klein groepje...??

Hoi dames.

Ik was de "oude stijl" van de mamaclubs gewend, en die vond ik duidelijker dan deze. Maar ja, we doen het er maar mee, toch.
Ik ben Nienke, 35 jaar, 10+1 weken zwanger van onze 3e spruit. Ik ben 4 jaar getrouwd, woon in Wijchen. Moeder van Famke (wordt 3 in oktober) en Bastiaan (wordt over 3 weken 1 jaar).
Nienke

Ik heb me aangemeld op de hyves en probeer hier ook nog mee te lezen en te reageren

Ik ben Anneke, 26 jaar en moeder van Anne 6 en Renske 3 en nu 12 w en 5 d zwanger van onze derde

Hoihoi!

Mijn frans is niet zo vloeiend nee, nog niet, ik begrijp veel, maar het praten is moeilijk, mijn engels echter is (ook) heel vloeiend ondanks dat het geen van ons beide moedertaal is!
Wij wonen NU in he tfranse gedeelte nog, maar we gaan hopelijk nog voor de bevalling verhuizen en dan ietsie naar boven net in het vlaamse gedeelte want ik kan hier gewoon niet aarden en voor mijn vriend maakt het niet uit, die is de hele week werken. Ik vind de franstaligen niet zo spontaan zeg mar. Nu zijn de vlaamse ook nog vrij terughouden maar meer spraakzaam dan de fransen ;)

nienke: wij lopen bijna gelijk! En jij ook de derde, heb jij ook al zo'n buik dat het niet te verstoppen is? Ik lijk wel 4 maanden! tzit allemaal een beetje losser he! Tis al twee keer dik geweest dan wil het wel!

Jullie ook al een echo gehad?

Hallo allemaal;

Ik ben een tijdje geleden actief geweest maar vond het een lastige site.
Ik heb wel behoefte aan contact en overleg en effe lekker spuien enzo....Dus zal ik me ook nog even kort voorstellen.
Ik ben 35 en heb twee jongens van (morgen) 4 en net 2. Ik was zwanger van een tweeling maar heb een mk gehad op 8 weken en ben nu nog zwanger van een eenling.
Ik heb morgen mijn nekplooi meting om te kijken of alles goed gaat met dit kindje.
Ik hoop dat we een manier vinden om beter op de hoogte te blijven van elkaars zwangerschappen.
Misschien kunnen we gewoon emailen?????

Nou dames,

Nu we ons in een klein groepje bevinden, ben ik wel benieuwd of jullie nou het idee hebben dat jullie kwalen af nemen.

Ik ben nog steeds erg moe, ene dag meer dan de andere. Maar moe zijn beheersd mijn dag (en vooral de avond, goed voor je liefdesleven NOT!)

Gelukkig heb ik zelf geen last gehad van misselijkheid ed.

Maar zo langzamerhand komt iedereen redelijk dicht bij de 12 weken, en men zegt dat de kwalen langzaam weg gaan. Merken jullie daar iets van??

Mag ik me ook nog aanmelden? :) Ik ben 7 maart uitgerekend. Ben 41 jaar en via ICSI zwanger geworden (2e poging). Het is een groot wonder!!! En ben dan ook super blij. Afgelopen maandag hebben we de nekplooimeting gehad en de kans op een kindje met syndroom van Down is 1 op 1652. Ik was alleen maar benieuwd naar de kleine of die goed gegroeid was en het 'nog deed'. En dat zag er allemaal goed uit. We zagen knietjes die opgetrokken werden en armpjes bewegen. Geweldig om te zien maar ook erg onwerkelijk dat dat in mijn buik gebeurd!! Een hele opluchting in ieder geval en nu heb ik dan ook pas het gevoel dat ik er van kan gaan genieten.
En nu kunnen we het ook aan iedereen vertellen. Al was het moeilijk want ik heb al een aardig buikje en krijg m'n broeken al niet meer dicht. Zal de leeftijd wel zijn ;-) (dan wordt het allemaal wat slapper he).

Ik ben nu dus 13 weken en 3 dagen en moet zeggen dat ik iets meer energie krijg. Echt misselijk ben ik niet geweest gelukkig. En zolang ik maar op tijd en regelmatig eet gaat dat goed. Maar doe ik dat niet dan word ik wel erg misselijk. En moet steeds regelmatiger naar het toilet. Heb soms het gevoel dat ik alleen maar aan het eten en plassen ben! Haha... maar als dat alles is hoor je mij zeker niet klagen hoor. En lang gekoesterde wens is in vervulling en hopelijk gaat het allemaal goed.

Ik ben in het begin erg misselijk geweedt. Ook overgeven, maar dat lijkt wel iets minder te worden. Ik moet 's nachts alleen om het uur naar de wc.....
Daardoor blijf ik volgens mij ook zooooooooooooooooooo moe.

Terug
Bovenaan