Klein Groepje...?

Hoi hoi allemaal. Ik ben nu 16w4d en heb alleen nog maar vermoeidheids klachten. Ik had afgelopen woe een echo, maar baby lag niet goed om het geslacht te zien. Verder was alles to. Tweeling dooierzakje zit ook nog in de buik en wil blijkbaar niet weg. Wel vreemd. Ik heb er nog steeds veel krampen door.
Heb ook pas op week 21 mijn volgende echo. Wel lang wachten hoor. Ik wil erg graag weten of deze baby gezond is!

Tot snel groetjes Fa

Hee, tis rustig hier!
Hoe is het met jullie? Alles nog zijn gangetje? Voor de gene die nogsteeds kwaaltjes hadden, is het al aant wegtrekken???
Ik mag morgen weer echoen, ben niet zo nerveus als de vorige keer want ihet kindje kan ik dagelijks voelen schoppen! Het zal wel goed zitten dan toch?
Inmiddels heel hard gewerkt aan de geboortekaartjes, omdat het het laatste kindje is ga ik ze deze keer zelf maken, daar ben ik creatief genoeg voor. Inmiddels zijn we al halverwege, en ik ben er zoooo trots op! Had ik het bij de andere kids ook maar zelf gedaan, zoveel leuker en persoolijker! En uniek!
Je ziet, ik ben er blij mee zover al! Alleen duurt het nog zo lang voor we ze kunnen opsturen :p
liefs
15wk.2dg

hoi hoi,
ik krijg steeds meer energie merk ik... alleen s'avonds begin ik om half 10 al te zeuren dat ik nr bed wil:) en ja als mn man niet gelijk met me meegaat dan heeft ie geen dekens meer:)
ik voel ons kindje nu ook elke dag wel bewegen,af en toe komt ie heel gezellig tegen mn hand liggen. ben vorige week alleen van de trap afgerold en had toen behoorlijk last van mn buik, volgens de vk. waren mn banden verrekt. en bont en blauw natuurlijk!
gisteren weer controle gehad en de kleine is zeer bewegelijk, gaat nog wat worden dus,,,
verder met iedereen alles goed??

liefs Gean (18wk+1dg)

Hoi, ik baal als een stekker, ik blijf me behoorlijk klote voelen, moest alweer overgeven vanochtend, en heb nu al 3 dagen barstende koppijn... Ik moet eigenlijk aan de slag, maar zit te dubben of ik me ziek moet melden...

Ik moet eigenlijk nog zoveel doen...

Grrr....

Ik dacht dat ik eindelijk kon gaan genieten.
Ben ook nog naar de tandarts geweest vanochtend, en ik heb een klein gaatje, gevraagd of dit kan wachten tot na de bevalling, dat was prima, nu dus in april een afspraak voor controle en het vullen... Ik voel toch nog geen pijn...

Groeten

Hier ben ik weer een keer!

Eigenlijk niet veel nieuws onder de zon. Het gaat allemaal z'n gangetje hier.
Moeheid is er nog wel, maar denk niet meer als ik om 6 uur naar huis rijdt, owwww lag ik maar in bed.

Dat begint nu rond 9 uur hahaha.

Ben gewoon fulltime aan het werk. Afgelopen week zomaar ineens pijn in mijn heup. Moeite met opstaan, zitten, liggen. ALLES dus. Gaat nu gelukkig alweer een stuk beter.
Volgende week dinsdagaaf weer afspraak bij de VK. Hopen dat ze dit keer het hartje makkelijk kunnen vinden.

Verder vind ik zelf dat ik al een flinke buik heb (deels zullen het de darmen nog wel zijn) maar tis nog niet zo dat mensen me gaan aanspreken (misschien durven ze ook nog wel niet, om flaters te voorkomen, doe ik zelf ook!)

Verder niet veel nieuws!

Nou, daar ben ik weer!
Bloed was goed, nekplooimeting was perfect, kans van 1 op 10.000. Vanaf nu elke maand in een potje plassen voor eiwitten en dat soort dingen. Oke.
De gyn die ik nu had heeft heel ff geechood, niet lang en niets gemeten, maar het lijkt nogsteeds heeeeel veel op een jochie, zekerheid is moeilijk te geven want straks krijgt hij de schuld als het een meid blijkt te zijn maar je ziet toch een zakje (vooral die zak is groot he bij babys) en een klein piemelke hoor, dus wij weten genoeg, its a boy!
Ik ga wel voor de volgende keer een andere gyn vragen want deze is gewoon een ***.
Over 4 weken terug en daarna over 2 weken... weer niet zo lang wachten gelukkig!!

marinally: zo had ik wat vorige week! Ga ik bij mensen een tweedehands wipstoel oppikken zegt die man doodleuk "nu de laatste loodjes nog" !!!!!!
Ik moest wel lachen hoor want toen ik zei dat ik nog geen 4 maand was stond ie er ook een beetje raar bij!
Nu eten!

Harstikke fijn dat het allemaal goed was.
Succes met die laatste loodjes he!!! hi hi!

Ervaren jullie het ook zo dat mensen vragen: Hoe gaat het met jou? en vervolgens meteen naar je buik kijken? Echt zo van, het boeit hoe het met JOU gaat, als alles maar goed is met de baby... Je houdt echt op te bestaan, al tijdens je zwangerschap, en volgens mij wordt dat alleen nog maar meer als de baby er is.
Wel een periode die je dus afsluit zo...

Vandaag de eerste goede dag deze week,echter helaas is dit weer een lange drukke dag, moet nu nog poetsen, en om half 5 weer werken tot 10 uur.

Er gebeuren vandaag allerlei drama's in de levens van mijn clienten, waardoor ik mijn werkmobiel maar aan heb laten staan...

Zo blijven we bezig...

Groeten, Linda

wat een rust hier zeg!
hoe gaat het met jullie? Iemand hier ook last van 'dansbenen'? Kan soms echt niet mijn draai vinden op een stoel of bank hoor!
Verder gaat met mij alles goed, kindje schopt steeds harder, das zoo fijn. En de buik groeit gestaag, en niet alleen de buik helaas, alles lijkt op te zwellen, dat vind ik wel weer moeilijk hoor, het heeft vooral bij mijn eerste zo lang geduurd voor het er weer af was en toen was ik slechts 16 kilo aangekomen. Zit nu op de 5 dus ik vrees er over heen te gaan :s

groetjs astrd

Terug
Bovenaan