klaar voor een tweede kindje, wie ook?!

wat is een fabeltje? dat je het schijnt te kunnen voelen bedoel je?

ik zit nu vandaag veel achter de pc,maar zoonlief is goed ziek die ligt nu de hele dag op bed met 40 graden koorts

Och, zielig hè als je zoontje ziek is. Vind dat nooit zo leuk, wil het dan gewoon over nemen. Maar ja ze krijgen er wel een sterker imuunsysteem van. En je kan het wel verlichten of versnellen die ziekte periode.

Ja dat bedoelde ik van dat je je baarmoedermond kan voelen. Weet niet of dat nou echt zo is, want bij iedereen is de stand van de baarmoeder volgens mij anders. Heb het zelf nog nooit gevoeld.

Liefs,

hey,

nee ik bedoel ook niet dat  je je  baarmoeder kan voelen,maar  je baarmoedermond.

maar goed ik heb helemaal nergens last van dus verwacht mijn ongi deze week wel weer,dus zal het wel weer niet raak zijn.

Hé corina,
zit ik hier op een andere pc te kijken, zie ik deze topic er weer tussen staan en iets van 5 discussiepagina's, dat heb ik thuis op onze eigen pc niet. Daar heb ik 2 pagina's en deze topic staat er dan sporadisch bij. Vandaar dat ik zo lang niet heb geantwoord.
Hoe is het met jou?
We gaan een nachtje naar Groningen, ik heb er een neefje bij. Dus zal denk ik maandag weer reageren.

Fijn weekend

Liefs,

Hoi hoi,

word dit topic helemaal vergeten?
Hoe is het allemaal? En Corina zijn de rd al aangekomen?

Fijn weekend,

Liefs,

moest even zoeken naar de topic maar Corina hoe gaat het met je?
groetjes mira mv marek en ?

Hoi Corina,

dat vraag ik me nou ook al een tijdje af. Maar misschien heb je er op het moment gewoon geen behoefte aan om hier te kletsen.

Liefs,

Hoi, hoi,

Kan ik nog bij de groep komen? Er is al zoveel verteld. Kan het allemaal niet meer na lezen

Zelf ben ik moeder van een zoontje van nu 14 maanden. En ben zelf 26 jaar en we wilden al heel snel na de geboorte van mijn zoontje graag gauw weer een kindje. Dit omdat we bij mijn zoontje een poos moesten wachten voordat ik zwanger raakte. Had een hele onregelmatige cyclus. Soms werd ik het zo maar 3 maanden niet. Heel frusterend!! Heb wel de Mirena laten zetten na de geboorte, maar heb hem met een maand of 7 weer verwijderd. Vanaf deze maand gaan we het weer proberen. Nou weet ik dat ik gister mijn ovulatie had...dus spannend. Toch ga ik er ook een beetje ervan uit dat het niks zou kunnen zijn, maar je let nu extra veel op je lichaam bij elk dingetje denk je toch van...het zou toch niet?? Maar goed....toch maar even afwachten.

Oh ja...Ik werk zelf nog in gehandicaptenzorg voor 20 uur per week in de provincie Gelderland.

Terug
Bovenaan