Hoi 4 December,
Ik koop dus bij de hema, h&m, zeeman, wibra, hans textiel... heel soms bij een boutique En tja wat vind ik van "jullie" ???? Daar ben ik heeeeeeel simpel in hoor...
Dat moet ieder voor zich weten, ik snap de "voor-oordelen" van sommige mensen nooit zo. (op welk vlak dan ook) Er blijkt altijd wel wat af te zeiken/kraken wat een ander wel/niet doet.
Ik vind dat niet zo belangrijk, het is waar jij je lekker bij voelt toch??? Doe ik tenslotte ook!
Het komt denk ik ook omdat ik (en mijn man) vaak worden na-gestaard... vooral mijn man eigenlijk... hahaha Maar ik denk doordat wij niet helemaal in het "plaatje" van tegenwoordig passen (metal-heads), wij ook nooooooit andere mensen zullen "veroordelen" We zitten zelf onder de tattoages, mijn man is groot in alle opzichten

en we lopen in shirts van metal-bands. Behalve ons dochtertje... die heeft heel lief een rose jurkje oid aan.. hahaha dan krijg je ook de nodige reacties!!!
Ik zou zeggen... lekker laten l*llen, en gewoon lekker doen waar je je goed bij voelt.. Maar dat hoef ik volgens mij niet te zeggen
Groetjes Debby mv B'Elanna