Kleding tijdens bevalling

een lekker nacht hemd bloese met knopen voor als de baby dan geboren is kun je em lekker op je buik leggen maar lig je niet de hele tijd helemaal naakt na de bevallig leggen ze toch een deken over je heen en ligt je kindje lekker op je buik half onder bloese pyama met knoopjes ik vond het idiaal met de eerste en doe het nu weerr zo

succes

hahah wat leuk dit! Ik ben ook hartstikke preuts en helemaal in mijn blootje bevallen. Stond tot op het laatst onder de douche en had zoveel pijn dat ik niks meer wilde. Achteraf was ik hartstikke boos op mijn lief omdat hij me niet fatsoenlijk aangekleed had. Toen was het zijn tijd om hard te lachten, want hij zei dat hij het echt geproberd had en de VK ook maar ik er niks van wilde weten. Kan ik me dus echt niks meer van herinneren. Nu 34 wk onderweg en ik wil dus echt niet weer als Eva bevallen. Heb hem opdracht gegeven om ervoor te zorgen dat ik kleren aan heb als het zover is! Hihihi hij vraagt nu meteen of hij ook mijn haar en make up moet verzorgen :) Nouja doe maar, als je toch bezig bent...
Dus deze keer beval ik als een prinsesje, ahum...

Schakel dus lekker je lief in voor het geval je zelf niet helemaal meer voor rede vatbaar bent tegen die tijd:)

ik had een nachthemd aan met knopen, vond ik erg makkelijk.
En inderdaad, het interesseert je tijdens de bevalling echt niet hoe je erbij ligt en wie er allemaal tussen je benen ligt te kijken... Ik had van te voren echt zoiets van een band opbouwen met de verloskundige, ook nog geswitcht van praktijk omdat ik niet tevreden was.
UIteindelijk mot ik naar het ziekenhuis en krijg ik allemaal vreemden aan mijn bed, wat me toen totaal niets meer uitmaakte.

Hier 2x een bigshirt en 1x gewoon positieshirt... toen braken mijn vliezen spontaan toen ik nog volop gekleed was en kreeg direct persdrang..

VK vroeg nog of ik een ander shirt aan wou, maar ik weet dat ik nogal kortaf heb gereageerd dat ik alleen maar wou persen en dat shirt me geen donder kon schelen *oeps*
Kon haar gelukkig geen donder schelen, dus zij en manlief hebben die broek van mijn kont gepelt en ik kon idd direct gaan persen en 4 minuten later lag zoonlief op dat nette positieshirt ;-)

Ik ben twee keer bevallen in een oud t-shirt en ik heb heel lang mijn onderbroek aangehouden. Tot ik zo'n 8 cm ontsluiting had en duidelijk was dat ik snel mocht gaan persen.
Voor na de bevalling een nieuw lang nachthemd.

tijdens de 1e bevalling heb ik een positieshirtje gedragen, wat gewoon strak rond mijn lijf zat. Tijdens het persen had k het ook aan en toen Senne geboren was hebben we het gewoon naar boven geschoven. Tijdens de 2e bevalling heb ik ook erg lang een een lekker positieshirtje aangehad, Maar met 6 cm ben ik in bad gegaan in het ziekenhuis. Ik had een infuus, dus het was nog al een gedoe om het shirtje uit te doen. Vervolgens vrij snel persdrang gekregen met 8 cm uit bed, en toen was r geen tijd meer om mijn shirtje aan te trekken, en lag ik dus poedelnaakt op bed..... op het moment zelf had k het zo zwaar dat ik er geen erg in heb gehad, k had het alleen koud, Maar nu ik foto's terug zie denk ik...... ooo had k nou niet even een shirtje aan kunnen doen! Ik heb een paar foto;s verwijderd die ik echt te genant vond! haha ik kan er op zich wel om lachen nu. Echt op het moment zelf geen je er geen bal om...:D

Liefs janne, mama van Senne ( bijna 3 ) en Jason (5 weken)

ik was ook bij beide keren zo naakt als een naakt kat haha ik was ook bang hoor daarvoor zei ook een keerjte tegen de vk van ik heb niks aan hoor onder de ochtend jas....
maar uiteindelijk was ik bij het grote werk zeg maar poedel naakt. en je merkt het echt niet. o trouwens was niet helemaal naakt had namelijk sokken aan hihi die heeft de kv aangedaan ivm koude voeten????

veel succes inge mama van bob(2jaar) en hugo(5weken)

Terug
Bovenaan