Leuk om te lezen, al die verschillende reacties!
Maar euhh...ik zie net dat ik een vraag aan jullie heb gesteld en nieteens verteld heb hoe het hier is! Hahaha
Nou, mijn dochtertje heeft maat 62, soms 68 (ligt aan het merk) en is 6 maanden.
Ook wij geven toch wel ongeveer 70 euro per maand uit voor kleertjes voor haar hahaha erg he?!
De kleertjes van Mexx is helemaal mijn smaak! En ook andere duurdere merken kopen we veel (noppies, ook helemaal leuk! En soms espri)
We krijgen hier ook best wel eens negatieve reacties op hoor! Dat mensen het belachelijk vinden dat we 25 euro voor een broekje betalen, en dan denken ze dat we dat dan alleen maar doen omdat er toevallig mexx op staat... Of we zijn in de stad met anderen en zien leuke dingen hangen en dat ze dan zeggen: oooh nee, dat kan niet! Daar staat geen mexx op! Daar word ik zooooo gek van he!
Het is inderdaad zo dat we veel van dat merk kopen, maar ECHT niet omdat er mexx op staat! Ik kan er niets aan doen, vind bij de wibra/zeeman, hans textiel (wel pyama's trouwens!) h&m etc gewoon nooit iets! Ik ga er wel kijken maar het is mijn smaak gewoon niet, kan er niks aan doen.
Ik heb ook liever 2 broekjes voor 25 euro maar als ik ze dan toch niet aan doe...
Maar goed, zo koopt iedereen toch naar eigen smaak he!
x 4dec
Oh ja, en wassen doe ik hier om de paar dagen. Haar dingen gaan gewoon bij onze kleren de was in.
Ik doe haar 2 dagen hetzelfde aan, als ze niet vies is. Ik kan er niet tegen als er vlekken in de kleren zitten dus dan krijgt ze wel iets anders aan.
Ze gaat om de dag in bad dus dan krijgt ze ook een schoon rompertje en pyamaatje aan.