroeg zijn..
 
Hopelijk zijn het echte beginnende zwangerschapskwaaltjes bij jou. Lastig als je op zulke momenten aan het werk bent. Hopelijk geen werk waar je je teveel moet concentreren. Aan de andere kant, afleiding is ook fijn.
 
@JJ1989 wat vervelend dat je ongi bent geworden. succes met ronde 2 hopelijk dan meer geluk .

@ik 1 grappig hoor.. en goed dat je toch niets hebt gezegd als je dat je voor neemt om niet te doen :D

@wannebemom

succes dan nog even op je werk zal niet meevallen ..!!





mensen om ons heen die zeiden al voor we getrouwd waren nog niet zo lang terug nou ik weet zeker dat bij jullie een kindje niet lang zal duren dus mocht het allemaal snel gaan staat denk ik ook niemand ervan te kijken.
 
@Ik1: Knap van je dat je niets gezegd hebt! Snap dat dat moeilijk is!

@Wannebemom: Dat is lastig om je te concentreren als je gedachten zich op iets heel anders focussen... Dan duurt dat wachten helemaal lang! Hopelijk biedt het werk toch nog iets van afleiding!

@nooopies: Heb al aantal keer meegemaakt dat het bij pas getrouwde stellen vrij snel raak was, dus wie weet!
 
@ik1

Wij zijn 3 maanden getrouwd dus nog maar pas en al 7 jaar samen.

JJ1989

Nou dat hoop ik ben nog niet heel lang gestopt met de pil gisteren goed misselijk en vanavond ineens duizelig. Maar komt misschien ook wel omdat ik nu geen pil slik want kan je ook bijwerkingen van krijgen.(heb ik gelezen )
 
ik!: haha mijn zusje zei laatst ook ineens iets grappigs.. Ik zou echt een goede tante zijn,, helemaal uit het niets. Er werd nog niet eens over baby's of zwangerschap gespraat.

Bij ons zal niemand er versteld van staan, maar volgens mij weet nog niemand dat wij ook daadwerkelijk gaan starten. ;)
 
@nooopies: Ja je lichaam kan daardoor behoorlijk van slag zijn. Inderdaad iets om in je achterhoofd te houden als oorzaak van je misselijkheid etc.

Het blijft sowieso gewoon lastig, vooral omdat de meeste symptomen bij ongi en zwangerschap voorkomen!
 
Terug
Bovenaan