Kleding etc

Hannah zit met gewicht nog lager dan met lengte: vorige week 5565 gram!

Dan is het zeker een klein poppetje!
Ach, als ze het verder goed doet, maakt dat toch ook allemaal niet uit..
Sil

aaron was 69 cm en 9060 maar we moeten volgende week weer en ik denk wel dat hij iets zwaarder is geworden en langer:)

hij heeft nu maat 68 en ik geef niet zoveel uit aan kleding,eerder aan speelgoed ofzo,ik koop meestal op rommelmarkten en bij terres des hommes,of bij de wibra,zeeman etc,verder hadden we echt veel gekregen bij de geboorte wat hij nu allemaal aankan dus dat scheelt ook wel een hoop geld:)het echte geld uitgeven voor kleding moet voor ons nog beginnen,maar ja als ik iets uitgeef is het voor aaron:)

groetjes nienke

Maar, hoe denken jullie dan over mensen (zoals wij dus...) die bijna alles van mexx of andere dure merken kopen??
Ik werk zelf op een kdv en voor dat ik zelf kinderen had vond ik het altijd belachelijk als kinderen altijd merkkleding aanhadden (veeeel te duur, en ze zijn er zo uitgegroeid!!)
Maar nu ben ik dus zelf zo eentje... en nogmaals: niet omdat toevallig het merkje erop staat maar omdat het mijn (onze) smaak gewoon is!
Maar ik merk wel aan veel mensen dat ze het toch belachelijk vinden..

Waar iedereen kleding koopt moeten ze wat mij betreft helemaal zelf weten. Iris heeft een paar duurdere kleertjes maar het meeste niet. Ze is zo snel uit alles gegroeid. Volgende week is ze 7 1/2 maand en ze draagt nu maat 74/80.
Maat 62 is ze overgeslagen dus die kleertjes zijn allemaal niet gedragen, zo zonde.
Ik koop zelf bij Wehkamp, H&M, Wibra en op rommelmarkten en in een leuk 2e hands winkeltje hier wat alleen merkkleding en spotgoedkoop verkoopt.
De buurvrouw werkt bij Zeeman en is dol op Iris en die komt dus wekelijks met een lading leuke dingetjes aanzetten.

Hoi 4 December,

Ik koop dus bij de hema, h&m, zeeman, wibra, hans textiel... heel soms bij een boutique En tja wat vind ik van "jullie"   ???? Daar ben ik heeeeeeel simpel in hoor...
Dat moet ieder voor zich weten, ik snap de "voor-oordelen" van sommige mensen nooit zo. (op welk vlak dan ook) Er blijkt altijd wel wat af te zeiken/kraken wat een ander wel/niet doet.
Ik vind dat niet zo belangrijk, het is waar jij je lekker bij voelt toch???    Doe ik tenslotte ook!
Het komt denk ik ook omdat ik (en mijn man) vaak worden na-gestaard... vooral mijn man eigenlijk... hahaha Maar ik denk doordat wij niet helemaal in het "plaatje" van tegenwoordig passen (metal-heads), wij ook nooooooit andere mensen zullen "veroordelen" We zitten zelf onder de tattoages, mijn man is groot in alle opzichten ;) en we lopen in shirts van metal-bands. Behalve ons dochtertje... die heeft heel lief een rose jurkje oid aan.. hahaha dan krijg je ook de nodige reacties!!!

Ik zou zeggen... lekker laten l*llen, en gewoon lekker doen waar je je goed bij voelt.. Maar dat hoef ik volgens mij niet te zeggen
Groetjes Debby mv B'Elanna

Leuk om te lezen allemaal. Wij zijn erg budget, gewoon omdat ik die babykleren van de wat duurdere merken zo zoetjes vond. Ik was helemaal weg van de hema en H&M afgelopen winter (vind de zomercollectie weer wat minder), dus ik snap wel wat je bedoelt hoor 4dec. Smaken verschillen gewoon!

Mijn vriend en ik waren laatst in de stad om de dochter eens goed te verwennen, konden helemaal niets leuks vinden! (Nou moet ik wel zeggen dat ze hier weinig leuke kinderkleding winkels hebben), dus toen maar weer naar de hema en wibra. Kwamen we met tassen vol spulletjes de winkel uit. Nou ja, voor die prijsjes kan je wel wat kopen ;-)

Heather heeft nu maat 68/74.

Groetjes, KT

Dean is van 5 oktober en is nu ruim 7,5 maand. Hij heeft maat 74/80. Heel soms nog een broekje in maat 68.

Zelf ben ik helemaal niet zo'n merktypje. Ik voel me er niet prettig bij om een broekje of shirtje van € 30,- te kopen. Ik shop altijd bij de Zeeman en af en toe bij Wibra. Ik kan daar altijd prima slagen.

Mama van B'Elanna: wat leuk om te lezen dat jullie ook into Metal zijn. Dacht dat ik de enigste hier was. Dean heeft z'n first metal shirt al in de kast liggen. Echt heel leuk.

Groetjes, Nelly.

Terug
Bovenaan