HOi ik ben op vakantie momenteel, en heb alleen de beschikking over de laptop van mijn schoonzus zo nu en dan, ben ik niet zo handig mee. Ik ben zwanger van mijn eerste kindje, ben zelf 29, wordt voor mijn 30e voor het eerst mamma (ik wordt 30 in april) en ben uitgerekend op 6 mrt. Ik ben na zaterdag weer in Holland!
Tot dan, kletsen we dan verder...
Ga zo shoppen hier in Cornwall voor zwangerschapskleding, kleding is hier veel goedkoper, dus ik hoop dat ik wat leuks kan vinden. Mijn schoonfamilie zijn allemaal harstikke enthousiast over de aanwinst in de familie, is het eerste kleinkind voor mijn schoonouders (en mijn ouders)...
Hoe komt het dat je zo vaak een echo hebt Gean? Ik heb er volgens mij in mijn hele zwangerschap maar 2, een met 10 weken en 1 met 20.
Groetjes Linda
Tot dan, kletsen we dan verder...
Ga zo shoppen hier in Cornwall voor zwangerschapskleding, kleding is hier veel goedkoper, dus ik hoop dat ik wat leuks kan vinden. Mijn schoonfamilie zijn allemaal harstikke enthousiast over de aanwinst in de familie, is het eerste kleinkind voor mijn schoonouders (en mijn ouders)...
Hoe komt het dat je zo vaak een echo hebt Gean? Ik heb er volgens mij in mijn hele zwangerschap maar 2, een met 10 weken en 1 met 20.
Groetjes Linda