Ja ja, rustig aan ik doe mijn best en probeer het ook wel hoor, vanmiddag een poos liggen slapen, mar ik heb nu ook nog een ziek kind die piept over oortjes en zere plasser, ben bang dat het wel eens oorontsteking EN blaasontsteking kan zijn...:s morgen dus toch maar naar HA toe. Dan is er ook nog gedoe rond mijn ex, moet nu zoeken naar een advocaat in BE want mijn advocat in NL kan me niet helpen, rechters zijn daar niet bevoegd omdat ik onder belgie val...
Ik heb inmiddels uitpakhulp gevraagd en met een beetje geluk gaat dat door! Dat verslepen kunnen we wel regelen met een aantal vrienden van jon maar ik zie die jongens niet met mij kopjes af staan te wassen in de keuken :s
We komen er wel weer doorheen, de weken zullen wel voorbij vliegen nu! Morgen dan de verzekering proberen te regelen en weer naar het huis voor een of andere vent die controle komt doen, hoe de staat van het huis nu is, ik weet niet hoe dat heet.
Marinally: ik heb dat idd wel eens gehoord van dat bloed ja, kan dat erg gevaarlijk zijn? En wat is de bedoeling dat die prik doet?
Nu gauw nog boodschappen, kon he thuis niet uit met een ziek kind vanmiddag, lekker daggie vandaar, grrr!!!