Kleding etc

jayden heeft nu maat 68 hij krijgt iedere dag schone kleertjes aan heb zoveel zelf gekocht durf het bijna niet te zeggen maar koop iedere maand denk wel voor 60 a 70 euro kleertjes meestal bij mexx heb ook wat dingen van esprit en lief soms koop ik ook wel bij de hema ben ook bij h&m geweest maar na 2 keer wassn vind ik de kleertjes niet meer mooi allemaal pluisjes erop ik was om de twee dagen dan zit de wasmand echt vol nou moet ik zeggen ben zelf kapster en werk voor mijn eigen dus al ik geknipt heb moet ik douchen en ook shone kleren aan al die kriebel haren bah

groetjes priscilla

Leuk om te lezen, al die verschillende reacties!
Maar euhh...ik zie net dat ik een vraag aan jullie heb gesteld en nieteens verteld heb hoe het hier is! Hahaha
Nou, mijn dochtertje heeft maat 62, soms 68 (ligt aan het merk) en is 6 maanden.
Ook wij geven toch wel ongeveer 70 euro per maand uit voor kleertjes voor haar  hahaha erg he?!
De kleertjes van Mexx is helemaal mijn smaak! En ook andere duurdere merken kopen we veel (noppies, ook helemaal leuk! En soms espri)
We krijgen hier ook best wel eens negatieve reacties op hoor! Dat mensen het belachelijk vinden dat we 25 euro voor een broekje betalen, en dan denken ze dat we dat dan alleen maar doen omdat er toevallig mexx op staat... Of we zijn in de stad met anderen en zien leuke dingen hangen en dat ze dan zeggen: oooh nee, dat kan niet! Daar staat geen mexx op! Daar word ik zooooo gek van he!
Het is inderdaad zo dat we veel van dat merk kopen, maar ECHT niet omdat er mexx op staat! Ik kan er niets aan doen, vind bij de wibra/zeeman, hans textiel (wel pyama's trouwens!) h&m etc gewoon nooit iets! Ik ga er wel kijken maar het is mijn smaak gewoon niet, kan er niks aan doen.
Ik heb ook liever 2 broekjes voor 25 euro maar als ik ze dan toch niet aan doe...
Maar goed, zo koopt iedereen toch naar eigen smaak he!

x 4dec

Oh ja, en wassen doe ik hier om de paar dagen. Haar dingen gaan gewoon bij onze kleren de was in.
Ik doe haar 2 dagen hetzelfde aan, als ze niet vies is. Ik kan er niet tegen als er vlekken in de kleren zitten dus dan krijgt ze wel iets anders aan.
Ze gaat om de dag in bad dus dan krijgt ze ook een schoon rompertje en pyamaatje aan.

gelukkig we zijn dus niet de enige we gaan ook vaak naar de bijenkorf pas nog een t shirtje gekocht van mc gregor voor 30 euro moest ik even snel strijken en wat denk je raak ik de letters aan en trek ze zo naar beneden met het strijkijzer echt balen maar ja niks meer aan te doen

Binnenste buiten strijken Sil ;)
Maar ja.... daar heb je nu niks meer aan, aan die tip. Voor de volgende keer wel misschien!
(manlief draagt ALLEEN print-shirts ;) )

Gelukkig strijk ik helemaal nix. (voor de zekerheid?)
Ik heb een heleboel kleertjes voor Daisy gekregen van lieve meiden om me heen. En ze krijgt van haar  oma's. De kast hangt helemaal vol. Ik heb twee keer nieuwe hangertjes bij moeten kopen. Elke keer dat ik in de stad ben zie ik weer leuke nieuwe dingen... maar dan denk ik.. waar laat ik het? en kan ik me gelukkig weer inhouden. Alleen als ik op een buurtmarkt of koninginnedag (bijna) ongedragen kleertjes voor 50 cent zie liggen kan ik het niet laten... dus dan ga ik weer voor de bijl. Dus ik geef niet al te veel geld uit... gelukkig :)

Hoi,
 Kleertjes kopen voor Isis vind ik tegenwoordig leuker als voor mezelf. Ik heb best wel een dure smaak, maar ons budget is er niet naar

Vorige week heb ik (in Tilburg) een outlet store gevonden met allemaal merk-kleding voor een zacht prijsje, inslaan!

Isis draagt 68 en soms al 74, ligt er aan hoe het uitvalt. Nu met fruit en groentehap draai ik meer wasjes, vooral de bovenstukken. Nieuwe kleertjes was ik op lage temp. en doe ik niet in de droger.

Niet onbelangrijk, het moet Isis lekker zitten!

x Esther

Wat zijn jullie kindjes al groot...nou ja, Hannah is gewoon erg klein...ze is nu ruim 6 maanden en heeft nu maat 62 (vorige week 63 cm op cb).
Ik heb een tijdje terug (toen het zo warm was) wel weer allemaal nieuwe dingen in maat 62 gekocht, want daar had ik nog niet zo veel in (en ik had helemaal geen dingen voor heel warm weer), maar koop niet zulke dure dingen: vooral Hema, Prenatal en H&M.
Maar ja, ze doet zoooo lang met kleren, dat ik dus niet vaak nieuwe dingen hoef te kopen. Op een gegeven moment mocht ik van mezelf niks nieuws meer kopen want ik had echt genoeg in 56. En nu dus ook in 62...

Hannah doet zo'n 2 à 3 dagen met haar kleren. Ze spuugt eigenlijk nooit en krijgt meestal alleen schone kleren nadat ze in bad is geweest en dat is dus om de 2 à 3 dagen. Ik heb dus ook niet zo veel was van haar.

Karin, mama van Hannah (20-11-2006)

Hai,
Chloë is nu ook ruim 6 mnd en vanmiddag gemeten; 62,5 cm. Dus Hannah is niet de enige kleine baby.
Alleen zit ze met haar gewicht wel op het gemiddelde, (7240g) wat haar tot een klein proppie maakt...
Sil

Terug
Bovenaan