Kleding etc

Hoi Edith,

Ik doe B'Elanna dus elke dag schone kleertjes aan, rompertje bekijk ik na dag 1.
Ziet  de romper  er redelijk uit, dan krijgt ze die de 2e dag ook nog aan.

Zo een viespeuk ben je niet hoor, ik denk dat het per kindje verschilt, B'Elanna kliedert flink met haar fles, sapje, koekje en vooral haar  avond eten.
Als ze echt met haar prakje aan de gang is gegaan zit het tot haar romper....
Dan gaat ze lekker onder de douche of in bad en een pyama aan.
Pyama verschoon ik 1x in de 3 dagen ongeveer, maar die krijgt ze ook alleen aan als er niets meer te eten of te drinken valt.

Groetjes Debby mv B'Elanna

ow ja, ik heb dus echt 1 wasmachine vol van haar kleren, inclusief slabbers en spuugdoekjes.... pffffff hahahaha

Bij mij gaat standaard elke dag, al haar kleding in de was, inclusief de pyama. En ik ben ook zo'n muts, dat als ze geknoeid heeft, ik haar gelijk verschoon.
De wasmachine draait toch iedere dag hier, dus daar hoef ik het niet voor te laten. De oudste is 4 en speelt dus lekker buiten, met als gevolg; altijd wel een broek of shirt in een week-sopje, anders krijg ik het niet meer schoon!
Iedereen moet lekker doen waar zij zich goed bij voelt, toch!
Sil

Mijn zoontje heeft nu maat 68. Als hij aan een nieuwe maat toe is koop ik me ook echt scheel. Het is ook zo leuk allemaal. Maar ik heb geen dure smaak. Zeeman, Hans Textiel, Hema, soms prenatal, en ook vaak marktplaats.
Hier ook iedere dag schone kleren, maar dat komt omdat het een echt kledder is. Toe hij alleen nog maar flessen had liet ik hem ook wel eens twee dagen hetzelfde dragen. Hij gaat om de dag in bad, dus dan krijgt hij ook meteen een schone romper en pyama. Ik heb per week ongeveer twee wasmachines vol van zijn spullen.

Hoi Eleni is van 15 dec. maar wel groot, Dus zij zit bij rompertjes en pyjama op 74/80 en gewone kleding op 74. 68 heb ik net opzij omdat ze veel 74 kado heeft gekregen. Wat ik koop is meestal ondergoed en pyjamas, heel weinig kleding omdat ze tot nu toe veel kadootjes had (ook met dopen laatst). Maar als ik iets leuks zie kan ik het ook niet laten staan hihi.
Wassen doe ik om de 2-3 dagen voor haar. Ze spugt en kwijlt moet dus wel vaker schone kleding maar meestal alleen t-shirt. Rompertjes wel ieder dag omdat ze ingesmeert word met vetcreme en cortison ivm ekzeem. De rest mag wel ook 2 dagen aan en broeken worden ook niet zo snel vies.

hoi,
van te voren had ik gedacht dat ik heel veel kleertjes zou gaan kopen. maar ik moet zeggen dat ik me heel erg inhoud. Toen ik zwanger was heb ik wel een paar dure dingetjes gekocht. Nu koop ik van de prenatal of hans textiel of van bakkeboe. Van mijn schoonmoeder krijg ik nog al eens iets. Dat is dan meestal van Lief! of zelfs van Oilily.
Heel af en toe koop ik en shirtje van Mexx, maar soms koop ik dus een hele maand niks. Jasmijn is erg klein en zit al heel lang in maat 62. Ze is nu 7,5 maand oud.
GZaterdag was ik in Utrecht en zag ik wel prachtige kleertjes hangen.
Maar we zijn net verhuisd en hebben een auto gekocht...ik denk dat dat wel helpt om me in te houden!
groetjes ELke

oh ja Jasmijn had voordat ze aan de groente en fruit ging soms wel 3 dagen het zlefde aan, dan kleedde ik haar snel om als ze naar het kdv ging omdat ik me anders schaamde als ze WEER in de zelfde kleertjes aankwam...
groetjes ELke

hoi,

ik heb het geluk dat de kleine van mn zus 4 mnd ouder is, dus alles wat hem niet meer past wordt meteen doorgeschoven naar ons, en gelukkig hebben we dezelfde smaak, dat scheelt dan tuurlijk ookmaar zelf koop ik ook regelmatig wat, als ik wat voor mijn dochtertje koop neem ik automatisch ook wat voor hem mee  hij gaat nu naar mt 74, er zijn een paar dingetjes die hij nog  past in mt 68, ik doe hem wel elke dag andere kleren aan maar dit is omdat hij regelmatig spuugt meestal moet ik hem s'middags ook al een keer verschonen. ik denk dat als hij niet zo spuugde dat ik hem best 2 dagen helzelfde aan zou doen, waar worden die kleintjes nou smerig van?maar dat is idd ieder voor zich, gewoon doen waar je,je prettig bij voelt.

groetjes susanne

Terug
Bovenaan