Kleding etc

A

Anoniem

Guest
Was wel eens benieuwd hoeveel jullie per maand aan kleding enzo uitgeven voor jullie kleintje(s)??
Ik heb altijd geroepen dat ik dat niet teveel zou gaan doen maar nu.....aaaaahhhh...echt niet normaal! Ik kan niks laten liggen!
En heb ook nog eens een veeeeeel te dure smaak...

Ben benieuwd!
Liefs 4dec

Oh ja, en waar ik ook wel nieuwschierig naar ben: Welke maat hebben jullie kleintjes in de kleding (en hoe oud)???

Ik koop mezelf ook arm en scheel.... hahaha
Maar ik moet ook toegeven dat ze erg snel uit haar kleertjes is!!
Ze is 7,5 maand (4 oktober 2006)  en zit in maat 74/80 erg he????
Ze heeft erg lange armen en benen..... maar als ze genoeg kleertjes heeft, stop ik ook niet!! 'Tis ook allemaal ook zooooooooo leuk!!!

Ow, en op de vraag hoeveel ik uitgeef?? ik heb echt geen flauw idee.....

Ik heb ook geen idee hoeveel ik uitgeef, maar ik koop érg veel. Soms heeft ze iets maar 2 x aan gehad en dan is het alweer te klein. Puur omdat ze zoveel kleren heeft..
Gelukkig heb ik geen dure smaak. Ik kom alleen bij de Zeeman, Hans textiel, Hema en soms H&M.
Chloë draagt nu van broek 68 en van shirt 74. Ze groeit meer in de breedte dan in de lengte...
Sil

Pff, wat ik per maand uitgeef weet ik niet precies. Ik koop vooral veel als hij weer in een nieuwe maat zit of als het weer erg omslaat en hij warme of koudere kleertjes nodig heeft. Heb ook een dure smaak (Imps en Elfs, Little label, etc...) maar koop ook veel via marktplaats voor weinig geld! Als ik het gemiddeld neem dan denk ik 15 euro per maand? (alleen aan kleertjes dan he, ik koop me al ziek aan prentenboeken, speelgoed en andere gadgets als ik niet uitkijk!)

Runar is nu 6 maand en heeft kledingmaat 68. Alleen het gekke is: hij kan geen setjes aan, want qua broekjes heeft hij maat 74 (lange benen, net als pappa!) en qua shirtjes en rompers 68! Nouja, maakt niet uit, ik koop toch geen setjes en als ik het doe is het via Little label ofzo en dan kun je eindeloos combineren met kleurtjes en maten!

Waar ik nu al naar uitkijk, over geld uitgeven gesproken!
We gaan binnenkort nieuwe babykamer meubeltjes kopen bij ikea! Hij mag een ledikant nu ipv wieg en een echte commodekast! (we hadden bij ons op de kamer een wieg en gewoon twee kastjes met aankleedkussen staan, maar alle "zooi" past daar nu niet meer in!) Kan niet wachten tot ik die nieuwe meubeltjes in kan ruimen

Groetjes Edith

Maar hoevaak wassen jullie in de week dan? Ik laat Runar rustig een aantel dagen hetzelfde dragen, alleen wissel ik het telkens af met een ander setje zodat de één kan drogen! Er zit nl wel veel kwijl op, maar dat stinkt niet en is niet vies!  Of ben ik nou zo'n viespeuk dat ik mijn kind zolang hetzelfde  laat dragen?   Nou moet ik zeggen dat hij pas sinds gisteren naast de bv ook fruithap krijgt, dus allicht dat ik vanaf nu ook wel wat vaker moet wassen en kleertjes verschonen!

Groetjes Edith

Anne is nu bijna 6 maanden en draagt van shirt 62 en van broek 68. Setjes kunnen nooit omdat of de broek te kort is of het shirt veel te groot. Ik heb wel al wat willen opslaan in een maatje groter en dus setjes maar dan 2 verschillende maten (shirt 68, broek 74), maar heel vaak loopt het tot 68 en begint het weer bij 74, dus er is geen fatsoenlijk setje te vinden.
Ik koop heel veel bij Zeeman. Ik vind de kleertjes veel leuker dan die van Prenatal of de hema. Heel veel heb ik niet om uit te geven en als ik in een winkel sta moet ik toch echt iets kopen voor Anne.
Ik was Anne's kleertjes iedere dag en als ze heeft gespuugd krijgt ze een schoon shirt aan (tenzij ze na een half uur toch haar pyjama aan moet). Pyjama's was ik om de 2 dagen.

Terug
Bovenaan