Klaar voor de 1e..wie schrijft er gezellig mee?

Hallo Dames,

Vandaag 17-10-’16 heb ik besloten om van mij af te schrijven. Mijn verhaal gaat over een kinderwens die nog onbeantwoord is. Ik ben benieuwd of er vrouwen zijn die zich herkennen in mijn verhaal en wil graag dingen met jullie delen. Ook zie ik graag ervaringen, adviezen of verhaaltje die jullie kwijt willen tegemoet.

Ik ben nu 4 jr samen met mij man en ik ken hem vanaf mijn 15. Ik ben zelf 23 jr en mijn man 29 jr. 2,5 jr geleden hebben wij besloten dat wij klaar zijn om een kindje te krijgen. Mijn kinderwens was er al vanaf mijn 18 maar wilde wachten tot we er samen en toe waren zo als het hoort in een relatie. Na een jaar zelf proberen zwanger te worden hebben we een afspraak gemaakt bij de huisarts. Ik heb altijd dezelfde cyclus en had zelf al gemeten wanneer ik ongeveer mijn eisprong had. In dit alles bleef onze wens uit. Wij zijn toen doorgestuurd naar de fertiliteitskliniek. Hier hebben wij een paar onderzoeken gehad (denk aan spermacontrole en eisprongcontrole). Dit alles zag er ontzettend goed uit en mij man scoorde hoge ogen. Maar om verdere onderzoeken of behandelingen te krijgen zou ik moeten afvallen. Mijn BMI is te hoog en vind het lastig om af te vallen. Ik ken niet anders of ik heb altijd overgewicht gehad vanaf kleins af aan. Dit is geen excuus en ben met volle moed begonnen met sporten en diëten. Ik ben begonnen met Dokter Frank dieet en moet zeggen dat deze goed vol te houden was en ik verloor 5 kilo. Erg blij met deze veranderingen tot ik te horen kreeg dat mijn contract niet werd verlengt. Ik heb maar liefst 5 maanden bij huis gezeten en langzaam aan sloop de 5 kilo er bij aan. Iedere maand hadden wij dezelfde teleurstelling. Doordat ik elke dag ook tussen de zelfde 4 muren zat en niet echt in contact stond met mensen als eerder begon ik erg deperesief te worden. Het werd bijna een dagelijks bezigheid om zwanger te worden. Naar 4 maand had ik de moed om alles totaal anders te gaan doen. Prioriteiten stellen! Wat heeft mijn kindje aan een mama die deperesief is. Op dat moment heb ik alles bij elkaar gepakt om weer aan t werk te gaan. Ik moest en zou een baan vinden en het is me gelukt. Nu ben ik weer 4 maand aan het werk en heb bevalt me erg goed. Niet zoveel uur als eerst maar dit bevalt me momenteel goed. Nu het eindelijk allemaal wat beter gaat wou ik doorzetten en ook weer mijn kilo’s kwijt raken!

Voor 2 weken terug heb ik dan ook afgesproken om te gaan sporten met m’n schoonmoeder en moet zeggen dat ik het heerlijk vind om mijn energie er kwijt te kunnen. Het leek me niets om met m’n schoonmoeder te gaan sporten, omdat ze nogal iemand is die goed is in pushen. Het voordeel is dat ik er nu niet meer onderuit kom. Nee accepteert ze niet. Sporten dat wil ze ook al kan ze er weinig van. Dus weg met die 15 kilo!
Ik heb een manier gevonden om zoveel mogelijke negatieve dingen en teleurstellende gebeurtenissen te veranderen is een positieve draai. Zo blijf ik het beste op mijn benen staan.
Dit was de eerste keer dat ik van me af heb geschreven en zie dan ook graag de reacties te gemoed

Vrolijke groet,
 
Ooooh zonnebloem90 heb het met je te doen meid!

Wat naar dat je door alle stress al zo vroeg ongesteld bent geworden. Wat zou je geschrokken zijn hé pff. Ik snap wel dat je jezelf de schuld geeft dat je alles hebt verpest en dat je zo huilt maar jij kunt er echt niks aan doen meid.! Heb ook al veel van die momenten gehad huilbuien het is gewoon slopend omdat je het zo graag wilt! en ik snap heel goed hoe je je voelt dat je nu niks kan horen over zwanger worden/zijn en dat je vlut neefje met zijn onstabiele relatie ook nog uitgerekend vader word dat maakt je helemaal moedeloos! Maar lieve schat GEEF DE MOED NOOIT OP!! Onze tijd komt nog en wij kunnen veel beter zn mooi kindje opvoeden dan die vlut ouders die onverandwoord zwanger worden en niet voor hun kinderen kunnen zorgen! Ik hoop je een beetje geholpen te hebben voor zo ver ik kan maar het blijft gewoon kut met peren! haha

En wat betreft over het tellen gewoon beginnen vanaf de dag dat je bloed hebt dat is weer dag 1 van je cyclus.

Dikke knuffels voor jou! :)

En even over mijzelf ik zou over 4 dagen mijn NOD moeten hebben en heb nu al last van pijnlijke tepels en menstruatie achtige krampjes onder in mijn buik dus denk een aankomende menstruatie maar we wachten af...
 
Hoi dames,

Wij zitten in de 4e ronde, met deze maand een positieve ovulatie test.

Al een aantal dagen klachten van steken in buik, vooral als ik met de hond wandel, lage rugpijn en maagpijn/krampen alsof iemand mij een goeie stoot geeft.



Nu is het verschrikkelijk moment, het wachten tot je menstruatie (of niet natuurlijk)

Erg spannend allemaal.
 
Zonnebloem: as. Zondag is mijn "laatste pil" (ik noteer het altijd zo in de agena, zodat ik weet wanneer ik ongesteld kan/moet worden :) )

Dan nou maandag of dinsdag ongesteld moeten worden.

Ik zou een vroegtijdige test kunnen doen, maar vaak lees je dingen dat ze toch vaak negatief aangeven. Dus ik denk dat ik wacht tot maandag of  dinsdag hihi....

 
Hallo allemaal,

Ik ben nieuw hier en zal mijn even voorstellen. Ik ben Jip, 29 jaar en al 11 jaar samen met mijn man. We zijn pas geleden getrouwd en kon niet wachten om de pil het raam uit te gooien! Eindelijk kon mijn wens om zwanger te worden in vervulling gaan! Helaas is het al 3x niet gelukt en dan ga je toch online zoeken naar soortgelijke verhalen. Misschien kan ik hier wat lotgenoten vinden :)! Wordt bij jullie ook iedereen zwanger? Ik ken bijna geen enkele vrouw op mijn leeftijd die niet zwanger is ;)!

Groetjes!
 
Hoi allemaal,



Ook ik ben nieuw hier. Mijn vriend en ik hebben eind augustus besloten te stoppen met de pil. Ik ben 32 en mijn vriend 35. Wij gaan nu voor de eerste. Zo ontzettend spannend! Ik lees graag mee!



Groetjes!
 
Terug
Bovenaan