klaar voor een tweede kindje, wie ook?!

hey firstmum,

'ja tis indd wat rustig hier,ik probeer er zelf nu ook minder op te zijn,ik wil het ook wat meer los gaan laten,tis moeilijk maar heb geen keus vrees ik......

ik denk ook dat het nu ook weer niet raak is,ik krijg heel vaak van dat draderige slijm in mijn urine dus dan zal het wel onmogelijk zijn om zwanger te kunnen zijn....
ik heb mijn nod uiterlijk op 16 oktober staan maar dat kan ook eerder worden.

ik moet iniedergeval volgende week donderdag naar de homeopaat toe,maar daar krijg je eerst een intake gesprek,dus voor dat ik echt geholpen wordt?...

meiden ik weet niet zeker of ik er van de week nog ben,heb het verder nogal druk en ga van t weekend weg..effe lekker van vrijdag tot en met zondag weg met z'n drieen!

groetjes corina

herkennen jullie het eigenlijk..dat draderige slijm wat ik bedoel?
het lijkt op die slijm wat je ook in je vruchtbare periode heb.

Hoi Corina,

geniet lekker van jullie weekendje!
Er is een topic gestart met slijm verlies, die meiden hebben allemaal wit verlies. Heb je het daar over? Of is het bij jou doorzichtig?
Die homeopaat doet bij jou die accupunctuur toch? Ben het alweer vergeten? Laat je weten hoe het was? Ben benieuwd.

Hoe is het met alle andere meiden? Alles goed? En is het nog vol te houden tot jullie nod?
Heb van het weekend de mijne, we zullen zien!

Liefs,

hallo allemaal,

waar zijn jullie allemaal?hahahha....
hoe is het met iedereen????

ik heb een heerlijk weekend gehad,was echt super!!!!
vriendlief zei al;volgende keer gaan we langer!
het enige nadeel is wel; dat mijn ongi er aan zit te komen,ik denk vandaag nog.

en firstmum? ben je zwanger? of zijn die stomme duivels   aangekomen?

groetjes corina

Hoi Corina,

heerlijk hè zo'n weekendje en dan met mooi weer!

Ik heb deze topic al een tijdje gemist, het stond niet meer in het lijstje. Heb jij daar ook wel eens last van?

Hier nog geen rdtjes. Zou het komen omdat ik het toch een beetje van me af heb gezet of houdt mijn lichaam mij toch voor de gek, omdat ik er onbewust toch wel erg mee bezig ben. pfff wat een gedachte gang.

Weet ook niet precies wanneer mijn nod is omdat mijn laatste ongi een beetje anders begon. Met licht roze afscheiding 's avonds laat (dus voor mijn gevoel telt die dag niet mee, maar als die wel meetelt is dat dag 27) Dan ben ik nu 3 dagen overtijd, ga ik van mijn 'gewone' cyclus uit dan ben ik 1 dag overtijd. Mijn ongi zette echter pas dag 29 echt door. Wat moet ik nu doen?

Ik heb wel nog een test in huis, maar probeer te wachten tot woensdag (als dat lukt, want ik  word toch steeds ongeduldiger, zeker als ik hier lees)

Hoe is het verder met jou? En met de rest van de meiden? Zie er maar weinig voorbij komen.

Liefs,

hey firstmum,

ow spannend zeg! wat zegt je gevoel?,hoe voel je je..kwaaltjes of juist helemaal niet????

met mij gaat t op zich wel,ik voel me brak en heb een grieperig gevoel,het is hier 21 graden in huis maar ik heb het gewoon koud en ben  stront en stront verkouden.

mijn zoontje ligt nu al op bed! meestal ligt hij pas om 13.00 a 13.30 in bed maar hij was om 11.30 zo op mijn schoot in slaap gevallen,echt zo mooi om te zien!
hij heeft een 20 minuten op mijn schoot gezeten,dit gebeurd zelden dat hij op mijn schoot in slaap valt.

Hoi Corina,

wij hebben die periode net gehad, mijn zoontje en ik waren twee   weken terug zo verkouden.

Jou zoontje zal ook wel moe zijn van het verkouden zijn. Ga zelf ook even lekker liggen. Daar knap je vast een beetje van op.

Beterschap!!

Liefs

tnks maar ik kan me rust niet ecrt vinden,ik zit hier een beetje in de verbouwing dus,en ik wordt straks door mijn schoon pa even opgehaald om even naar de intertoys te gaan,zoon lief is hard toe aan nieuw speelgoed maar dan speelgoed wat voor kinderen vanaf 1 1/2 en ouder is want ik heb een behoorlijk slim kind wat al heel gauw door heeft hoe zijn speelgoed werkt en dan al heel gauw niet meer interresant voor hem is.
hij weet zelfs overal bij iedereen hoe de tv werkt,hoe de radio aan moet,hoe die met een afstandsbediening om moet gaan!
affentoe best grappig om te zien....maar ook vermoeiend omdat ik steeds achter zijn kont aan zit dat hij er niet aan mag komen,en ik ben toch echt wel een persoon die consequent is!
owja;mijn zoontje is dus nog geenrhalf,hij is bijna 16 maanden

Terug
Bovenaan