Ha ha, we kunnen een IKEA fanclub beginnen....
Ik ben nog steeds niet lekker, ik heb de vk maar even gebeld, wat wel en niet mag. voor de keelpijn mag ik tijmsiroop halen, en proberen mijn keel gesmeerd te houden door een dropje/snoepje.
Verder mag ik 2 paracetamol tegelijk, maar dan 8 uur later pas weer. 6 in totaal per 24 uur.
Ik heb gelukkig geen verhoging, maar ben enorm moe, en dat terwijl ik toch best goed slaap.
Ze gaan eventueel nogmaals bij de controle mijn Hb testen, was 21 december prima.
Ik baal wel, want ik hoef nog maar 1,5 week te werken, dus moet ik al het overdragen ed in 1 week doen... Maarja... Baby en gezondheid voor alles, nietwaar...
Ik heb in onze slaapkamer ook een mooi opgeknapt kastje, vindt ik wel leuk die combi.
Zijn jullie trouwens al begonnen met gymen? Ik heb nu 2 x gehad, is wel leuk. Helaas gisteren gemisd, omdat ik dus ziek ben. Leuk om me met die dames te kunnen vergelijken. Hoop dat er ook wat dames bijzitten waar het mee gaat klikken, zou toch leuk zijn, om wat nieuwe vriendinnen in dezelfde situatie te krijgen hier in de buurt.
Ik ga zo eens rondneuzen voor ideeen voor het kaartje. Ik wil het zelf ontwerpen en dan naar de belangrijkste mensen als kaartje sturen en de rest per email... Las ik pas ergens en ik dacht, dat is wel een goed idee, scheelt een hoop geld, geknutsel enz...
Groetjes Linda
ps, ik ben alweer ruim 31 weken zwanger, is dus nog maar 9 weken tot de uitgerekende datum (6 maart), waar blijft de tijd!
ps2, ik heb me aangemeldt voor die hyvessite, maar nu moet ik nog geaccepteerd worden, daar krijg je via je hotmail bericht van toch?