Pff, wat ik per maand uitgeef weet ik niet precies. Ik koop vooral veel als hij weer in een nieuwe maat zit of als het weer erg omslaat en hij warme of koudere kleertjes nodig heeft. Heb ook een dure smaak (Imps en Elfs, Little label, etc...) maar koop ook veel via marktplaats voor weinig geld! Als ik het gemiddeld neem dan denk ik 15 euro per maand? (alleen aan kleertjes dan he, ik koop me al ziek aan prentenboeken, speelgoed en andere gadgets als ik niet uitkijk!)
Runar is nu 6 maand en heeft kledingmaat 68. Alleen het gekke is: hij kan geen setjes aan, want qua broekjes heeft hij maat 74 (lange benen, net als pappa!) en qua shirtjes en rompers 68! Nouja, maakt niet uit, ik koop toch geen setjes en als ik het doe is het via Little label ofzo en dan kun je eindeloos combineren met kleurtjes en maten!
Waar ik nu al naar uitkijk, over geld uitgeven gesproken!
We gaan binnenkort nieuwe babykamer meubeltjes kopen bij ikea! Hij mag een ledikant nu ipv wieg en een echte commodekast! (we hadden bij ons op de kamer een wieg en gewoon twee kastjes met aankleedkussen staan, maar alle "zooi" past daar nu niet meer in!) Kan niet wachten tot ik die nieuwe meubeltjes in kan ruimen
Groetjes Edith