Goeiemorgen!
Sorry dat ik een tijdje afwezig ben geweest, druk druk druk met dat verhuisgedoe he...
Linda: dat opvliegerige en ruzie met de man heb ik ook gehad. Nu gaat het hartstikke goed, ik heb weinig te klagen
Ja, ik heb zo'n begrijpende man, sorry. Nu is de mijne van nature al gewoon makkelijk hoor, dat scheelt misschien
Blij dat ie iig heeft beslote thuis bij jullie te blijven, anders zit je zelf toch niet lekker en zul je net zien dat er iets gebeurd...
Gean: ik heb deze keer nog maar 1x kramp gehad, maar bij de eerste heb ik het heel veel gehad! Wat ik altijd deed was mijn partner roepend wakker maken om mijn voetje terug te buigen, haha! Toendertijd de gyn had er een tip voor het te vermijden maar ja, das al 6 jaar geleden, ik ben het helaas vergeten!
Linda: ik krijg geen ligggings echo wel gewoon de laatste (!) groeiecho, dat ze kijken hoe groot het kindje is en of de placenta goed functioneert enz.
Gean: je bent ook niet veel aangekomen zeg! Ik zit ook nogsteeds mar op de (verbazingwekkende) 9 kilo! Ik was voor de 20 weken al 5 kilo aangekomen dus had het erger verwacht maar door het ziek geweest te zijn en ik vrees ook door de verhuizingstress( voornamelijk de papieren waar ik even over in de rats zat) zal ik niet veel bijgekomen zijn. Nou ja, mij hoor je niet klagen hoor, al voel ik me ook alles behalve mooi! Die buik is zoooooo dik en die kont ook, en mijn gezicht ook... vind ik... zucht.... ik heb trouwens gisteren een nieuwe foto op die hyves gezet!
Wij zijn dus langzaamaan al bezig geweest met het huisje. Ik weet niet of ik het de laatste keer had verteld maar we hebben de sleutel al 10 dagen voor het contract begon gekregen. De hall is al in de verf
dat was de enige plek waar de plafonds niet te verven zijn...
Vandaag weer terug, even naar de bank en nog at schilderwerk verrichten.
Ik heb wel gemerkt zaterdag en maandag ook, toen ik een beetje met dozen heb gesleept dat ik savonds dus mooi harde buiken begon te krijgen he.. niet meer doen dus
Goed, gauw tutten en de kids naar school.
grxx