Oh, ik baal als een stekker, ik voelde me nu al weer behoorlijk wat weken op en top, behalve dan een beetje moe zo af en toe. En nu heb ik deze week al weer twee keer flink gekotst... Grrrrr.... Ik ga proberen het wat rustiger aan te doen, maar dat is toch wel lastig, voor een bezige bij als ik... n hoop ontwikkelingen op mijn werk, mijn functie op mijn werk is niet zeker, ik heb volgende week een gesprek waarin een test die ik gedaan heb, wordt doorgenomen, het is een TMA test, iemand bekend met die dingen? Heel vreemd, kon tijdens het doen van de vragenlijst hiervoor niet echt afleiden wat hier uit zou komen. Uiteindelijk komen er schijnbaar adviezen uit voor mijzelf, en kan je zien hoe gemotiveerd je bent...
Toch wel spannend, maar ook lastig, want ik weet nu nog niet wat ik volgend jaar voor werk zal doen, en aangezien ik in de zorg werk, kan het nog zijn dat ik weer onregelmatiger zal moeten gaan werken... Is erg lastig kinderopvang regelen.
Ook het werk van mijn man is niet ideaal, is de hele week van huis, ben nu op zoek voor hem naar ander werk, maar dat valt nog niet mee, omdat hij Engelsman is, en nog niet vloeiend Nederlands praat. Zal hem ook niet lukken met zijn huidige werk als internationaal vrachtwagenchauffeur. Als iemand ideeen heeft? We wonen in Brabant en hier liggen de Engelstalige banen ook niet voor het oprapen...
Groetjes Linda