klein groepje deel 6

Nou prik zit in het bil. Lag er helemaal klaar voor. Had het al gelezen het zou niet prettig zijn, en de VK zei het ook weer. Dus ik wachten, zegt ze: klaar. Ow ow ok, dat was ut? Niets gevoeld. Toch nog een voordeel die dikke kont hahaha.
Was vorige week een test gedaan of mijn lichaam al anti stoffen had aangemaakt, maar dat was niet het geval. Maar toch voor de zekerheid de prik wel genomen. Het kan in die zin gevaarlijk zijn, dat als je er niks aan doet, en je lichaam maakt antistoffen aan, dan is de kans op een kindje met down syndroom (tweede kindje) erg groot, en in sommige gevallen dodelijk.
Dus al moest ik tien van de prikken per dag, kom maar op!!

Hoe ist met jou patient thuis Astrid? Wat heb jij nog een drukte. Advocaat regelen, verhuizen, zwangeren. Pfff.
Heb net ook even gevraagd naar het ijzergehalte. Gingen ze toevallig net testen vandaag. nou lag op 8,4 dat was prima. Mooi zo.
Kindje lag mooi met het hoofdje naar beneden (ja dat merken mijn ribben ook). Maar niets ingedaald ofzo, dus het kan nog draaien. We zien wel.
04/02 groei-echo en bevallingspraatje. Ben benieuwd!!

tja je hoort zoveel gekke verhalen over metersdikke naalden:p dat het toch wel meevalt uiteindelijk. fijn dat je lichaam nog geen antistoffen aangemaakt heb! en je HB is ook netjes zeg;) heerlijk he om die kleine nog ff te bekijken! ik ben ook zo nieuwschierig wat er nou in mn buik zit (weten niet wat het is)
volgens mij ligt die kleine dubbelgevouwen, voel onderin duwtjes als ie de hik heeft maar daar krijg ik ook flinke trappen tegen mn blaas aan (of is zn hoofd zo hard)
net intakegesprek gehad van de kraamzorg.... had gisteren alles netjes opgeruimd, was maar goed ook. ze wilde alles zien. tja dan wil je toch geen bende hebben he, voor zo'n vreemde.
maandag mag ik weer naar de vk en smi nr de gyn dus heb de controle weer gehad voor die dag:) hoop dat mn bloeddruk nu iets lager is, zat vorige keer net onder de grens van onderdruk (85)
heb nu al twee dagen erg menstruatieachtige buikpijn, echt niet leuk meer! verder vannacht veel harde pijnlijke buiken gehad. nu is het weer rustig. alleen giga spierpijn. maar ja verder mag ik niet mopperen:)

Astrid beterschap met de kleine jongen? en suc6 in de heksenketel!

thanx :) al is de kleine meid ziek hoor, niet mijn kleine jongen :p
oh, mijn kleine jongen heeft zijn eerste tand eruit en nu heeft ie NOG 2 van die wiebeldingen IIIIIEEEEEEKKK!

Marinally: mooie uitslagen hoor! Geen zorgen bij jou, das fijn! Door alle drukte nu vergeet ik soms even dat ik ook nog over 2 maanden een kind krijg... tis allemaal lekker gepland he!!

Gean: rustig aan met die pijnen van je he, je mag er wel paravetamol voor nemen toch? Ik heb het van de week ook ff gehad maar niet zo lang gelukkig.

Hee,
gean, ik heb net je (nieuwe) foto gezien, je hebt ook een mooie buik hoor! Mooi rond, en niet zo puntig als de mijne juist langer, denk dat je zelf ook niet de kleinste bent dan?
Ik moet ook zeggen als je op die hyves kijkt naar sommige echo fotos dat ik blij ben dat de kwaliteit van onze fotos veel beter is! Bij sommige zie je amper wat!

ha,
nee de kwaliteit is bij sommige echt niet super of goed te noemen. tja zit nu alweer een week thuis mn vakantie dagen op te maken die ik nog open had staan van vorig jaar, maar mn buik groeit met de dag lijkt het! ik gun mezelf nu rust blijkbaar, want de kwaaltjes komen ook om de hoek kijken:( maar ja mag nog zeker niet klagen!!!
weet iemand nog een tip voor kramp in de benen???? vannacht wel 4 keer gillend wakker geworden van de pijn. de kleine gaat flink tekeer nu, zit me soms flink tussen de ribben en aan de zijkant te porren (en ik kan niet tegen kietelen)
Astrid ik ben 1,62 dus ook niet zo heeeeeel groot hoor:)

groetjes

Hoi allemaal!

Ben ik weer een keertje, leuk om te lezen dat het hier zo lekker actief blijft, merk wel dat ik nu minder achter de computer zit, omdat ik dit niet meer hoef vanwege het ingaan van mijn verlof.

Zijn jullie ook zo moe, ik krijg niet veel uit mijn handen momenteel. Ik heb me gisteren eens gewogen en ik ben maar liefst 20 kilo aangekomen. Dat doet toch wel even pijn, vraag me af hoe ik dat er ooit weer af ga krijgen. En ik ben zelf 1,65 dus ook niet erg groot, met name gewicht op mijn buik en mijn billen zijn ook enorm gegroeid. Ik voel me dus alles behalve aantrekkelijk momenteel.

Wat betreft die kramp in je benen, ik heb het 1 x gehad in mijn kuit, en toen moest ik wel mijn voet uit bed slingeren om plat op de grond neer te zetten, kreeg dit niet anders terug gebogen. Zo even blijven zitten, maar die pijn bleef daarna echt nog een paar dagen hangen. Hoop dus dat ik dat niet meer krijg. volgens de fysio bij de gym is het enige wat je kan doen is regelmatig de rek en strek oefeningen doen die je bij de gym ook doet en het draaien met je enkels.

Ik ben helaas niet geaccepteerd door die hyves site...

Maken jullie ook ruzie thuis met je partner?
Ik ben echt verschrikkelijk op het moment, ik irriteer me echt aan alles wat hij doet, en hij weet me met het minste of het geringste op de kast te krijgen.

Mijn man wil eigenlijk volgende week alleen het weekend naar Engeland, maar zie dit niet zo zitten. Zit dan 5 weken voor de uitgerekende datum... Moet ik daar dan ook weer ruzie om laten maken, of zal ik m maar gewoon laten gaan...

Ik ga nog wat doen,

Groetjes Linda

Hey Linda!
Meld je nog een keer aan voor die hyves dan. Dan accpeteer ik jou! http://forummaart2010mamas.hyves.nl/

Ik heb die krampen gelukkig nog niet gehad. Maar das echt pijn ja! Wat het snelste helpt, maar ook erg onhandig is. Is direct op een natte handdoek, of in een teiltje met koud water gaan staan. Dan vertrekt de kramp direct weer. Maar wie heeft nou een natte handdoek naast bed liggen??

Frank en ik doen niks anders dan discuseren momenteel. Om gek van te worden. Hij snapt het volgens mij allemaal niet met die hormonen. Afgelopen vrijdag melden 2 collega's zich ziek en heb ik de hele dag alleen op het werk gezeten. En natuurlijk hartstikke druk. Ik hem sms sturen van nou beide ziek ik zit helemaal alleen. gaat ie later bellen. Jaaaa en dat kan toch niet margreet, en je belt dat hoofdkantoor maar. ze nemen maar iemand extra aan. Zo werkt dat tegenwoordig.
Heb nog kunnen zeggen: bedankt ik kan er ook niks aan doen dat er 2 mensen ziek zijn, en nu zit ik hier alweer te huilen (aangezien ik dat de hele dag door wel kan doen). En toen opgehangen.

Gaat ie later weer sms-en dat het natuurlijk niet de bedoeling is om mij overstuur te laten maken. Maar dat ik wel zwanger ben, en dat het allemaal niet meer zo kan.
Dus Linda, ja hoor ik herken het.

Ik vind dat je best mag zeggen dat het je vervelend eng en spannend vind dat je man nu nog een weekend weg gaat naar Engeland. Aan de andere kant is dit voor hem misschien wel de laatste keer voor een hele lange tijd dat hij zijn familie kan bezoeken. Als jullie kindje er is, dan gaat ie voorlopig natuurlijk niet weg!
Probeer voor zover mogelijk rustig hem te vertellen waarom je het eng vind. Probeer die akelige rot hormonen onder bedwang te houden, en niet direct gaan roepen dat je het belachelijk vind dat hij nou nog weg gaat. Maar hem rustig proberen je hem de angsten die je hebt te vertellen.

Ik heb natuurlijk makkelijk praten door dit zo even te typen, maar misschien werkt het!

Ik ben tot nu toe 8 kilo aangekomen. Ik had dat nooit verwacht. Ik ben een stevige tante, en normaliter hoef ik maar naar eten te kijken en ik groei. Dus had altijd gedacht dat ik helemaal wel vreselijk zou groeien als ik zwanger zou zijn. Hou je niet veel vocht vast?

vandaag controle gehad bij de vk. de menstruatieachtige buikpijn kwam volgens haar van het indalen. ligt nu mooi in de startblokken:) verder moet ik nu elke week op controle komen omdat ze toch mn bloeddruk in de gaten willen houden:( vanmiddag heb ik weer een afspraak bij de gyn voor echo, ben benieuwd hoe zwaar puk is!

Linda: ook ik heb een kort lontje hoor, er hoef maar een papiertje te blijven liggen of ik ben aan het mopperen, en erg kortaf de laatste tijd. ik zal wel zeggen dat je het niet zo'n fijn idee vind dat hij nu nog naar Engeland wil. maar tis net wat Marinally zegt!

tja echt knapper word ik er ook niet op. niet alleen mn buik steek uit, maar mn achterwerk ook..... maar ja zolang mn man me nog heeeel knap vindt.....

Terug
Bovenaan