Klein Groepje...?

Ook ik druk druk druk, gisteren met een nieuwe baan begonnen!
Ik ben nu 16+2, voel zelf wel beweging in mijn buik, maar nog niet aan de buitenkant gevoeld.
Ik heb inmiddels ook alleen positiekleding aan en het is ook wel te zien hoor!!!!!

Oh, ik baal als een stekker, ik voelde me nu al weer behoorlijk wat weken op en top, behalve dan een beetje moe zo af en toe. En nu heb ik deze week al weer twee keer flink gekotst... Grrrrr.... Ik ga proberen het wat rustiger aan te doen, maar dat is toch wel lastig, voor een bezige bij als ik... n hoop ontwikkelingen op mijn werk, mijn functie op mijn werk is niet zeker, ik heb volgende week een gesprek waarin een test die ik gedaan heb, wordt doorgenomen, het is een TMA test, iemand bekend met die dingen? Heel vreemd, kon tijdens het doen van de vragenlijst hiervoor niet echt afleiden wat hier uit zou komen. Uiteindelijk komen er schijnbaar adviezen uit voor mijzelf, en kan je zien hoe gemotiveerd je bent...

Toch wel spannend, maar ook lastig, want ik weet nu nog niet wat ik volgend jaar voor werk zal doen, en aangezien ik in de zorg werk, kan het nog zijn dat ik weer onregelmatiger zal moeten gaan werken... Is erg lastig kinderopvang regelen.

Ook het werk van mijn man is niet ideaal, is de hele week van huis, ben nu op zoek voor hem naar ander werk, maar dat valt nog niet mee, omdat hij Engelsman is, en nog niet vloeiend Nederlands praat. Zal hem ook niet lukken met zijn huidige werk als internationaal vrachtwagenchauffeur. Als iemand ideeen heeft? We wonen in Brabant en hier liggen de Engelstalige banen ook niet voor het oprapen...

Groetjes Linda

Hey Dames,

Ook hier alweer 16 w en 3d. Het gaat hier alleen niet echt super. Heb erg vaak veel last van mijn buik.Waardoor ik momenteel thuis zit. Ook ben ik nog steeds vreselijk moe. Maar goed de baby's groeien deze weken natuurlijk ook keihard. Fulltime werken is even teveel van het goede. Maar in mijn baan in het onderwijs Wi+Na , kan ik eigenlijk niet zomaar minder gaan werken. Er is al zo'n vreselijk tekort.
Maandag maar even met de gyn overleggen hoe het nu verder moet.
Verder zijn we nog steeds vreselijk druk met verbouwen, al voer ik momenteel natuurlijk helemaal niets uit.

Maandag weer een echo en hoop dat ze dan de geslachten van beide kindertjes kunnen zien!

Liefs,

Marye

spannend geslachtsbepaling! Ik hoop dat ze meewerken voor je!
Ik mag woensdag en hoop dan ook zekerheid te hebben!
Iig is de meter gevraagd, ik ben blij! De peter word na de volgende echo gevraagd, hoewel wij dat in NL niet doen heeft het toch wel iets vind ik, je bouwt nu al een soort band op voor je kindje met iemand.
Grx

Hoi Marye,

Heb je als je zwanger bent van een tweeling meer echo's? Ik heb er eentje gehad met 10 weken en nu nog de 20 weken echo, verder wordt er geluisterd met de doptone.
Zo lang er geen tekenen zijn dat er iets minder goed gaat, zullen we er wel niet meer doen toch? Al is het af en toe wel eens leuk om binnen te kijken, nietwaar?

Heel veel sterkte, en je lijf heeft het natuurlijk extra zwaar te verduren met twee kei hard groeiende kindjes... En ik snap je dubio over het werken, ik heb het zelf erg druk momenteel, en ben ook gewoon full time aan het werk, ik zou het erg lastig vinden als mij gezegd zou worden dat ik een stapje terug moet doen... Maar als het de gezondheid van de kindjes in gevaar brengt...
Tot nu toe gaat alles prima, bloeddruk blijft goed, en geen grote klachten, behalve dat overgeven vandeweek dus weer...

Groetjes Linda

Hey Linda,

Ik krijg iedere 3 /4 weken een echo bij de gynaecoloog. Omdat er 2 kindjes groeien kunnen ze het niet goed voelen aan de buik of beide kindjes wel goed genoeg groeien. En met 2 kindjes moet er goed in de gaten gehouden worden of er niet 1 van de 2 een groeiachterstand oploopt, dta komt best wel vaak voor. Dus vandaar.
Voor mij dus wel heel geruststellend steeds die echo's :)

balen van dat overgeven van van de week. Hopelijk houdt dat snel weer op. Ik heb het 4 dagen gehad toen ik 15 weken zwanger was. en verder nooit.

Nou idd, ik heb nog nooit zoveel gekotst.... Bah bah...

De vergeetachtigheid is ook verschrikkelijk, hebben jullie daar ook zo'n last van. Mijn collega vroeg me van deweek iets, terugkijkend naar een gesprek wat we eerder die week hadden gehad, en ik kon me het gesprek nog wel herinneren, maar niet meer het onderwerp... Het enige wat ik kon doen is haar stom aankijken...
Gelukkig worden dat soort dingen dus ook meteen aan de zwangerschap geweten...

En het is dus echt zo'n tijd waarin we ons lekker moeten bewijzen, en dan sla ik de ene na de andere flater... Erg fijn...

Groetjes

Haha ik herkend ide vergeetachtigheid wel. We hebben een nieuw huis en zijn dat volledig aan het verbouwen. Stelt mijn vriend allemaal vragen over dingen waarover ik zou nadenken. Ik kon het me allemaal niet meer herinneren. Nu schrijf ik dus maar wat meer op.

Terug
Bovenaan