klein groepje deel 3 ...

Hey dames!

Even kort berichtje van mij. Hier weinig nieuws onder de zon, alles gaat nog prima, met de beeb en mij. Geen klachten.
We zijn nu langzaam aan begonnen met de babykamer. Das toch prettig dat daar wat beweging in zit.

Groetjes!!

Hoi,

Mijn man is idd gisteren begonnen bij de nieuwe baas. Was goed bevallen. Het werk was erg gemakkelijk.
Hij heeft afgelopen maandag ook een gesprek gehad bij de gemeente, en hij mag beginnen aan een inburgeringscursus. Wordt bijna volledig door de gemeente vergoedt. Legt zichzelf hiermee wel voor een jaar vast. 2 avonden in de week cursus en ook op zaterdagmiddag. Op 15 december heeft hij 's avonds een gesprek/toets waarin zijn huidige niveau bepaald gaat worden van zijn nederlands. Volgens de man bij de gemeente kan het best zo zijn dat het hem gaat lukken om het niveau van staatsexamen te halen. Qua praten lukt dit sowieso, is even de vraag of zijn schrijven/lezen dat niveau heeft. Dus dan heb ik over een jaar een man die vloeiend Nederlands praat en goed begrip heeft van ons koude kikkerlandje.
Zo zie je maar weer, ooit komt het goed.

Ikzelf ben behoorlijk moe momenteel, slaap zo'n 10 uur per nacht, hebben jullie dat ook? Merk ook dat mijn rug begint te zeuren, het wordt steeds zwaarder om lang te staan, die buik wordt ook al zo groot, en dat moet dat korte rugje van mij allemaal maar zien te dragen.

Ik ben ook wel een klusser, Astrid, maar merk dat dat nu wel zwaar wordt. Ik ben zelf aan de gordijntjes voor de babykamer begonnen, erg leuk om te doen. Vooral nu ik een naaimachine heb, die werkt, die van mij besloot het op te geven vorige week! Ook flink aan het shoppen op marktplaats. Eergisteren een heerlijke luie stoel gekocht (voor de voedingen op de babykamer) voor 15 euro en morgen ga ik een box ophalen voor 12 euro. Dat gaat wel goed, toch?

Hoe gaat het met jullie allemaal?

Veel liefs LInda

Dat zijn mooie koopjes linda!
Ik ben even kwijt of ik had verteld van die kinderwagen van mij, ook van marktplaats! Waarom niet he! Er staat zat leuks op!

Tof dat je man gaat inburgeren :) Tis wel pittig, twee avonden per week EN zaterdagmiddag zeg!

Marinally: wat fijndat jij (nogsteeds) nergens last van heb zeg!!

Morgen weer lekker zwemmen, nu een middagjes met de kindjes!
grx astrid

Ik had idd ook mijn kinderwagen van marktplaats, nog geen 5 minuten hier van daan, voor 100 euro een combiwagen van mutsy. wel een wat oudere versie, maar ziet er nog op en top uit. Daar wordt ik nou echt vrolijk van, een nieuwe kost toch al gauw 500 euro of meer!

Groetjes LInda

Ja handig he dat marktplaats :p

Ik had natuurlijk een wagen, maar de wielen vielen er soms af niet zo handig... nu heb ik een mooie zwarte driewieler, combi wagen, heel licht ook vergeleken die ik had en maar 40 euro!
Zo heb ik ook de sinterklaascadeautjes voor dit jaar bij elkaar gesprokkeld, heb een lego vliegtuig nieuw voor 40 euro in plaats van 80, was ik ook superblij mee!!
Ik zal trouwens blij zijn als die man het land weer uit is!!

hallo,

wij hebben alles nieuw gekocht bij babydump. kregen de box gratis, maxicosi met korting en beddegoed gratis. verder hebben we de badspullen kado gekregen dus dat scheelt. wij hebben de easywalker quatro gekocht. verder is de muur van de babykamer geverft, heb ik schilderijtjes gemaakt voor aan de muur en is het nu wachten tot de meubeltjes komen.... heb er helemaal zin in!!!!
ik heb een bekkenband gekocht maar dat scheelt heel wat!!! heb geen rug en bandenpijn meer!
Linda wat fijn dat het zo goed verlopen is!!! geweldig dat hij nu ook een inburgeringscursus kan doen, en fijn dat het vergoed wordt, kan behoorlijk prijzig zijn toch?
Astrid: heb jij zo'n hekel aan de sint:) nou ik ben dr ook wel klaar mee! begint volgens mij elk jaar eerder.....

groetjes Gean

Terug
Bovenaan