Klein Groepje...?

hoi,
nee heb gelukkig geen last van dansbenen:) lijk me erg vervelend. ben nu al 10 kilo aangekomen, eet echt niet veel ongezonder ofzo, dus dat word nog wat.....
buik groeit met de dag, voel de kleine nu elke dag, ook mijn man kan hem goed voelen nu, geweldig!!
heb het alleen heeeeel koud!!!! lijkt wel vanbinnen uit te komen.
volgende week donderdag heb ik de 20 weken echo, ga al aftellen.

groetjes

10 kilo al!!! Jeetje, houd je veel vocht vast of zo? dat word nog wat als j enog niet eens halverwege bent! :s
En wat leuk dat je man het al kan voelen! Dan ligt je kindje goed! Mijn kindje ligt met de rug omhoog, dus veel getrappel tegen de darmen, en ja, dat kan manlief niet voelen he.
En volgende week donderdag de 20 weken echo, super joh! Echt spannend he! ik ben jaloers hoor, ik heb mijn 20 weken echo pas 20 november! Dan ben ik 22 weken :( Maar ja, de tijd vliegt zo voorbij, vinden jullie ook niet?!
Nu ff lekker naar buiten, tis koud maar mooi weer, nog ff genieten met de kids!

He dames!

Gisteravond weer bij de VK geweest (echt ideaal dat dat ook in de avond kan!!).
Doptone aan, op mijn buik. En VK en mijn vriend hoorden even de hartslag en toen niks (en ik, ik hoorde veel lawaai maar een hartslag? nee).
Dus zoeken zoeken zoeken. VK en vriend hoorden het op een gegeven moment weer heeeeel even. En toen weer weg (ja hoor ik hoorde weer niks).
Dus echo apparaat maar weer aan, want moeders moest gerust gesteld worden....
Nou het was niet zo gek dat ze het hartje steeds kwijt raakte. Ons wurmpie stuiterde door de baarmoeder. Zag je gewoon dat er met de beentjes afgezet werd tegen de wand. en dan stuiterde dat wat de hele baarmoeder door. De VK kreeg er de slappe lach van. Dus alles was helemaal goed.
Over 4 weken de 20 weken echo (ahum ok de 21 weken echo hihi).
Maar vroeg me natuurlijk wel af dat als ik zo'n druk kind had, hoe het dan mogelijk is dat ik dat niet voel?!
Vraag: heb ik dan teveel vet op m'n buik ofzo (nee ik heb geen maat 36). Nou daar had het niets mee te maken. Oa. doordat dit voor mij de eerste is, en ik ook niet weet wat ik moet voelen. En het kan zijn dat de placenta aan de voorkant ligt. En dan moet er hard geschopt worden voordat je dat voelt.
Ik wacht het rustig af....zal ooit wel eens komen met zo'n druk wurmpie.

Hoi Marinally,

Ik heb af en toe even het idee dat ik iets voel, maar tegelijkertijd denk ik dan, acht er zal wel iets anders borrelen. Die darmen etc. Ik denk dat je het eerder voelt als je het al eens hebt meegemaakt. Ik weet het ook niet.

Ik heb aankomende maandag de 20 weken echo, en mijn man kan mee, heeft gewoon tegen zijn baas gezegd dat hij maandag later begint.

Zoektocht naar een baan voor mijn man is erg frustrerend. Ze hebben nu natuurlijk keus zat met zoveel werklozen, waarom zou je dan als baas moeilijk doen en een nog niet zo vloeiend sprekende Engelsman aannemen... Sorry dat het er hier zo negatief uitkomt, maar tegenover mijn man probeer ik positief te blijven.

Hij houdt die baan niet lang meer vol, zo veel is hij van huis af, komt vaak de hele week niet thuis.

Hij is net een weekend alleen naar Engeland geweest en dan valt het hem zwaar om weer terug te komen. Alleen om weer bij mij te zijn, komt hij terug, maar dat is ook zo minimaal door zijn werk...

Het klinkt zo leuk en romantisch, een buitenlandse man, maar het levert ook veel extra spanningen op... En zeker voor hem, soms denk ik, waarom gaan we niet gewoon terug naar Engeland, maar we hebben net een jaar geleden ons huis gekocht, en voor hem is het toch belangrijk om de taal goed te leren en de Nederlandse samenleving goed te leren kennen.

Maar goed door zo;n baan als internationaal chauffeur komt daar ook maar weinig van terecht...

Maar goed, met mij gaat het weer een stuk beter. Veel gewerkt deze week door veel zieken op het werk, ik ga zo nog even slapen en vanavond weer.

Ik voel me in ieder geval niet meer ziek...
Da's toch fijn...

Groetjes Linda

hoi,
hou niet echt vocht vast. ben van mezelf erg mager (met veel pijn en moeite mt 36)en kom nu zonder veel moeite aan, ook wel eens fijn!!! vooral mn heupen, billen en borsten zijn flink gegroeid. verder steek mn buik al een heel eind uit, waardoor ik ook vaak uit moet leggen dat ik echt nog maar (bijna)5 maanden ben...
Marinally: fijn dat er toch even een echo gedaan werd, ben je toch weer gerustgesteld, anders ga je je toch weer zenuwachtig maken! tis wel een drukteschopper dan:)
Linda: sterkte meid! is niet gemakkelijk om dan positief te blijven tegen je man, maar probeer beiden niet de moed op te geven hoor!!

groetjes

Linda: wat rot dat het niet wil lukken met die baan! En op deze manier is het ook moeilijk vol te houden :s Zowel voor hem als voor jou/jullie straks.
Gaat hij naar een nederlandse cursus? Ik vraag me af waar ie er de tijd vandaan moet halen mar toch...

Gean: heeft de vk of gyn er niets van gezegd dat je
nu al zo veel bent aangekomen? Maar zo te horen kan je het wel hebben, die kilootjes meer!

marinally: wat grappig dat ie zo aant spartelen was zeg! Eigelijk maar gelukkig dat ze het hartje niet goed genoeg konden vinden! Weet iemand van jullie al wat he tword?

Met mij gaat alles super! Buiten dat ik me nogsteeds zooo opgeblazen en lelijk voor,maar tja, hoort erbij he!
Kaartjes zijn gedrukt, ben nu bezig een boxkleed te naaien, verloopt allemaal buitengewoon gladjes!

Iedereen: iemand hier ook 'last' van die harde buiken? Ik vind het zo vroeg, ben nu 17 weken en heb soms twee keer per dag een harde buik en daar hoef ik niets voor te doen hoor :s En elke keer met de sex... Jullie daar ook lst van of ben ik de enige hier? Misschien dat het nu eerder komt omdat het het derde kindje is??

groetjs

hoi Astrid,
ik wacht maar af wat de gyn do er van zegt. heb dr zelf geen last van:)
je bent lekker op tijd met de geboortekaartjes! super...
ik heb idd ook last van harde buiken ik word er bijna standaard mee wakker, volgens de vk heeft de kleine dan een groeispurt. en na de sex heb ik er ook veel last van, ook buikpijn erna.

groetjes

Hoi allemaal,

bedankt voor jullie lieve reacties! Afgelopen maandag druk aan het bellen geweest voor mijn man. En hij heeft vandaag een sollicitatiegesprek... Ik hoop zo dat het wat wordt.
Hij heeft idd geen tijd om een cursus te gaan volgen, dit wil hij dus eindelijk gaan doen als hij een nieuwe baan heeft.
Met de baby is verder alles goed, we hebben afgelopen maandag de 20 weken echo gehad. Alles zit erop en eraan, en het zag er goed uit. Lag prinsheerlijk te slapen door de hele echo heen. Lag voor sommige controles een beetje onhandig. Ook waren de beentjes gekruisd, dus meneer of mevrouw houdt het lekker geheim wat het is.
Placenta ligt voor, dus het is niet raar dat ik nog niets voel. Ik heb soms wel zoiets, is dat de baby, maar zeker weet ik niet, er borrelt zoveel in die buik.
Ik heb echt het idee dat mijn buik elke dag groeit, ik wordt al echt rond... Mensen kunnen er niet meer omheen, wat dat betreft...

Ik denk ook dat ik soms harde buiken heb, heb wel het idee dat dit komt doordat ik wat druk ben, en me druk maak... Probeer dan even te gaan zitten of gaan liggen.
Mijn buik jeukt ook erg, met name 's avonds. Blijf het maar goed insmeren met bio oil en soms met bodylotion. Het groeit ook zo hard die huid staat op spanning.

Ik moet trouwens op zoek naar een winterjas, al mijn jassen zijn te klein. Passen niet over mijn borsten, en over mijn buik al helemaal niet meer. Hebben jullie een speciale zwangerschapswinterjas gekocht?

Qua klussen ben ik ook begonnen, lekker geschilderd en geschuurd (met mondkapje) gisteren. MOet ook aan de slag met de naaimachine, ga zelf gordijntjes maken voor het kamertje. Binnenkort mijn bedje op gaan halen, dit is het bedje waar ik zelf in geslapen heb, vroeger, erg leuk. Deze ga ik ook nog schilderen. En dan Marktplaats op voor een commode.

Kaartjes wil ik ook nog zelf gaan ontwerpen. Nu nog inspiratie...

En dan nog werken.

Al bij al erg druk...

Groetjes Linda

Terug
Bovenaan