Hoi,
Mijn man is idd gisteren begonnen bij de nieuwe baas. Was goed bevallen. Het werk was erg gemakkelijk.
Hij heeft afgelopen maandag ook een gesprek gehad bij de gemeente, en hij mag beginnen aan een inburgeringscursus. Wordt bijna volledig door de gemeente vergoedt. Legt zichzelf hiermee wel voor een jaar vast. 2 avonden in de week cursus en ook op zaterdagmiddag. Op 15 december heeft hij 's avonds een gesprek/toets waarin zijn huidige niveau bepaald gaat worden van zijn nederlands. Volgens de man bij de gemeente kan het best zo zijn dat het hem gaat lukken om het niveau van staatsexamen te halen. Qua praten lukt dit sowieso, is even de vraag of zijn schrijven/lezen dat niveau heeft. Dus dan heb ik over een jaar een man die vloeiend Nederlands praat en goed begrip heeft van ons koude kikkerlandje.
Zo zie je maar weer, ooit komt het goed.
Ikzelf ben behoorlijk moe momenteel, slaap zo'n 10 uur per nacht, hebben jullie dat ook? Merk ook dat mijn rug begint te zeuren, het wordt steeds zwaarder om lang te staan, die buik wordt ook al zo groot, en dat moet dat korte rugje van mij allemaal maar zien te dragen.
Ik ben ook wel een klusser, Astrid, maar merk dat dat nu wel zwaar wordt. Ik ben zelf aan de gordijntjes voor de babykamer begonnen, erg leuk om te doen. Vooral nu ik een naaimachine heb, die werkt, die van mij besloot het op te geven vorige week! Ook flink aan het shoppen op marktplaats. Eergisteren een heerlijke luie stoel gekocht (voor de voedingen op de babykamer) voor 15 euro en morgen ga ik een box ophalen voor 12 euro. Dat gaat wel goed, toch?
Hoe gaat het met jullie allemaal?
Veel liefs LInda