klaar voor een tweede kindje, wie ook?!

Wat zijn die kleintjes toch vindingrijk hè! Zo slim al. Ze snappen meer dan dat wij denken.

Mijn planning is om tot woensdag te wachten met testen en dan met ochtendurine zeg maar. Maar misschien als ik vannacht wakker word, wat vaak voor komt want moet vaak plassen dat ik het dan doe.
Vind het zo zonde om te vroeg te testen, want voor het zelfde geld word ik morgen wel ongi. Weg test! En moet dan weer een nieuwe halen. En aangezien mijn man de auto heeft, moet ik met mijn zoontje op de fiets naar de stad. Als het mooi weer is gaan we wel vaker boodschappen doen op de fiets, ben alleen een mooi weer rijder. En anders doe ik boodschappen als mijn man thuis is, maar dan zijn de drogisterijen al dicht.
Ik weet het het is allemaal een kleine moeite, maar toch. zucht!
Toen met mijn zoontje was ik zeker een week overtijd toen ik teste.
Maar mijn gevoel zegt eigenlijk wel dat het morgen ook wel kan, omdat ik toch echt zwanger ben. Zelfs mijn man zei het gister in de auto dat hij het aan mij kon zien. Ook hij wil graag nog een kleintje. Dus misschien verbeeld hij zich ook wel dingen.
Ik heb verder namelijk niet echt kwaaltjes. Heb de afgelopen twee weken een heel rustig gevoel over me heen gekregen, maar niet echt misselijk enzo. Ach we achten nog heel even.

Liefs,

yes yes yes. Zwanger!!!!!!!!!!!!

pfff kan het bijna niet geloven heb een paar keer op de test gekeken en de gebruiksaanwijzing er naast gelegd. Twee streepjes betekent toch echt zwanger!

Ik kon toch niet wachten, nadat ik mijn verhaal hier kwijt kon, dacht ik waarom niet gewoon testen. Ik kan ook gewoon via internet testjes bestellen!

Liefs,

hey firstmum,

wauw vanharte gefeliciteerd!
super joh!

effe een rare vraagje aan jouw;

ben je nu super droog van onderen of juist super nat van onderen.

liefs corina

Dank je.
niet droog, maar ook niet super nat. Had wel wat stukjes wit slijm in mijn urine tijdens het testen.
Waarom wilde je dat weten?

Liefs,

omdat ik nu super nat ben van onderen
mijn ongi is er ''nog'' niet maar het zal vast wel een ongi teken zijn.

verder ''schijn'' je het te kunnen voelen als je zwanger bent doormiddel van je vinger naar binnen te doen,als je niet zwanger bent dan voel je je baarmoedermond,en als je wel zwanger bent dan schijn je die niet te kunnen voelen

liefs

maar ik moet wel zeggen dat sinds ik vorig jaar ben bevallen ben ik altijd wat natter geweest als voor mijn zwangerschap..

ze zeggen ook altijd dat als je in je vruchtbare periode zit dan ben je wat natter dan anders van onderen,maar ik ben eigenlijk mijn hele cyclus erg nat.

Haha zit je nog achter de pc.

Dat heb ik weleens gehoord, maar misschien is dat wel gewoon een fabeltje!
Ik moet wel zeggen dat ik denk dat ik wel natter ben dan anders, maar niet overdreven.
Ga even de hond uitlaten met m'n zoontje. Kijk daarna nog wel of je nog een berichtje hebt getypt.

Liefs,

Terug
Bovenaan