klein groepje...??

Ha, zoekttocht was niet moeilijk, er zijn er hier wel 10 in het stadje vlakbij! Maar poeh wat is dat duur zeg en de verzekering vergoed mar een klein beetje...
Fijn dat je vakantie zo geslaagd was, tis altijd leuk als famillie zo enthousiast is!
Ik heb enkel mijn stiefschoonmoeder gehad die aan mijn buik ging zitten en een vriend van mijn vriend, idd een beetje vreemde gewaarwording...?! Maar goed.

Positiekleren heb ik nu ook al volop. Had ik met de vorige kids maar twee broeken heb ik er nu a 6 (wel allemaal op internet bij elkaar gesprokkeld hoor maar ik ben er superblij mee!) Ik heb ook al een buik... tjonge jonge... Ik lijk wel 5 maanden ver, hebben jullie dat ook? Waarschijnlijk niet den k ik want het is bij de meeste het eerste kindje he!

Heeft het bij jullie trouwens lang geduurd eer jullie zwanger raakten?

gr astrid

hoi,
aan mijn buik zitten ze gelukkig niet snel. 1 keer voorgekomen maar dat was mn vriendin.
ik loop al behoorlijk wat weken met positiekleding aan, kon mn knopen niet meer dicht krijgen:) zelfs mn tshirts zitten niet lekker meer. maar ik kan ook niks op mijn buik verdragen, hebben jullie dat ook??
net even een plasje bij de dr ingeleverd want ik ben bang dat ik weeeeerrr een blaasontsteking heb. ZUCHT.......
wij waren niet echt bezig om zwanger te worden. ben ook nog maar net getrouwd in april.... maar we zijn er super blij mee!!!!!

liefs Gean.

Hoi hoi,

Wij waren wel bezig met zwanger worden, aangezien mijn man het grootste deel van de week weg is, i.v.m. zijn werk, was ik erg blij toen ik ineens ongesteld werd op zaterdag, dit betekende nl ws dat ik de keer daarop ook het meest vruchtbaar zou zijn in het weekend. En dat bleek dus zo te zijn, zo'n 3 a 4 maanden na het stoppen met de pil was het dus raak, bij de eerste mogelijkheid...

Wij zijn inmiddels al weer bijna 3 jaar getrouwd en ruim 5 jaar samen, maar het ideale moment bleef steeds maar weg... vorig jaar verhuisd terug naar Nederland, zag ik niet zo zitten met een kleintje...

Ben wel blij dat ik nu in NL zwanger ben en ga bevallen, voelt wat vertrouwder en veiliger als in Engeland.

Zag trouwens Gean, dat jij ook in de gehandicaptenzorg werkt. Wat doe je precies? Ik ben Ambulant Dienstverlener, en ook werk ik nog regelmatig in de woondienst...

Groeten Linda

Ik was een dikke maand na het verwijderen van de spiraal (akelig rotding) al zwanger.
Echt heel snel. Een enorm geluk, hadden wij ook niet verwacht.
En in die zin ook niet zo dusdanig mee bezig.
Wist totaal niet wanneer mijn meest vruchtbare dagen waren, tempreturen enzo. Nee geen seconde bij stil gestaan.
Gewoon bij toeval "geklust" op de juiste dag.
Wij prijzen ons erg gelukkig. Ik heb een collega die niet zwanger kan raken. 3 IVF pogingen ten spijt (iedere keer 6 weken zwanger, en dan weer miskraam) chromosonen onderzoek. Niet aantoonbaar waarom ze geen kinderen kunnen krijgen.

Dus bij jullie ook allemaal vlotjes! Wij waren gestopt met de pil in januari, gelijk raak maar het was een leeg zakje... toen twee curetages, al met al 3 maanden verder, en toen we weer mochten in de derde ronde raak! Gelukkig ver voor mijn andere uitgerekende datum van 16 oktober!
Bij de andere kids was ik ook letterlijk in een wip zwanger! Puur geluk.
Het moet toch vreselijk pijnlijk zijn, zoals die collega van jou Marinally dat het zonder aantoonbare reden niet lukt...

Nu was ik een week of twee geleden een beetje minder moe he, meer energie en maar ik ben terug doodop elke keer! Waardeloos! Hebben jullie dat ook? Ik ben nu bezig de box aant schilderen maar na een uurtje moet ik stoppen want mijn oogjes worden zwaar, en ik ben net 4 uur wakker!
Ben gelukkig niet meer misselijk, das nu verdwenen!
Groetjs

Een vriendin van mij begint nu met de hele mallemolen van ziekenhuizen, omdat het niet wil lukken. Ik zie haar 2 x per week (gaan samen sporten) en ze ziet me maar groeien... Ze gaat er nu nog heel goed mee om, wel knap hoor. Moet zo frustrerend zijn voor haar.

Ik ben net terug van vakantie, en heb nu een enorme drukke week op mijn werk... Moeten even door, maar ben voor mijn gevoel alleen aan het werk en aan het slapen...

Bij mij is de misselijkheid ook verdwenen, al heb ik 's ochtends nog wel eens kokhalsneigingen, even wat eten en dan is dat weg...

Gaat dus weer een stuk beter...

Ga weer werken....

Groeten

Ja die collega van mij gaat er ook geweldig mee om. Ze werkt op een ander kantoor dan ik werk (heb daar jaren gewerkt) maar ze is de eerste die mij belt. Oprecht gelukkig voor mij. Vind dat zo knap!
Ben altijd erg bang geweest dat het wel eens moeilijk zou worden om kinderen te krijgen. Vraag me niet waarom. Toen mijn ouders zwanger waren van mijn zus was dat helemaal nog niet de bedoeling. Dus snel trouwen, en bevallen. En daarna heeft het nog 9 jaar geduurd voordat ze zwanger waren van mij. Dus ik wist dat alles niet altijd zo makkelijk hoefde te gaan.

Ik heb afgelopen week mijn eerste werkweek ook weer gehad. Eerst stapels en stapels mailtjes moeten lezen en actie op ondernomen. En toen langzaam weer aan het werk. Overdag allemaal prima te doen, maar rond half 10 gaat hier het licht wel uit voor mij. Moeheid is dus nog wel aanwezig. Gelukkig niet zo erg als een paar weken geleden.

Zullen we klein groepje even opnieuw opstarten bovenaan met een nieuw topic...

Het zwakt af, en ik vond het toch wel fijn om met dezelfde mensen te blijven praten...

Ik ben idd ook wel veel sneller moe dan voor mijn zwangerschap, ik heb vannacht 9 uur geslapen en ik stond moe op... Had een vroege dienst, moest om 7 uur beginnen. Het was ook nog donker. Babah...

Ik spreek jullie vanaf het nieuwe topic bovenaan...

Liefs Linda

Terug
Bovenaan