Klein Groepje...?

Even bovenaan beginnen, ben op een gegeven moment uitgescrolld.

Hoe is het met jullie?

Ik heb nog een laatste opmerking geplaatst in het oude onderwerp, nu dus even een verse start, omdat ik het idee had dat we steeds minder terug aan het kijken waren...

Of we zijn allemaal druk, dat kan natuurlijk ook.

Ik ben inmiddels helemaal aan de zwangerschapskleding, en mensen zien het nu ook goed. Ik heb tot nu toe geluk dat alleen mijn buik en borsten zijn gegroeid.
Ik ben ook al weer bijna op de helft, ben nu ruim 17 weken. Gaat zo snel...
Over 3 weekjes de 20 weken echo... Wel spannend hoor...
Groeten Linda

Hoi Hoi,

Ja het gaat snel he de weken vliegen voorbij!
Ik ben vandaag 17 weken zwanger voel me top!mag niet klagen wel moe zo af en toe.
Ik moet mijn kleding ook al aan gaan passen want mijn buik begint echt te groeien.

Ook de baby voel ik al goed schoppen het is een kleine druktemaker haha!mijn vriend voelt het ook zo af en toe.

Zaterdag hebben wij een geslachtsbepalingsecho heel spannend! en 15 oktober de 20 weken echo.

Tja we zitten alweer bijna op de helft het gaat echt snel.

Liefs Zonnetje

Hey iedereen. We beginnen weer even opnieuw prima!

Hier gaat alles prima. Nog steeds wel erg moe. Zal toch ooit wel over gaan.
En ow ja, die borsten. pppff blijven maar pijn doen. Wanneer gaat dit over???

Ben nu 15+5 zwanger.
Over 6 weekjes de 20 (bij ons inmiddels 21) weken echo. Spannend! Wij willen overigens niet weten wat het wordt. We zien het wel.

Zo ik ben er ook weer eens, heel erg druk hier dus ben er niet zo vaak, lees wel vaak mee, maar de tijd ontbreekt vaak om ff te reageren, sorry.

Morgen ben ik 17 wkn, 27 okt hebben wij de 20 wkn echo en wij willen niet weten wat het wordt.

Heb de laatste tijd erg last van hoofdpijn, komt omdat ik erg druk geweest ben met kleine verbouwingen hier in huis, kamer van mijn meiden is klaar en liggen sinds 2 weken bij elkaar op een kamer, dit gaat super goed gelukkig, maar heb gewoon teveel gedaan dus moet ff een rustperiode inschakelen en dan vol goeie moed met de babykamer beginnen.

Gister controle gehad bij de vk, ben nog steeds niks aangekomen, maar ook niet afgevallen, mjn baarmoeder was hard aan het groeien en zat goed op schema en bloeddruk was ook goed en bloed ook dus heeel erg tevreden

Meiden geniet allemaal nog van de zwangerschap, want het gaat zo vreselijk hard idd.

Gr An

Hoi meiden,

Ook hier gaat alles eigenlijk best naar wens. Mag opzich niet klagen. Af en toe met vlagen nog iets misselijk, maar wordt einedelijk wat beter. Ook best vaak hoofdpijn en nog wel erg vaak moe. Ook regelmatig last van bandenpijn. Maar het is allemaal nog prima te doen.
Ben vandaag 15+3 weekjes dus hier schiet het ook al mooi op. Ook voel ik de baby regelmatig bewegen. Vooral als ik even druk ben geweest en als ik daarna even rustig ga zitten of liggen. Op 9 okt moeten we weer op controle bij de vk en 3 nov hebben we onze 20 weken echo. Wat natuurlijk weer enorm spannend gaat worden.
Met de babykamer zijn we steeds hele kleine beetjes mee bezig, maar er moet nog zoooo veel gebeuren. Kamer moet nog helemaal leeg gehaald worden( was eerst de computerkamer) nog helemaal schoon gemaakt worden, geverfd worden en dan kan de rest pas.
Vind deze zwangerschap wel erg hard gaan hoor!!!
Nou meiden geniet er allemaal nog lekker van.

Liefs marielle

Hee,
goed idee ff opnieuw beginne, het zat al op pagina 10 ongeveer!
Hier ook alles goed :) Bijna 15 weken alweer, bekken gaan beter, of betergezegd, niet slechter. Verder geen misselijkheid meer, ja die borsten he, maar bij de andere kids is dat de hele zwangerschap pijnlijk geweest dus daar reken ik ook nu weer op.
Fijn dat het met iedereen zo goed gaat nu. De kwaaltjes zijn gevlogen!
Zonnetje: wat fijn dat je je kindje ook kunt voelen! Tis bijzonder he! Mijn partner kan ook niet wachten iets te voelen hoor, voor hem is het dan wel het eerste kindje.
Ik mag volgende week weer naar de gyn, en ga toch weer vragen of ie het geslacht kan zien aangezien het vorige keer verdomd veel op een piemeltje leek hoop ik dat ie het dan met meer zekerheid kan zeggen.
Maar oei wat word dat lastig voor een naam... meisjes naam heb ik wel maar voor een jochie... pfff, maar we hebben nog ff!

hoi allemaal,

hier gaat ok alles goed.
heb regelmatig last van bandenpijn en zeker als ik heel druk ben geweest met mijn zoon.
ook heb ik al last van nesteldrang.
ik blijf aan het poetsen...
wordt er niet goed van.

hebben jullie dat ook al?

mijn borsten zijn echt al groot geworden en heb al erg lang zwangerschap kleding aan.
ben nu 17 week heen en heb 21 oktober de 20 weken echo.

groetjes lenie

Hier ook alles goed! Inmiddels (morgen) ook 17 weken zwanger en ik wacht ook met smart op de 20 weken echo. Wat ben ik benieuwd.......!!
Verder alles goed, vermoeidheid is zo goed als weg, alleen best wel vaak hoofdpijn (bovenop mijn hoofd).
De buik is al zichtbaar en ben al bijna volledig op positiebroeken overgestapt.

Het gaat inderdaad snel!!

Terug
Bovenaan