klein groepje deel 4:)

Blij te horen dat ik iig niet de enige ben!
Toch typisch he dat deze zwangerschap zoooo anders is dan de vorige twee! Die zwangerschappen leken echt op elkaar, maar deze...?!! Andere papa he.. dat zal het zijn!

Kerstrommel is weer weg, fijn is dat he, dan lijkt je huis altijd weer zoveel groter, vinden jullie niet?
grx

Hoi ik heb me aangemeldt voor de site, afgelopen vrijdag foto's gemaakt, dus als ik geaccepteerd word voor hyves dan zet ik er wel een fotootje op.

Bereid je maar vast voor, schrik niet, ik durf niet meer op de weegschaal te staan, ben bang dat ik wel meer dan 16 kilo ben aangekomen. Ik heb zo rond de 20 weken gewogen voor het laatst en toen was ik al ruim 12 kilo meer. en die buik groeit met de dag.

Vandaag ziekgemeldt op mijn werk, ben snotverkouden en barstende koppijn. Doe ik normaal nooit, maar slaap nu ook nachten van 11 uur, dus ik denk dat het een manier is van mijn lijf om te zeggen. Ho stop! Dadelijk even lekker in bed, en dan even opruimen in huis. Het is een puinhoop.

Dit weekend bij de IKEA geweest, en we hebben voor ons zelf een hele nieuwe slaapkamer aangeschaft. Helemaal blij, voelt nu echt af... We hadden echt zo'n bij elkaar geraapt zooitje. Nieuwe gordijnen gekocht. Kant en klare van de ikea voor 35 euro, waren allleen te lang, dus zo'n 1,5 meter eraf gehaald, die ik weer heb kunnen gebruiken voor mooie sierkussen voor op het bed te maken. Nu de babykamer nog verder af maken. Mijn man heeft nog steeds de gordijnrails niet opgehangen, en mijn gordijnen zijn al zo mooi af!

De kerstboom moet bij mij ook nog afgetuigd worden. Vindt het wel jammer eigenlijk. ziet er zo gezellig uit. En die boom doet het nog goed zo!

Nog 2 weekjes werken en dan ga ik met verlof, dat gaat snel!

Veel liefs Linda

Vergeet niet als je een foto zet je NAAM erbij te zetten, wij kunnen aan de buik niet zien dat jij het bent :p

Tof dat je voor jullie zelf een kamer gekocht hebben! Wanneer gaat je man die rails nou een hangen?! Ik had het allang zelf gedaan, heb totaal geen geduld en ik ben ook de klusser van twee hoor ;)
Wat zou ik graag eens naar IKEA gaan... zucht... weet je trouwens dat de IKEA in NL veel goedkoper is dan in BE en dat het zelfs tot 20% kan schelen met FR!!! Er zijn ook wel landen goedkoper dan NL maar ik schrok echt van de verschillen hoor! Ik ga dan ook mooi niet in BE naar de IKEA, echt niet!

Ik vind het heerlijk dat het huis er weer kaal uit ziet! ik houd wel van de kunst van het weglaten :p, ook een berg knutsels van de kids weggedaan (sttttt!) tis leuk al die dingen maar een huis vol geknutselde vlinders, slakken en huizen hoef ik niet hoor!

Ik ben ook zeker van het weggooien. En ben nu ook alweer helemaal gewend aan de ruimte! Hallo huis!

Ik ga zo'n 1 x per jaar naar Antwerpen, en als je dan bijvoorbeeld bij de Hennes bent ofzo, dan zie je altijd dat de prijzen in Belgie een aantal euro's hoger ligt dan in Nederland. Apart!

Ik ben ook zwaar fan van de Ikea! Ik kan daar gewoon niet naar toe zonder ook maar iets te kopen!
Toen ik voor het eerst op mezelf ging wonen, zei ik altijd tegen mensen die voor het eerst bij mij op visite kwamen: welkom in mijn Ikea huisje.

Astrid, jij ging vandaag naar de gynacoloog toch?
Succes!

Nou ik zal douchen, en dan maar weer naar het werk. Schijnt nogal glad te zijn!

hallo,
wat zijn jullie ijverig aan het opruimen!! ik heb dr gewoon helemaal geen zin in, zet nu mn man maar aan het werk (moet ie geen vakantie nemen:))

ook ik ben gek op de ikea, moet er ook altijd wel wat kopen dus mag niet zo vaak meer hahaha.
Wel leuk Linda dat jullie een nieuwe slaapkamer hebben, zet die man van je eens aan twerk op een rails op te hangen, zonde als dat mooie gordijntje nog niet op hang, dan is het nog net niet af he!

Astrid suc6 bij de gyn.

groetjes Gean.

Ja, ook dol op Ikea, voornamelijk het gewoon bladeren in de catalogus, ik ben er zelf al jaren niet geweest. Wat ik wel vind is dat als je dingen hebt van IKEA je het er ook gewoon vanaf kunt zien, dat vind ik dan minder. Zelf veel meubels aant pimpen zodat wij straks een super origineel huisje hebben (als we er ooit een vinden, booeehoooeee) maar ook daar moet ik mee uit kijken dat ik niet mijn hele huis straks vol heb met gepimpte spullen :p

Nou gyn geweest, leuke vent toch hoor, hij heeft een button op zijn jasje met "vrouwen zijn helden" maar dan int frans :)) maar goed, alles verder goed, hij heeft alleen gevoeld, hij lag met koppie naar beneden en volgenshem blijft ie nu zo hij zou enkel nog in de lengteas draaien zeg maar, ik hoop dat ie gelijk heeft! Ook heeft ie gevoeld of ik nog dicht was, dat doen ze hier vanaf 16 ong elke conrole, wel ff wennen want in NL doen ze dat pas helemaal opt eind! Maar ook dat was goed. Hartje gehoord dan, klopt als een tirelier en ik ben 2 kilo aangekomen in 6 weken ong, dus netjes dacht ik zo.
Hij verwonderde zich erover dat dbeide kids pas met 42 weken zijn gekomen, een tweede zou eerder komen omdat de weg al vrij is, maar niet dus. En hij zei dat ze hier in BE niet langer over laten lopen dan 40 weken plus 10 dagen, dus dat scheelt me al 4 dagen!

Nu 6 feb terug voor een uitgebreide echo met metingen enz... en dan 8 feb controle, kan niet tegelijk want mijn gyn heeft niet de juiste apparatuur in zijn kantoor.
Hij vroeg ook of ik het idee had al verder in de zwangerschap te zijn, hij zei dat vrouwen als ze een derde krijgen dat gevoel vaak echt hebben, klopt ook wel, zoals ik me nu voel voelde ik me bij de kids ook wel maar wel ietsie later! En das met alles tijdens deze zwangerschap!

Zo, genoeg geklept ik ga ff pitten, ben moooeeeee.... Afgelopen nacht 5 keer eruit om te plassen en daarna nog wakker geworden van de honger, grrr! Kort nachie dus :s
grx

Ha ha, we kunnen een IKEA fanclub beginnen....

Ik ben nog steeds niet lekker, ik heb de vk maar even gebeld, wat wel en niet mag. voor de keelpijn mag ik tijmsiroop halen, en proberen mijn keel gesmeerd te houden door een dropje/snoepje.
Verder mag ik 2 paracetamol tegelijk, maar dan 8 uur later pas weer. 6 in totaal per 24 uur.
Ik heb gelukkig geen verhoging, maar ben enorm moe, en dat terwijl ik toch best goed slaap.

Ze gaan eventueel nogmaals bij de controle mijn Hb testen, was 21 december prima.

Ik baal wel, want ik hoef nog maar 1,5 week te werken, dus moet ik al het overdragen ed in 1 week doen... Maarja... Baby en gezondheid voor alles, nietwaar...

Ik heb in onze slaapkamer ook een mooi opgeknapt kastje, vindt ik wel leuk die combi.

Zijn jullie trouwens al begonnen met gymen? Ik heb nu 2 x gehad, is wel leuk. Helaas gisteren gemisd, omdat ik dus ziek ben. Leuk om me met die dames te kunnen vergelijken. Hoop dat er ook wat dames bijzitten waar het mee gaat klikken, zou toch leuk zijn, om wat nieuwe vriendinnen in dezelfde situatie te krijgen hier in de buurt.

Ik ga zo eens rondneuzen voor ideeen voor het kaartje. Ik wil het zelf ontwerpen en dan naar de belangrijkste mensen als kaartje sturen en de rest per email... Las ik pas ergens en ik dacht, dat is wel een goed idee, scheelt een hoop geld, geknutsel enz...

Groetjes Linda

ps, ik ben alweer ruim 31 weken zwanger, is dus nog maar 9 weken tot de uitgerekende datum (6 maart), waar blijft de tijd!

ps2, ik heb me aangemeldt voor die hyvessite, maar nu moet ik nog geaccepteerd worden, daar krijg je via je hotmail bericht van toch?

Terug
Bovenaan