klein groepje deel 3 ...

hallo,
hier even een kort berichtje van mij, aangezien mn man pannekoeken aan het fabriceren is...:) heel lief aangezien ik behoorlijk laat uit mn werk kwam terwijl ik eigenlijk om 11u!!! vanmorgen al vrij hoorde te zijn. maar ja met al die zieken doe je dr nix aan...
nou heb gisteren ook mn kraampakket gekregen. zal eens kijken of alles er in zit wat ik aan moet schaffen en dan stop ik hem mooi een heeeeeel stuk onder bed. want ik hoop dat ik hem nog zeker 2 maand niet nodig heb:)

met jullie alles goed? ondanks alle december stress...

liefs Gean

ohhh zeker ook van die maanverbanddingen, die vanaf je navel tot je rug reiken!!!
Hier hebben we geen kraampakketten, gek eigelijk...
ook geen verplichting je bed te verhogen, bedzeil moet je maar van vuilniszakken aan elkaar plakken vrees ik, anders zou ik ook niet weten waar je kat kan vinden...
Maar ik mag ik januari wel de kruidvat doos halen, heb ik toch wat :p

(grr tesktje weeer weg, daar gaan we nog een keertje, mijn excuus als er straks wel ineens twee keer het zelfde staat he!)

dat kraampakket, je hebt zeker ook van die inlegdingen die vanaf je navel tot je rug reiken! Maar toch ook wel leuke dingen niet dan? Geen boxkleed, speeltjes, speentjes, shampootjes...???
Hier krijgen we geen kraampakket, gek eigelijk...
ook geen verplichting om je bed te verhogen en bedzeil zal je van vuilniszakken moeten fabriceren vrees ik, anders zou ik he took niet weten :s

Ik ga wel in januari in NL een kruidvatdoos halen :p heb ik toch wat!

hihihi tja Astrid heeeel duidelijk zo'n computertje.... zijn echt giga dingen ja!! verder zat er een knuffel in, de zoveelste ondertussen:) maar geen leuke handige dingetjes hoor, echt wat je nodig heb qua zeiltjes, alcohol enz.
ben vandaag precies 28 weken!!! wat gaat de tijd toch snel. volgende week komen de meubeltjes, kan haast niet wachten zo nieuwschierig als ik ben hoe het eruit gaat zien!!!
volgende week ook weer controle bij de gyn. kijken of pukkie goed gegroeid is:) en of alles nog werkt zoals het moet.

weltrusten!!!!

ja tis geen pretpakket.
Giga giga maandverband (en dan erg fijn dat je schoonzusje zegt: maar die heb je ook echt wel nodig hoor....). Een plastic schort, plastic handschoenen. Zeiltjes, compressen, verband. Nou noem alle ellende maar op.....het zit er in! Het enige leuke was zo'n omslag handdoek waar hun hoofdje dan ook helemaal in kan. Die ligt bij de stapel: wassen voor gebruik.

Nou ik ga naar bed, net nog kerststukje gemaakt, moet toch wat op tafel hebben. Kerstboom gister avond er in en versierd. Vind het altijd een gezeliige tijd met al die lichtjes en kaarsjes.

Truste!

Haha marinally, je HEBT ze nodig hoor :p maar dan alleen de eerste twee dagen daarna kan je het met die andere dingen af, die er misschien ook wel in zitten! Jammer dat ze niet zo uitgebreid (meer) zijn, als ik het zo hoor! Nou verschilt het natuurlijk ook per verzekering en HOE je bent verzekerd.
Maar het blijft leuk dingen voor de baby/bevalling in huis te krijgen toch?
Hier staat de boel een beetje stil. We hebben op een woning gereageerd, dus moeten nu ff afwachten, verder kan ik weinig doen, ik hoef geen kamertje te schilderen ofzo we hebben een 'noodkamertje" en meubels hebben we natuurlijk al.
Ik ben nu bezig een stoel van 70 jaar oud te pimpen; schilderen en herbekleden. Gaat heel goed, hij word echt mooi maar mijn rug .... tis echt niet goed, na dit projectje ga ik maar weer terug naaien, ben nog met een patchworkplaid bezig, das een stuk minder belastend.

grx

Terug
Bovenaan