klein groepje deel 3 ...

Hoi allemaal, ik heb gister mijn kraampakket opgehaald, was al tot 2 keer toe geprobeerd te bezorgen, maar ben nooit thuis!!! Vrij compleet pakketje, leek me zo. Veel verband, extra groot en wat kleiner voor de dagen erna. Ook een zeil, navelklem, etc etc. In een degelijke plastic box. En als cadeautje zat er een oerlelijke verzorgingstas bij, had ik net nodig, maar helaas is ie te lelijk voor woorden. Beland dus linea recta op zolder.
Net afspraak gemaakt voor kraamzorg intake. Ze komen 16 januari, zaterdagochtend, zodat mijn man er ook bij kan zijn. Ook al vast opgeschreven waar en wanneer ik mijn klossen voor het bed op moet gaan halen. Het wordt echt aftellen nu, moet nog maar 1 maandje werken, en heb nog 1 week vakantie tussendoor. Waar gaat de tijd heen.

Wat leuk van die stoel zeg, ik mag van mijn man niks meer klussen, hij vindt het allemaal prima zo als het is. Had eigenlijk graag de meubeltjes willen verven. Moet nog wel wat naaiwerk doen, ik heb meters stof, die ik wil verwerken tot hoezen etc voor aankleedkussen enz. Even mijn man aansporen om dit weekend samen de roedes op te hangen, zodat we eindelijk mijn zelfgemaakte gordijntjes op kan hangen. Nou effe stofzuigen en dan moet ik zo gaan werken.

Hoezo druk!

Veel liefs Liinda

ieeee! Is ie zo lelijk! Zit zeker bij de menzis dan of niet, te horen aan de grote/kleine matjes, inleggers en plastic box?
Kraamzorg is wel vrij laat 16 januari of niet? Ligt er ook maar net aan waar je woont naturlijk...
Ik zal er morgen eens voor bellen, tenminste niet voor kraamhulp, dat is er niet maar voor een 'gezinshulp' jaja...

Mijn mannetje is ook niet blij dat ik nog kromgebogen op over die stoel ga hangen hoor, maar das mijn nesteldrang, ik heb het bij de andere twee ook gehad, zoooveeel geverfd en opgeknapt in die tijden. Hij word echt super, ik heb nu wel ff 3dagen niets eraan gedaan want het kost me gewoo mijn rug hoor!

16 januari is zodat mijn man er ook bij kan zijn, anders konden ze ook alleen overdag doordeweeks. Ik ga 15 januari met verlof, dus da's toch prima gepland. Vanaf dan kan ik me echt op die baby gaan richten. Nu nog even druk met werk.

Vandaag trouwens weer bezig geweest een hoes te maken voor bv kussen. Is erg goed gelukt, al zeg ik het zelf.

Ga nu slapen...

Welterusten.

Terug
Bovenaan