klein groepje...??

hoi,
ik moet voor extra controle voor mij zelf. grotere bloedonderzoek enzo. mr extra echo is natuurlijk nooit verkeerd!! zat er mr een kijkraampje in:)

Astrid: wat leuk om zelf een geboortekaartje te maken. gaat wel veel werk inzitten zeker? of heb je al een idee/ontwerp.

groetjes

extra echo is nooit verkeerd, konden we maar elke dag ff gluren he...

ontwerp heb ik af (was al begonnen met voor de mk in maart, maar heb het aangepast) de reden waarom ik het zelf wil doen is dat ik van NL ben en mijn vriend van BE en dat graag wil mixen in een kaartje, zelf dus want vinden doe je het niet!
Ik ben al een aardig eind!

Misschien is het een idee een klein lijstje te maken, wat af en toe naar voren gesleept kan worden? ik ben nl nu al vergeten wie er wel en geen kids hebben en anders moet je elke keer terug bladeren...

Linda- ..-..e kind- ../03/2010
Marinally- ..-..e kind-../03/2010
Gean-..-.. e kind- ../03/2010
Astrid-24- 3e kind- 28/03/2010
.......

Hoi!
Nog twee dagen tot de volgende echo! Ik kijk er naar uit hoor, de laatste keer was met 9.3 weken en gek genoeg maak ik me toch een beetje zorgen (komt misschien ook door die enge verhalen soms op de forums!). Maar ik kan het kindje nogsteeds voelen dus alles zal vast goed zijn.
Ik ga ook mijn bekkenprobleem aan kaarten, ik wist me gisteren echt geen houding te geven hoor, alles doet gewoon zeer :(
Gaat met jullie alles voorspoedig? Wanneer terug voor een volgende echo??

Groetjs astrid

Ik heb woensdag weer een afspraak staan bij de VK.
Weet alleen niet of ik dan weer een echo krijg eigenlijk. Heb er een gehad met 9 weken.
Weet in ieder geval dat ze bloed gaan prikken.
Maar nog een echo zou super zijn!

Heb sinds vorige week donderdag echt het gevoel dat ik weer wat meer energie krijg. Ben nog niet op het oude nivo, maar sta niet meer "op instorten".
Borsten zijn nog steeds vrij gevoelig, maar niet meer zo erg dat ik er 's nachts wakker van wordt.

Als ze in ieder geval woensdag maar naar de hartslag gaan luisteren.

Ik hou jullie op de hoogte

hoi,
gisteren een echo gehad!!! geweldig om toch weer even te kijken. nou hij deed het prima.
volgende echo over 5!! weken. wat duurt dat lang zeg:)
Marinally en Astrid suc6 bij de VK!

Linda- ..-..e kind- ../03/2010
Marinally-29.1e kind-20/03/2010
Gean-24- 1e kind- 08/03/2010
Astrid-24- 3e kind- 28/03/2010

Terug
Bovenaan