klein groepje...??

HOi ik ben op vakantie momenteel, en heb alleen de beschikking over de laptop van mijn schoonzus zo nu en dan, ben ik niet zo handig mee. Ik ben zwanger van mijn eerste kindje, ben zelf 29, wordt voor mijn 30e voor het eerst mamma (ik wordt 30 in april) en ben uitgerekend op 6 mrt. Ik ben na zaterdag weer in Holland!

Tot dan, kletsen we dan verder...
Ga zo shoppen hier in Cornwall voor zwangerschapskleding, kleding is hier veel goedkoper, dus ik hoop dat ik wat leuks kan vinden. Mijn schoonfamilie zijn allemaal harstikke enthousiast over de aanwinst in de familie, is het eerste kleinkind voor mijn schoonouders (en mijn ouders)...

Hoe komt het dat je zo vaak een echo hebt Gean? Ik heb er volgens mij in mijn hele zwangerschap maar 2, een met 10 weken en 1 met 20.

Groetjes Linda

Ik ben inmiddels al bij de verloskundige geweest. Met de doptone heel lang geprobeerd het hartje te horen, maar we hoorden een goeie hartslag, maar dat was de mijne!
Wel hoorde de VK dat er een zeer goeie doorbloeding door mijn baarmoeder ging (soort suizen). Wij ondertussen wat met haar kletsen, zij vertellen dat de wachtlijst om de cursus te kunnen volgen om echo's uit te kunnen voeren hier zo'n 3 jaar zijn, en dat ze dat dus niet kan.

Dus wij zeggen: maar leert je collega je zo nu en dan niet wat. Jaaa zei ze, maar het is nog knap lastig hoor.

Weet je wat, ik ga even met jou oefenen, kijken of ik iets in beeld kan krijgen.

Dus daar lag ons mopje, vrolijk te zwaaien, en het hartje ging als een knipperlichtje aan en uit. Dus alles goed! Over 4 weken mag ik weer. Nou al zin in!

hoi,
Linda: ik kreeg een extra controle bij de gyn. dus toen hij voorstelde om nog een echo te maken zei ik daar zeker geen nee op.... volgende echo heb ik nu met 20 weken.
ik krijg er voorlopig in totaal maar drie, dus valt mee:p
fijne vakantie nog!
Marinally: 3 jaar voor zo'n cursus, wat lang zeg! maar leuk dat ze jij toch als proefmodel ging gebruiken!!! altijd meegenomen!!
maar jij kon het hartje nog niet horen? mag je over 4 weken de echo of gewoon weer controle?

groetjes Gean

He Gean!

Nee ze konden het niet vinden. Zij hoorde vaag op de achtergrond wel iets, maar niet duidelijk genoeg.

Dus vandaar echo apparaat aan, en daar was een sterk knipperend hartje te zien!
Bij de vorige echo heb ik het hartje wel gehoord. Maak me na deze korte echo geen zorgen. Was zichtbaar groter geworden, hartje knipperde mooi. Ik ben weer gelukkig! Over 4 weken weer.

Hoi,
vandaag voor mij echo dag. De 4e al! Gek genoeg ben ik toch weer een beetje zenuwachtig... hopen maar dat alles nog goed is!
Ik hoop ook (wat hopen we toch vee he) dat ik daarna niet 7 weken moet wachten op een echo, maar die kans is natuurlijk groot... We zien het wel.
Fijn dat alles goed was Marinally, en een extra echootje is altijd fijn!
Ik vertel vanmiddag hoe het is geweest!

Groetjes

hallo meiden

Alles perfect, kindje bewoog als een tierelier! Gaaf om te zien he (ik kan me niet heugen dat ik mijn andere kids zo heb zien bewegen)
Nekplooimeting is gedaan, uitslag komt later me ze dacht wel dat alles goed was.
Hij werkte goed mee, zo goed zelfs dat we alledrie (vroedvrouw, mijn vriend en ik) een piemeltje denken te hebben gezien...!!! Maar natuurlijk is er geen zekerheid, maar het leek er verdomd veel op!
Dus kom maar op met de jongensnamen!

Voor de bekken mag ik naar een osteopaat die me lekker mag kraken maar ja, als het helpt... En als ik er eentje kan vinden hier... (lastig hoor emigreren soms)
Maar al met al was alles dus super!
groetjes!!

Linda- 29-1e kind- 06/03/2010
Marinally-29.1e kind-20/03/2010
Gean-24- 1e kind- 08/03/2010
Astrid-24- 3e kind- 28/03/2010

Hoi allemaal,

Ben terug van vakantie, ben nu de berg was aan het wegwerken. Het was erg leuk, mijn schoonfamilie zijn allemaal door het dolle heen, vanwege mijn zwangerschap. Mijn schoonmoeder heeft een nieuwe broek en tshirt voor mij gekocht. Tshirt zegt Hands off my bump!!! Met 2 handprintjes op mijn buik. Erg grappig... In Engeland is kleding over het algemeen veel goedkoper, en dus ook zwangerschapskleding... En die heb ik nu toch echt wel nodig.

Hebben jullie het al gehad dat mensen die je helemaal niet zo goed kent, ineens je buik aanraken, als je ze vertelt dat je zwanger bent. Familie okay, maar bijna vreemden... Beetje raar!!! Dat doe je toch niet!

Ik ben nu 16 weken zwanger... Ik vind het echt zo bizar snel gaan... Moet maar eens snel aan de slag met die baby kamer.

Succes Astrid met de zoektocht naar een osteopaat. Is idd niet altijd handig om in een ander land te zijn, als je iets nodig hebt. Zoekt vaak toch wat handiger in je eigen taal en in je eigen land... Je vriend kan je vast helpen!!!

Groeten, Linda

Terug
Bovenaan