Klaar voor de 1e..wie schrijft er gezellig mee?

Hoi vlinder s

visolie is ook een goede idd zal ik morgen ook eens gaan halen. Gelukkig heb ik ook wel mensen om me heen met een langere cyclus. Het kan best zijn dat onze cyclussen nog de goede kant op gaan. Al heb ik daar zelf weinig vertrouwen in.

Succes
 
Hoi Mariska,



ik weet ook niet of mijn cyclus nog wel geregeld gaat worden, want ben nu al een jaar van de pil af en naar een jaar is het nog niet geregeld. Maar we gaan het zien. Hopelijk gaat het niet zoveel uit maken.



Bedankt, jij ook

groetjes
 
Rachelle --> Wat een goed nieuws!! En een opluchting.

Welkom alle nieuwe schrijvers. Ik heb ook een redelijke gelijke cyclus en ik voel ook mijn eisprong.

Nog een week op de wachtbank... Verschrikkelijk. Hoop dat het raak is.
 
Ik heb weer een test gedaan omdat ik weer niet ongesteld ben geworden.. ik dacht is mijn cyclus langer geworden? Maar ik heb goed nieuws ik ben 1-2 weken zwanger! 
 
Welkom nieuwe meiden!

@Zonnebloem90 idd goed nieuws ben sup9er opgelucht zit ook op de wachtbank dus we wachten af mijn NOD is over 7 dagen dus we duimen maar weer voor jou en mij!

@Kenikela Waaauw wat een mooi nieuws gefeliciteerd!!! en nu snel de 3 maanden voorbij! Heb je de verloskundige/huisarts al gebeld?

 
@Rachelle23 Bedankt voor je felicitatie. Voor mij is het nog steeds onwerkelijk dat ik zwanger ben. Ik ben zo blij! Ik heb online het aanmeldformulier voor een verloskundige ingevuld en ben laatst gebeld en heb 17 november de echo. Dan ga ik zien of alles goed is en of het hartje klopt. Nu lekker genieten. Ik had trouwens niet gedacht dat ik zwanger zou worden deze maand omdat ik niet eens zo vaak intiem ben geweest met mijn partner omdat hij moe van zijn werk kwam. Maar het is toch gebeurd. Zo zie je maar weer.. Ik zou gewoon vrijen wanneer je er echt zin in hebt.
 
Gefeliciteerd Kenikela!!! Heel blij voor je.

@Rachelle23   Ik duim voor je! Helaas heb ik het weer verpest

Ik zou aanstaande zondag mijn NOD hebben. Nu had ik van het weekend al ‘ongesteldheidkrampen’. Maar verder niks.
Dinsdag: Opeens druppel bloed dacht huh oke.
Woensdag: iets meer bloed (twee x iets bij afvegen)
Donderdag: Ook weer bloed maar niet noemenswaardig
Vrijdag: Wakker geworden met kramp in mijn borstkas en hart. Voelde niet goed kon niet meer ademen. Dus toch naar de huisarts en daar werd getwijfeld voor een hartfilmpje. Gelukkig niks ernstig aan de hand (hart/bloeddruk e.d.) allemaal in orde.
Maar blijkt dat ik nu spierpijn heb in mijn borst en kraakbeen tussen de ribben. En ik weet ook al hoe dat komt. Momenteel zo druk en stress in mijn leven dat mijn spieren gewoon verkrampen en daardoor spierpijn ontstaan.

Dat verklaart waarschijnlijk ook dat ik 5/6 dagen eerder ben gaan bloeden dan zondag. Het is niet veel maar wel denk zo veel dat het een menstruatie is met helder bloed.

Ik heb gisteren zo hard gehuild… Want omdat ik/mijn lichaam niet goed is heb ik het deze ronde verknalt.. Ik had namelijk een super positieve test en kon bijna gewoon niet missen in die zin. Mijn lichaam laat echt goed merken wanneer er een eisprong aan komt en wanneer die springt. En ik weet dat het dan nog 50% kans is. Maar wat gaat er nou fout?

Nu weet ik het allemaal niet meer. 6/5 dagen te vroeg ongesteld geworden maar vanaf wanneer ga ik nu tellen?

Ik voel mij echt slecht en waardeloos. En vind het momenteel echt verschrikkelijk om over zwanger te praten en mensen te zien waarbij het wel lukt. Zelfs mijn kak neefje wordt vader in werelds meest onstabiele relatie. Zucht.

Wij gaan dus richting ronde 4..
 
Terug
Bovenaan