klein groepje deel 6

goed idee ;)
ik ga het maar weer proberen iets te tikken, kijken of het ding meewerkt.
Nou, ben langzaamaan aant inpakken, langzaamaan omdat het verdorie niet sneller gaat met zo'n buik en die bekken! Jon zou me wel wat aan doen als ie straks thuis komt en al die dozen in de hal ziet, maar goed, das toch al beneden wa? Vanmiddag even pitten zodat de bekken wat rust hebben en morgen voorzichtig weer opnieuw.

Op zich vind ik dit nog wel leuk, maar ik zat net te denken dat ik allllll die keukenspullen weer uit moet pakken en ook nog met de hand kan staan afwassen, ik ga toch even kijken of ik niet voor een weekend een hulp van uit NL in kan schakelen! Ik heb tijd zat alles weer uit te pakken maar oei we praten wel weer over 3-4 weken verder he... en nu valt alles me al zo zwaar.

We zitten er aan te dneken de kids hier op de franse school te laten, iig tot de zomer. Dan kunnen ze toch die taal leren en vergeleken de vlaamse school bij ons huis is dit echt wel leuker hier. Men zegt wel dat de vlaamse scholen beter dan de franse zijn maar oh, die zijn echt strikt en streng hoor! Daar is NL niks bij! Zoizo vind ik het anders voor de kids te veel, nieuwe huisje, nieuwe broertje en dan ook nog een nieuwe school, neh...

Meiden hoe is het verder met jullie? Ben zo jaloers dat jullie twee weken verder lopen he :p !
Maar aan de andere kant ist beter als het bij mij ff nog niet komt nu!

grx

Hey Astrid, das inderdaad een boel drukte zo aan het "eind"van je zwangerschap!
Maar hoeveel weken ben jij nu dan? Ik kan al nooit 2 weken op je voor lopen. Ben 20 maart uitgerekend.
Moet zeggen dat ik het nu langzaam aan ook allemaal vermoeiender begin te vinden. En wat ik nooit gedacht had te gaan doen is sinds een week begonnen. Ik zeg elke dag. Nou moet ik nog 4 weken en 3 dagen werken. Ik ben begonnen met aftellen aaahhhhhhhh!!!!
Afgelopen zaterdag de babykamer ingericht. Nou ja, het ledikantje en commode staan er in. En kleren liggen in de commode.
Nou nog de boel opfleuren met leuke dingen. Zal vrijdag de HEMA eens onveilig gaan maken!
Verder weinig nieuws van mijn kant. Heb het gevoel dat het kindje momenteel met het koppie naar beneden hangt, want krijg venijnige trappen in mijn ribben momenteel. Morgen ochtend naar de VK, dus ik zal het vragen. Morgen krijg ik ook mijn Anti-D prik. Nou hoor ik steeds meer mensen zeggen dat dat best pijnlijk is. Nou ja we zien wel hoor. Pijnlijk of niet, het zal toch moeten!
Ow ja wat ik me nog wel afvroeg. Wordt jullie ijzer iedere keer getest? Bij mij hebben ze dat namelijk nog nooit gedaan!!

geeen idee waar ze op testen, elke maand een hele riedel op de bloedprik lijst, maar tis int frans :p dus ik weet he tniet. Als jij de 20e uitgerkend ben loop je 8 dagen voor, ik dacht dat het meer was!
Ben jij het kamertje aan maken, ben ik hem weer aant afbreken :s

Ik kan he tmerken hoor van vanmorgen, bah, kan toch geen bal doen zo! En elke keer als je een beetje bukt dan moet je piesen! Waardeloos!
En nu dood en dood moe, ik zie er als een berg tegenop dat ik vanmiddag nog gehakt en sla moet halen bij het winkeltje hier 100 meter verderop, moet ik dat 'hele end' heen en terug lopen... zucht... we moeten toch eten he

Waar krijg je eigelijk een Anti-D prik voor, was da?

Hoi allen!

Ik weet idd ook niet wat die anti D prik is?

ik ben op 21 december geprikt voor ijzergehalte, da's de enige keer, maar als je zorgen maakt om je ijzergehalte kun je dat volgens mij gewoon vragen, is een klein prikje en ze weten de waarde meteen.

Ik ben uitgerekend op 6 maart, dus ik loop wel wat voor. ben dus nu met verlof, heerlijk, zaterdag gaat het eigenlijk pas in, maar nu dus vakantie van vorig jaar, had ik nog over.

Ga zo nog wel even naar mijn werk. ik moet nog 2 clienten overdragen.

Verder alles prima!

Succes met de verhuizing, astrid, maar probeer idd wat hulp te charteren. Het zou vervelend zijn als je kindje eronder lijdt, nietwaar... Je doet al snel te veel. Als je op die mannen moet wachten gebeurt er namelijk niets, is mijn ervaring...

Groetjes Linda

Ai lang verhaal met die Anti-D prik. Ik heb bloedgroep O negatief en das een bloedgroep die minder vaak voorkomt in NL. Tijdens de zwangerschap merkt het kindje daar niks van, maar tijdens de bevalling kan het kindje met mijn bloed in aanraking komen en heel gek gezegd, dat zou dan kunnen botsen.
Tegenwoordig krijg je dan rond de 31ste week een prik. Das dus de Anti-D prik.
En dan direct na de bevalling tappen ze bloed uit de navelstreng om te testen, en dan geloof ik 24 uur later nog een keer.

hoi,
nou ik ben 8 maart uitgerekend, dus ik loop ook iets voor:p
wanneer ga je precies verhuizen Astrid? doe idd maar rustig aan, anders kan je sraks helemaal nix meer door de pijn. hulp is geen overbodige luxe hoor, zo voor de bevalling!
mijn ijzer is de eerste keer op controle geprikt en vorige week ook. was nog steeds netjes 8.4!!!! alleen mn haar is een drama geworden tijdens de zwangerschap. bleef nooit in model zitten zelfs met een bus haarlak erin niet, maar nu valt het met bossen uit!!

ggroetjes Gean

Ja ja, rustig aan ik doe mijn best en probeer het ook wel hoor, vanmiddag een poos liggen slapen, mar ik heb nu ook nog een ziek kind die piept over oortjes en zere plasser, ben bang dat het wel eens oorontsteking EN blaasontsteking kan zijn...:s morgen dus toch maar naar HA toe. Dan is er ook nog gedoe rond mijn ex, moet nu zoeken naar een advocaat in BE want mijn advocat in NL kan me niet helpen, rechters zijn daar niet bevoegd omdat ik onder belgie val...
Ik heb inmiddels uitpakhulp gevraagd en met een beetje geluk gaat dat door! Dat verslepen kunnen we wel regelen met een aantal vrienden van jon maar ik zie die jongens niet met mij kopjes af staan te wassen in de keuken :s
We komen er wel weer doorheen, de weken zullen wel voorbij vliegen nu! Morgen dan de verzekering proberen te regelen en weer naar het huis voor een of andere vent die controle komt doen, hoe de staat van het huis nu is, ik weet niet hoe dat heet.

Marinally: ik heb dat idd wel eens gehoord van dat bloed ja, kan dat erg gevaarlijk zijn? En wat is de bedoeling dat die prik doet?

Nu gauw nog boodschappen, kon he thuis niet uit met een ziek kind vanmiddag, lekker daggie vandaar, grrr!!!

Terug
Bovenaan