klein groepje deel 4:)

ha!
ben benieuwd naar jou foto's Linda!:) ik heb idd een bescheiden buikje maar voel mezelf al heeeeel dik!!!! hihihi ben best wel beetje boos als ze dan zeggen dat ik niet dik ben, pronk er veeel te veel mee:) vandaag stond de weegschaal op +16 kilo... haal mn man nog in als ik zo doorga... nu maar weer eens gezond eten en al die vette hapjes maar laten staan:)

we lagen met de jaarwisseling netjes om 00.15u op bed, en sliep ook nog eens gelijk. helaas ging om 6 uur de wekker weer, gisteren werd het ook weer laat terwijl ik vandaag weer vroeg moest werken. maar besloten om vanav echt vroeg te gaan!

hebben jullie ook last van zeurderig gevoel in de onderbuik? heb het idee dat puk al ver ingedaald ligt.

groetjes Gean

ja, dat heb ik ook, maar volgens 'google' daalt je kindje bij een eerste pas rond de 36 weken in, hoewel hier meer wilde verhalen rond gaan... En bij een tweede of derde zelfs later of helemaal NIET.
Ik moet zeggen dat ik me niet kan heugen of mijn vorigen ooit zijn ingedaalt, ik weet enkel dat men zei 'goh je buik is naar beneden gegaan'!

Plus 16 is niet mis, meid! Ik zit op de helft :p 8 kilootjes, nog 5 erbij en ik weeg ook net zo veel als manlief, maar das toch best geinig (voor ff!!!)
Dat gezonde eten komt er bij mij ook niet van hoor, heb zoooo'n chocolade kick, is niets van waar hoor die bakerpraatjes, zoet is een meid :)

grx as

grrrr.... tekst weg!
Zal ik het nog maar een keertje doen???

ik heb ook dat gevoel gean, maar volgens 'google' daalt je kind pas in met 36 weken en bij een tweede of derde zelfs later of helemaal niet! Hoewel er hier meer wilde verhalen rond gaan, dus wie weet is het al wel mogelijk....?

16 kilo is niet mishoor! Ik zit nu op de helft van jou, 8 kilootjes :p nog 5 en ik weeg net zo veel als mijn vriend (63kilo) maar das toch wel leuk, voor ff!!!

Morgen weer een mijlpijl voor ons, 28 weken, laatste trimester, hehe!

hoi meiden,
even een vraagje:
vanmorgen na he tplassen zag ik opt wc papiertje dat mijn afscheiding ietsje donkerder was en er waren ook twee kleine bloedachtige stipjes te zien. Moet ik me nu geijk zorgen maken? Ik ben net nog even wezen checken en alles was wel normaal, maar toch...
Dinsdag mag de gyn wel ff gluren oft nog goed zit daar binnen...

Hoi hoi,

Ik heb me ook net "aangemeld" bij hyves.
Nu nog wachten op goedkeuring ;-)

Zelf heb ik nog niet heel veel foto's ( 2 om precies te zijn) van mijn buikje.
Maar over een week of 2 komt mijn vriendinnetje mooie foto's maken :D.

hoi,
ik heb ook nu wat meer donkere afscheiding met af en toe een stipje bloed. dit kan geen kwaad zolang het niet erger word. ook heb ik meer afscheiding de laatste tijd. kan blijven verschonen, niet zo prettig nee!

maar geef het morgen maar gewoon aan, beter teveel dan te weinig gekeken toch?

gr

Terug
Bovenaan