Hoi allemaal,
bedankt voor jullie lieve reacties! Afgelopen maandag druk aan het bellen geweest voor mijn man. En hij heeft vandaag een sollicitatiegesprek... Ik hoop zo dat het wat wordt.
Hij heeft idd geen tijd om een cursus te gaan volgen, dit wil hij dus eindelijk gaan doen als hij een nieuwe baan heeft.
Met de baby is verder alles goed, we hebben afgelopen maandag de 20 weken echo gehad. Alles zit erop en eraan, en het zag er goed uit. Lag prinsheerlijk te slapen door de hele echo heen. Lag voor sommige controles een beetje onhandig. Ook waren de beentjes gekruisd, dus meneer of mevrouw houdt het lekker geheim wat het is.
Placenta ligt voor, dus het is niet raar dat ik nog niets voel. Ik heb soms wel zoiets, is dat de baby, maar zeker weet ik niet, er borrelt zoveel in die buik.
Ik heb echt het idee dat mijn buik elke dag groeit, ik wordt al echt rond... Mensen kunnen er niet meer omheen, wat dat betreft...
Ik denk ook dat ik soms harde buiken heb, heb wel het idee dat dit komt doordat ik wat druk ben, en me druk maak... Probeer dan even te gaan zitten of gaan liggen.
Mijn buik jeukt ook erg, met name 's avonds. Blijf het maar goed insmeren met bio oil en soms met bodylotion. Het groeit ook zo hard die huid staat op spanning.
Ik moet trouwens op zoek naar een winterjas, al mijn jassen zijn te klein. Passen niet over mijn borsten, en over mijn buik al helemaal niet meer. Hebben jullie een speciale zwangerschapswinterjas gekocht?
Qua klussen ben ik ook begonnen, lekker geschilderd en geschuurd (met mondkapje) gisteren. MOet ook aan de slag met de naaimachine, ga zelf gordijntjes maken voor het kamertje. Binnenkort mijn bedje op gaan halen, dit is het bedje waar ik zelf in geslapen heb, vroeger, erg leuk. Deze ga ik ook nog schilderen. En dan Marktplaats op voor een commode.
Kaartjes wil ik ook nog zelf gaan ontwerpen. Nu nog inspiratie...
En dan nog werken.
Al bij al erg druk...
Groetjes Linda