klein groepje deel 4:)

hoi,
ja lekker vaag ben ik..... ik heet idd Geanne. spreek uit gee anne, gewoon met een G.
gisteren en vannacht veel pijnlijke harde buiken gehad. gelukkig was het vanmorgen weer over. heb alleen overal spierpijn. verder ben ik ineens gigantisch verkouden geworden dus dat zal wel meespelen. straks weer werken 5 dagen achter elkaar, denk dat ik daar ook spanning over aan het opbouwen ben. sta veel met nieuwe mensen en uizendkrachten:( thuis zit ik me druk te maken daarover terwijl als ik aant werk ben het eigenlijk best goed ga....
allemaal een goeie jaarwisseling en tot volgend jaar:p ONS JAAR!!!

Daar ben ik ook weer eens!

Moet nog steeds een foto maken van m'n buik, maar tis een zeer bescheiden buikje in vergelijking met anderen. Jeetje he, wat een buiken!
Maar wel leuk dat Hyves!

Merk nu wel dat ik wat sneller vermoeid ben, als ik de trap op loop heb ik het gevoel dat ik de Mount Everest heb beklommen. Jeetje zeg, conditie van 0% momenteel. Ook het zwemmen wat ik iedere woensdag een uurtje deed vind ik nu zwaar vermoeiend.
Maar gewoon 5 dagen werken gaat allemaal nog prima. Lang leve het zittende beroep. Beetje praten, verkopen, en beetje typen. I love my job!
Van de week op de oprit onderuit gegaan. Frank had me nog bij m'n arm, maar lag inmiddels al op m'n kont. Nu rugpijn.

Ik wens jullie, en een ieder die jullie lief hebben een hele fijne jaarwisseling. Veel geluk en gezondheid voor 2010. En net zoals Gean zegt: 2010 wordt ons jaar!!

aha! Ik heb je gevonden hoor! Je hebt je naam erbij gezet of stond die er al gean?
Op sich ook nog een bescheiden buikje toch?
Ik heb er net een nieuwe van mij opgezet, wij maken elke 3 weken een foto omdat ik bij de eerste tweebijna geen fotos heb en das echt zonde hoor!

Marinally: die conditie van niks herken ik helemaal, gesleep met wasmanden is alsof je drie uur met boodschappen loopt te zeulen, dan al helemaal niet te beginnen over die boodschappen :p

Dames: fijne avond he, fijne jaarwisseling ook van ons! Dat 2010 maar veel mooi blauwe en roze wolkjes mag brengen!
Liefs

Hoi,

Da's ook raar, ik heb sinds ik terug ben van Engeland al weer een aantal keren gereageerd hier, maar die staan er allemaal niet bij... Dus nu lijkt het net of ik afgehaakt ben, maar ik lees en reageer regelmatig...

Hoe kom je op die Hyves site? Ik ben ook wel benieuwd naar die buiken, ik moet mijn man echt eens vragen om een foto te maken, is jammer als ik dadelijk niets heb.

Jaarwisseling was okay, lekker duf op de bank, nadat we lekker met zijn tweetjes gegeten hadden. Ik ben niet in slaap gevallen en opgebleven tot 1 uur. een ieniemienie klein slokje champagne op voor het idee.

Voor jullie allemaal de beste wensen voor 2010! Volgend jaar een kleine erbij met de jaarwisseling, toch een bijzonder idee waar we wel even bij stil hebben gestaan om 12 uur...

Ik heb ook meteen de pijp leeg, Ik ben ook wel heel zwaar geworden... Is ook niet niks al dat gewicht meeslepen.

Veel liefs Linda

Grrrr. dit is zo frustrerend, ik heb al meerdere berichtjes getypd en het lukt steeds niet en nu schrijf ik een kort berichtje en dan lukt het wel...
Het lijkt net of ik er niet meer ben, maar dat ben ik wel.

Kunnen jullie die hyves site even hierop zetten, ik weet namelijk niet waar jullie het over hebben.

Veel liefs Linda

Ik zie ze ook linda ;)

Ja, volgend jaar een baby van 9 maand erbij bij de jaarwisseling, das idd iets om ff bij stil te staan!

Wij hebben het ook rustig gehouden. Zijn wezen eten bij schoonvaders en lagen om 02.00 toch wel op bed hoor, ik was al aant knikkenbollen om 22h savonds, de moeheid is hier net zo terug als int begin :s
Nog 4 daagjes en dan mogen we naar de gyn ;)

Linda ik hoop dat het je lukt met de hyves, tis altijd leuk een kop of een buik ( :p ) bij een naam te zien!

En vergeet echt niet een paar fotos te maken he! Je krijgt er andrs echt spijt van, zoals ik bij de eerste twee!

Fijne rustige dag allemaal vandaag!
grx

Terug
Bovenaan