goed idee
ik ga het maar weer proberen iets te tikken, kijken of het ding meewerkt.
Nou, ben langzaamaan aant inpakken, langzaamaan omdat het verdorie niet sneller gaat met zo'n buik en die bekken! Jon zou me wel wat aan doen als ie straks thuis komt en al die dozen in de hal ziet, maar goed, das toch al beneden wa? Vanmiddag even pitten zodat de bekken wat rust hebben en morgen voorzichtig weer opnieuw.
Op zich vind ik dit nog wel leuk, maar ik zat net te denken dat ik allllll die keukenspullen weer uit moet pakken en ook nog met de hand kan staan afwassen, ik ga toch even kijken of ik niet voor een weekend een hulp van uit NL in kan schakelen! Ik heb tijd zat alles weer uit te pakken maar oei we praten wel weer over 3-4 weken verder he... en nu valt alles me al zo zwaar.
We zitten er aan te dneken de kids hier op de franse school te laten, iig tot de zomer. Dan kunnen ze toch die taal leren en vergeleken de vlaamse school bij ons huis is dit echt wel leuker hier. Men zegt wel dat de vlaamse scholen beter dan de franse zijn maar oh, die zijn echt strikt en streng hoor! Daar is NL niks bij! Zoizo vind ik het anders voor de kids te veel, nieuwe huisje, nieuwe broertje en dan ook nog een nieuwe school, neh...
Meiden hoe is het verder met jullie? Ben zo jaloers dat jullie twee weken verder lopen he
!
Maar aan de andere kant ist beter als het bij mij ff nog niet komt nu!
grx