ha!
ben benieuwd naar jou foto's Linda!
ik heb idd een bescheiden buikje maar voel mezelf al heeeeel dik!!!! hihihi ben best wel beetje boos als ze dan zeggen dat ik niet dik ben, pronk er veeel te veel mee
vandaag stond de weegschaal op +16 kilo... haal mn man nog in als ik zo doorga... nu maar weer eens gezond eten en al die vette hapjes maar laten staan
we lagen met de jaarwisseling netjes om 00.15u op bed, en sliep ook nog eens gelijk. helaas ging om 6 uur de wekker weer, gisteren werd het ook weer laat terwijl ik vandaag weer vroeg moest werken. maar besloten om vanav echt vroeg te gaan!
hebben jullie ook last van zeurderig gevoel in de onderbuik? heb het idee dat puk al ver ingedaald ligt.
groetjes Gean
ben benieuwd naar jou foto's Linda!
we lagen met de jaarwisseling netjes om 00.15u op bed, en sliep ook nog eens gelijk. helaas ging om 6 uur de wekker weer, gisteren werd het ook weer laat terwijl ik vandaag weer vroeg moest werken. maar besloten om vanav echt vroeg te gaan!
hebben jullie ook last van zeurderig gevoel in de onderbuik? heb het idee dat puk al ver ingedaald ligt.
groetjes Gean