klein groepje...??

Hoi!
Het is hier erg druk/ gezellig op het maart forum maar het valt me op dat er alleen maar losse topics over blijven...?!
Iemand te porren voor een beetje ervaring uitwisselen en elkaar leren kennen, sinds we allemaal in het zelfde (geweldige) schuitje zitten???

Ik ben astrid, 24 jaar, moeder van twee kids, jordi van 5 en dionne van 2.5 (van mijn ex) en nu na een mk weer zwanger van mijn 'nieuwe' vriend! Ik kom uit NL maar woon in BE sinds december.

iemand??

Groetjes astrid

Hi Astrid!

Ik denk dat dit mede komt doordat het topic waar het laatst op gereageerd wordt niet bovenaan verschijnt. Dat zou denk ik al een hele hoop schelen en makkelijker zijn.

Daarom heb ik al een keer geopperd om elkaar wat beter te leren "kennen" op het www.mama-2010.hyves.nl maar daar kwam weinig respons op. Ik weet dat Yvette bezig is met het organiseren van een high tea of iets dergelijks, maar ik heb eigenlijk geen idee wie er nu allemaal mee willen gaan.

Ik ben Nicole, 25 en zwanger van nr 2. Ik heb een dochter van 3,5 jaar. Ik ben inmiddels al bijna 10 jaar samen met mijn man waarmee ik nu ruim 2 jaar getrouwd ben. Verder woon ik omgeving Nijmegen.

Liefs!

Op 28/08 hebben meer dan 30 mensen gereageerd op de topic. Even een rondje voorstellen?

En de hyves mama's 2010 zou ik nu wel lid van worden. Wij hadden toen nog aan niemand verteld dat we een kindje kregen. Dus dan lid worden van een mama hyves leek mij TOEN nog niet het beste plan.

Het is inderdaad een lastig forum dit. Alle topics schuiven gewoon naar beneden en je kan dus niet zien of er iemand nog gereageerd heeft op een topic op bijv. de 2de pagina.

Maar hier komt ie. Ik ben Margreet. 29 jaar. 11 wkn en 1 dag zwanger van ons eerste kindje. Wij wonen samen in het noordelijke deel van Friesland. Ik ben fulltime werkzaam als manager op een reisburo. En help thuis 's ochtends en 's avonds mijn vriend met ons boerenbedrijf (melken, voeren enz). Kan dat momenteel nog allemaal goed doen, dus ga daar zolang ik kan en wil mee door.

Ik zal eerlijk zeggen dat ik de forum-stijl erg onoverzichtelijk vind. Ik probeer het allemaal een beetje bij te houden, maar omdat ik niet echt dagelijks hier ben, kan ik soms echt door de bomen het bos niet meer zien. Erg irritant, en ik had ook het idee dat het voor de vernieuwing (ik zat met mijn dochter ook op het forum op deze site) een stuk beter was!

Even voorstellen;

Hoi, ik ben 37, woon in Zwolle, samen met vriend, 2 honden, 1 kat en een geweldige peuterpuber dochter. Ik werk drie dagen in de week.
Als ik tijd over heb ga ik graag naar de film, lees een boek of ga winkelen.

Hoi, ik ben het wel met jullie eens, dat je de draad soms een beetje kwijt raakt, ook omdat er zoveel mensen reageren.
Je leert zo niemand echt kennen, en ik voel me dan ook niet echt geroepen om uitgebreid te gaan vertellen over mijzelf...

Maar met een kleiner clubje gaat dat misschien wat gemakkelijker...

Ik ben Linda, ik ben 29 jaar oud, nu 13 weken en 2 dagen zwanger van ons eerste kindje. Ik ben getrouwd met mijn Engelsman. Woon sinds 1,5 jaar weer in Nederland samen met mijn man, na 4 jaar in Engeland vertoefd te hebben. Ik werk als Dienstverleningscoordinator voor mensen met een lichte verstandelijke beperking. Werk full time.
We hebben een eigen huis sinds November vorig jaar, waar we enorm veel in geklusd hebben, Van het weekend ben ik begonnen met de reorganisatie van de 2 kleine slaapkamers, zodat de kleinste zo helemaal leeg is, om te kunnen gaan verven voor de aankomende ukkepuk... Erg leuk....

Begin gelukkig nu weer wat beter te voelen, ik heb veel overgegeven de afgelopen 2 maanden... Dus ben blij dat het nu wat beter gaat... Al moet ik wel goed mijn energielevels in de gaten houden. Ben veel sneller moe.

Vandaag voor de tweede keer bij de verloskundige geweest, het hartje (met veel moeite) via de doptone gehoord. Erg gaaf!

Wat doen we, praten via dit topic verder met elkaar? Dus steeds terugzoeken naar Klein Groepje...? Lijkt me wel leuk!

Groetjes Linda

Hoihoi,ja een echt makkelijk forum ist hier niet.Misschien kunnen ze wat doen met onze tips??

Humm..Nicole,jouw berichtje over hyves heb ik gemist,misschien was ik er dan nog niet?!!
Ik zie dat je al 45 leden hebt.Super!

Ik kan nog geen lid worden omdat ik nog een paar mensen zelf wil vertellen van onze wonder en dat gaat vrijdag gebeuren.Daarna zal ik ook lid worden van jouw cluppie hoor ;-)

Ik ben dus Jolanda,maar iedereen noemt me Jo,35 jaar jong en
ben volgende maand 19 jaar samen met mijn man waar ik ook volgende maand 9 jaar mee getrouwd ben.
Ik heb 1 zoontje van 5,gekregen na heel veel ellende met hormonen.Daarna alle kwalen die je maar kon krijgen,van bekkeninstabiliteit tot zware zwangerschaps vergifteging.
Daarom zouden we het ook bij 1 kindje laten.
Maar mijn mama gevoelens bleven kriebelen en toch zijn we er weer voor gegaan.
Dus dit gaat voor mij een zware zwangerschap worden en als ik ineens hier niet meer tik,is de kans groot dat ik weer zwangerschapsvergifteging heb.
Maar ik wordt nu heel goed in de gaten gehouden door de artsen,dus dat is wel een fijn idee.

Verder kan ik door mijn lichamelijke gezondheid niet werken,dus zorg de hele dag voor ons zoontje en 3 honden.1 Shi-tzu en 2 Sint Bernards.3 schildpadden en 1 poes.Jah....dat krijg je als je zoveel mammie gevoelens hebt,dan ga je iets zoeken om aan te geven ;-)

Wel een goed idee Linda,steeds terug zoeken naar de zelfde topic hihi.
Gewoon geen nieuwe topicjes meer openen en alles doen in dit topicje,dan hoeven we ook niet meer ver te zoeken haha.

En nicole,ik kom binnenkort op hyves vragen of ik bij het cluppie mag hoor ;-)

hoi,

dan sluit ik me ook bij dit kleine clubje aan... hoelang blijf dit klein????

Ik ben Geanne, 24 jaar oud in april getrouwd en verwacht nu onze eerste spruit. woon in de omgeving van Kampen (Overijssel)
ik werk fulltime in de gehandicapten zorg.

Terug
Bovenaan