Klaar voor de 1e..wie schrijft er gezellig mee?

- JufJip  Hier is of iedereen al moeder of net bevallen haha. Wij gaan nu ook ronde 4 in. Zit als het goed is nu weer in vruchtbare periode.

Hier weer in vruchtbare periode. Manlief gaat donderdag sperma inleveren om te kijken of dat wel goed is. Gewoon tegen de dokter gezegd dat we al even bezig waren. Misschien scheelt het als ik weet dat het nergens een oorzaak kan hebben ;)
 
hallo iedereen!

Ook hier iemand die de pil met plezier heeft weg gegooid! sinds 1 okt om precies te zijn.

Wij zijn er helemaal klaar voor ! ik zelf ben 23 en mijn vriend is 25. vrij jong nog als ik het vergelijk met mijn omgeving maar dat maakt ons niet uit !

leuk om dit te gaan volgen en ervaringen te delen.

groetjes !
 
hallo allemaal,

ik ben jannie 30 jaar en heb morgen de laatste pil van mijn strip ik ben super benieuwd wat er nu allemaal gaat komen, hopelijk lukt het snel om zwanger te worden ( 1ste kindje )
 
Hoi allemaal!

Op 12 oktober ben ik gestopt met de pil, omdat we graag voor ons eerste kindje willen gaan. Mijn vriend is 30 jaar en ik ben 25 jaar. We zijn al een tijd samen, maar sinds kort hebben we een eigen huis met voldoende ruimte voor een kindje. Nu samen besloten er voor te gaan, spannend vind ik 't! Ik hoop dat ik er een beetje relaxt mee om kan gaan haha. Lijkt me leuk om hier af en toe mee te lezen en te schrijven.

Ook hier steeds meer mensen in onze omgeving kinderen of zwanger, daardoor werden wij ons ook wel bewuster van onze wens.

Veel succes allemaal! :)





 
Hallo allemaal,

leuke topic!

ik ben een half jaar gestopt met de pil. Behalve mijn man weet niemand dit. Super spannend! Soms heb ik het idee dat mensen het aan je zien en stellen lastige vragen!

ik ben nu 4 dagen over tijd en 3x negatieve test gehad!

Het is gewoon allemaal heel spannend en het lichaam doet anders. Stemmingswisselingen zijn bij mij echt de boosdoener. We blijven positief!

Hopelijk heeft hier iemand snel goed nieuws!
 
Wil je weten wat de hormonen met je doen? Ik heb er een klein stukje over geschreven voor een wedstrijd, wellicht herkenbaar:

http://mijn.editio.nl/schrijfwedstrijd/onder-invloed-van-hormonen/

Als jullie het een goed verhaal vinden zouden jullie dan willen stemmen door op het hartje rechts in beeld te klikken? Alvast bedankt!
 
Terug
Bovenaan